וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכנה החדשה: מחשופי המעויינים מתחילים לתפוס תאוצה

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 8:19

אם לא היה די במחשופי הקאט-אאוט, זיהינו מגמה שייתכן ותתפוס תאוצה ויש לתת עליה את הדעת. מחשוף עם חיתוכים גאומטריים היוצרים אשליית מעויינים וסכנת אנדר בוב פוטנציאלית. קנדל וקורטני כבר סימנו וי, ג'יי לו הייתה בזה בשנה שעברה ונתפלל חזק שזה לא יזלוג לרשתות

בנובמבר האחרון דיווחנו פה על החתונה של משפיענית הרשת לורן פרז שהתחתנה בדיוק באותו הערב בו התקיימה חתונתה של הכוכבת הוותיקה פריס הילטון. 11/11/21 הוא אכן תאריך יפה ואנחנו נוטות להאמין שהאיט גירל היהודייה התלבטה לא מעט האם לוותר על התאריך לטובת סיקור מאסיבי במדיה או האם הסתמכות על נוכחות החברות הטובות קנדל, היילי ובלה תספיק למאזן הכוחות.

בסוף התאריך ניצח וקנדל עשתה אז מה שכל חברה טובה היתה עושה והגיעה לארוע בשמלה שגנבה הפוקוס והפכה ויראלית בין רגע. אנחנו ניסינו פה לתת לכלה השיקית את תשומת הלב הראויה תוך ציון אגבי לשמלת הקאט-אאוט השחורה שלבשה השושבינה הסופר-מפורסמת. והאמת, נכון לאותו הרגע, חשבנו שמדובר בעוד שמלת קאט-אאוט אקסטרה מסוכנת הנלבשת על ידי מישהי משבט הקרדשיאנס. לא ביג דיל.

השמלה, בעיצוב בית האופנה Monot של המעצב הלבנוני בעל השם הישראלי אלי מזרחי, מציגה פרונט עם חיתוכים בגאומטריית מעויינים (1,450$ וסולד אאוט). פיסות הבד הזעירות שאמורות להעניק כיסוי מינימלי לאזור החזה מהונדסות לחשיפת אנדר-בוב במקור, והן מהסוג שמעורר חרדה מכל תזוזה בלתי מבוקרת.

לפני כשלושה שבועות, חודשיים אחרי קנדל, הזמרת הלוהטת דואה ליפה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה צילום בו היא לובשת שמלה דומה למדיי מקולקציית הריזורט של המעצב האוסטרלי כריסטופר אסבר (1,155$).

יש לציין שזו שליפה לבשה קצת פחות מלחיצה באזור החזה, ועדיין הדימיון בין השתיים הפך ויראלי ברשת כשלא מעט עמודי אינסטגרם השוו את התמונות של שתי הכוכבות זו לצד זו.

ההתעמקות המחודשת בשמלות הזכירה לנו שתי חובבות מחשופים ותיקות שהציגו גם הן חיתוכי מעויינים על רקע שחור באותה המתכונת רק באורך מיני - ג'יי לו וקורטני קרדשיאן. כך שבמקום להיפרד מתופעת y2k נישתית שאינה קשורה בכלל למזג האוויר, המגמה רק מתרחבת ואף מולידה תת טרנדים. מה שאומר - ייתכן מאוד ולא נעצור במחשופי הקאט-אאוט הסטנדרטים שכבר הפכו למאסט הב בכל רשת אופנה ונצעד אל מחשופי המעויינים המסוכנים ולא רק בגזרת הסלב.

עוד בוואלה!

טייטס יפה זה כבר מאסט ואלו הכי מדויקים שאיתרנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully