וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצטרך לפנטז עוד הרבה זמן על הלוק של ניבר מדר

המתלבשת המצטיינת ניבר מדר שוב מלהיבה אותנו והפעם עם לוק החורף האידיאלי. מעיל חלומי, מגפי ירך ותיק מיקרו מוצלח אותו החזיקה בנונשלנט, אך תוכלו להניח גם בהצלב. בקלקולציה זריזה שלנו - תתחילו לחסוך בכדי להגיע ליעד

נתחיל מהסוף המצער של הסיפור הזה - רוב הסיכויים כי רובנו לא נצליח לעשות העתק-הדבק ללוק החורפי המצויין של ניבר מדר. ולא, לא בגלל נתוני הפתיחה האלוהיים שלה. מדובר כאן במערכת לבוש מהודקת מכף רגל ועד ראש, עטופה במיטב המותגים והגזרות, וכן בננות - יש לזה מחיר.

מדר (26), אחת הדוגמניות המובילות בתעשייה המקומית, שגם מצליחה יפה בזירה העולמית מדייקת באופן עקבי בבחירות האופנתיות. היא כמעט תמיד מלווה באנשי מקצוע שדואגים להרכיב לה את המלתחה המושלמת, עם נוכחות של בתי האופנה החמים ביותר וכמובן, אין להתעלם מן האצילות בה היא נושאת את הבגדים.

הלוק האחרון עליו התעכבנו הוא ללא עוררין לוק החורף המושלם - טוטאל לוק שחור המורכב מטופ צמוד, מכנסי סקיני שחורים וסקסיים בגזרה גבוהה עם חגורה דומיננטית של דולצ'ה וגבאנה בתוספת אבזם זהוב עגול. כל זה לארוחת ערב ביום ראשון, ורק האל יודע איך היא משקיעה ליציאה בוויקנד.

ניבר מדר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בלי איפור, עם גולגול קליל - הכי יפה שיש/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הברכה הגדולה כמובן מגיעה במעיל הטרנץ' המשגע של בוטגה ונטה (כ-10,000 שקלים), כזה שנותן פייט ראוי לברברי האייקוני, אבל הכי ריגשו אותנו מגפי הירך בעלי האף המרובע (כ-2,300 שקלים) של פרואנזה שולר. התכשיטים כולם מבית פדני, המותג לו מדר משמשת כפרזנטורית והתיק המדויק שייך למותג השוודי אקנה סטודיוס, דגם 'מוסאבי מיקרו', הגרסה המוקטנת לתיק המצליח מבוטיק וורנר. עלות - 2,455 שקלים.

ניבר מדר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
טרנץ' של בוטגה, תיק של אקנה - ניבר מדר בלוק חורפי מעולה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את הקלקולציה נשאיר לכן (לא לשכוח לכלול את התכשיטים בפנים), אבל אם כן נותיר בכן נימה של אופטימיות נציין כי את האווירה לגמרי אפשר להעביר באמצעות פריטים ממותגים זולים יותר, על אף שהכי נחמד ונעים להתעטף בטרנץ' של בוטגה. רק אומרות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניבר מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully