וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "חופים של סודות" היא אושיית סטייל בהתהוות

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 8:32

מדלין קליין בת ה-24, כוכבת מותחן הנוער "חופים של סודות", נראית מעולה גם מחוץ למסך ולאחרונה מצליחה לקלוע בול בבחירות האופנתיות שלה תודות לסטייליסטית הידועה מימי קטרל. הגרופיז דרשו שהכוכבת העולה תמשיך גם לעונה הבאה, ואנחנו אומרות - יש על מה להתעכב

השחקנית האמריקנית מדלין קליין (24) ידועה בתפקיד הראשי שלה כ'שרה קמרון' בסדרת הנוער "חופים של סודות" המשודרת בנטפליקס. כבר כשהעונה הראשונה עלתה לאוויר, הביקורות היו בשמיים ויש שיגידו שמשם זה די הלך והתדרדר. מה שכן יצא מכל מותחן הנעורים, זו ההיכרות הקצרה והמעניינת עם מדלין.

באינסטגרם כבר עומדים לרשותה לא פחות מ-12 מיליון עוקבים. אחת הסיבות שגרמו לרבים להתאהב בשחקנית, היא הרומן שנרקם בינה לבין אחד השחקנים הראשיים ועמיתה לסדרה, צ'ייס סטוקס (29). השניים בילו את השנה האחרונה יחד כזוג לכל דבר, אך באוקטובר 2021 החליטו להפריד כוחות. השמועות כמובן על המשך ריליישנשיפ עם האקס עוד מעופפות סביבה, אבל לא רק. הדיבור על התמנגלות צמודה במיוחד עם זאק ביה, שמאוד מקושר בתעשיית הבידור העולמית גם היא באוויר (אותן שמועות שהיו לגביו ולגבי קיילי ג'נר בתחילת 2020).

אז אם מישהו היה צריך תזכורת לכך שצוות השחקנים של "חופים של סודות" נראים טוב גם מחוץ למסך ולא רק בחופים החוליים של הקיץ, מאדי היא הדוגמא התוססת ביותר. בחודשים האחרונים היא מצליחה לקלוע בול בלוקים שמעלים אותה על רדאר הסטייל בשניות אחדות.

את העונה השנייה לסדרה פתחה על שער מגזין הארפרס בזאר וייטנאם שעליו כיכבה בסט ניוד חצי שקוף של פנדי פלוס הפקת אופנה של לוקים יומיומיים אלגנטיים. הליווי הצמוד של הסטייליסטית מימי קטרל, שאחראית לאאוטפיטים המוצלחים של פאשניסטות אחרות (ביניהן ג'יגי חדיד, שרה סמפיו, אריאנה גרנדה) - בהחלט מעלה אותה דרגה.

מעבר לסטיילינג המבורך, גם הנתונים הטבעיים בהם אוחזת - צורת העיניים הקצת מלוכסנות, הבלונד בשיער, השפתיים הבשרניות, תורמים לבחירות לקבל מנת ספיישל משלהן. לטקס פרסי בחירת הקהל האחרון הגיעה בסט של ורסצ'ה שחור, המחולק לשני חלקים א-סימטריים מכוסים במספיק נצנצים, כדי לבלוט למקרה שמישהו פספס. הלוק כולו הוחזק על ידי אוסף סיכות בטחון, כי למה לא בעצם? התסרוקת הנקייה בסגנון אסייאתי והשיזוף בבטן, כיאה לאחת שמבלה בעבודתה על החופים, היו בדיוק הנגיעה הרצויה.

הגמישות האופנתית של מאדי נעה בין הלוק הפשוט של גופיית סבא ומכנסיי אוברסייז, לחליפות מחויטות לאירועים השגרתיים. אחת הבולטות היא בהפקה וראיון עבור מגזין "אל" האמריקני שמכתיר אותה ל"כוכבת הלהיט המופלא של נטפליקס". באחת התמונות נראית בחליפה ירוקה כהה של המעצב ברנדון מקסוול - מכנסיים בגזרה גבוהה ובלייזר רחב עם חזייה רקומה בעלים ירקרקים, מבצבצת לה מבפנים. אחרת בשמלת בלייזר בצבע סגול חציל מבית לנווין בתוספת גולגול מאופק.

בנוסף לשערים ולהתלהבות יתרה מצד הצופים, מדלין היא גם שגרירה של המותג הפריזאי המטריף Maje, ואם זה לא הופך אותה למבינת עניין - אנחנו בהחלט לא יודעות מה כן. עונה שלישית של סדרת הנוער כבר על הפרק, שם קליין כמובן תשתתף, וצריך רק להמתין ולראות אילו התפתחויות ותפקידים ימשיכו לקחת אותה עוד צעד אחד קדימה בתעשייה.

עוד בוואלה!

דמיון מפחיד לאימא: הכירו את צ'רלי סטורם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully