וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיון מפחיד לאימא: הכירו את צ'רלי סטורם

טניה גרסיה

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 7:47

גנטיקה מעולה, ייחוס משפחתי והתמנגלות מדויקת עם כל המי ומי של אל איי. בתה של גורו הטיפוח ד"ר ברברה סטורם היא הבחורה שאתם צריכים להכיר. נעים מאוד - צ'רלי סטורם

חובבות הטיפוח בטוח יכירו את המותג המצליח של ד"ר ברברה סטורם שמחזיקה ברשימת לקוחות קבועה כמו היילי ביבר, כריסי טיגן, קים קרדשיאן והניים דרופינג עוד ארוך במיוחד. הד"ר הפכה להיות שם דבר עם מוצרי הטיפוח שלה, אבל רק מעטים כבר יודעים מיהי היורשת, שלוקחת חלק פעיל בביזנס של אמה ומתחיל למצב את עצמה כ'איט גירל' באל איי.

הכירו את צ'רלי סטורם (25), בתה והמיני-מי של הד"ר הגרמנייה. היא כבר הצליחה להתברג בשנים האחרונות באופן מדויק מאחורי קו הטיפוח המצליח וכן, גם בפרונט. אין ספק שצ'רלי ירשה בבירור את הגנים המדהימים של אמה ובין היתר גם את הידע הרחב בטיפוח העור, כשתוך כדי תנועה הפכה לאחת מהבוסיות בעסק המשפחתי. נכון להיום היא מעורבת בעיקר בכל הנוגע לשיווק והסושיאל של המותג, יוצרת תוכן ושותפה לפיתוח המוצרים עבור הליינים השונים.

המראה הנסיכותי והלא מתאמץ של צ'רלי הפך אותה לשם דבר ברחבי אל איי וגם פיד האינסטוש שלה מעורר עניין - וכולל יותר מ-60 אלף עוקבים. עם לוק מהפנט של בלונד זהוב ועיניים בהירות, היא סוללת את עצמה לטופ ומשתדלת לעסוק גם בתשוקה הנוספת שלה, משחק. כמובן שעצם הייחוס המשפחתי והסביבה המתוקשרת לא גורעת במאומה.

להיות תחת התואר הבחורה "הנכונה", הוא לגמרי טייטל נזיל כיום. אבל חודש לפני יום הולדתה ה-26, צ'רלי מספקת לעוקביה רזומה של לוקים נוצצים על מראה הסלים פיט והייחודי שהיא מחזיקה. בין אם מדובר בגזרת פלטת הצבעים הלבנה או המנצנצת, היא בהחלט עושה את זה נכון - עם שמלות שנראות כאילו נזרקו עליה כדרך אגב וגם בבחירות היומיומיות.

בין האחרונות והבולטות אפשר למצוא אותה בשמלת פאייטים ירוקה מבית גלוואן לונדון, כאורחת בטקס פרסי מגזין InStyle. צווארון גבוה וגב פתוח, שמשאיר מקום לקוקו מרושל מהזהב הקסום שאורך על ראשה. לכבוד השנה החדשה הלכה על טוטאל לוק שחור של סטודיו NUÉ (1,108 דולר). שמלת מיני עם שרוול ארוך יחיד ובכתף המקבילה, קריצה יוקרתית של חזה מעוגל ועטור יהלומים שמתחבר לכתפיה דקה.

הדמיון המפחיד בתמונות עם מאמי ברברה חוזר על עצמו ללא הפסקה. גם שם בולטת בזכות הפשטות בשיער הפזור, שהוא בעצם האקססוריז הראשי שלה. השמלות הלבנות מככבות אצלה במקומות הראשון ולכבוד הכריסמס האחרון, התהדרה בשמלה לבנה עם רצועות תחרה שחורות באזור החזה והכתפיים, כולל קאט-אאוט קטנטן בבטן. אחרת מבית Bouguessa (589 דולר) בווייב האלגנטי, עם שרוולים תפוחים ומובנים ודיטיילס של כיסים בחזה.

הטרנדיות הקלילה של צ'רלי שמשולבת עם היופי המלאכי שלה, מצליח לעשות את הבאזז המתאים ברחבי הרשת. אין ספק שלהיות אחת מחמשת ילדיה של ד"ר סטורם הוא כבר מעמד מחייב, אבל נראה שצ'רלי הבינה את הקונספט בתעשייה בה היא חיה. כשהיא מכוונת למסלול מקורי משלה, כזה שכולל גם מקצועיות ללא פשרות וגם יופי אירופי שבולט בנוף ההוליוודי העמוס.

עוד בוואלה!

ג'ני מהבלוק, רק טובה יותר: מאיפה הלוק הרותח של הדיווה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully