וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל לבשה שלוש שמלות מטריפות והציתה שמועות על אירוסין

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 10:02

אחרי דחיית ההופעות בלאס וגאס הגיעה אדל לטקס פרסי המוזיקה הבריטית מפוקסת ומטריפה, סחררה בהחלפת שלוש שמלות, ואף הצליחה להסיט את האש כשענדה טבעת יהלום עצומה בגודלה

אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
אספה את עצמה ובאה. אדל מצוינת בארמני פריווה/GettyImages

העולם חיכה לאדל שתשוב. האלבום החדש "30", שהצליח לייצר באזז עולמי מטורף עם שתי הספרות ממוקמות בלוקיישנים חשובים ברחבי הגלובוס, שוחרר בסוף 2021, אבל היו הרבה שלא נפלו מהרגליים. האישה שהפכה לקונצנזוס, ערערה את מעמדה עוד יותר כשהודיעה בבכי לפני מספר שבועות על דחיית סיבוב ההופעות שלה בלאס וגאס, בטענה שהקורונה הצליחה לשבש את הלו"ז, אך מאחורי הקלעים רחשו כי היא פשוט לא עמדה בלחץ.

גם מערכת היחסים עם סוכן השחקנים הידוע ריץ' פול, השתרבבה לשמועות, והייתה אף רמיזה לפרידה של השניים. ואז, אמש (שלישי), הגיעה אדל, גלאמורמה במיטבה, זוהרת ואסופה לשטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה הבריטית, שם קטפה פרסים וגם עלתה לתת מנת דרמה כמו שרק היא יודעת ישובה על פסנתר כנף.

אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
רגע, מותק - מה עם הטבעת?/GettyImages

הלוק הראשון והאלגנטי היה שמלת מקסי מבליטה חמוקיים של ארמני פריווה מקולקציית הקוטור של סתיו-חורף 2019. מחשוף עדין בחזה ושרוולים ארוכים חושפי כתפיים כשעליהם בד אורגנזה מנוקד שהחמיא יפה לדקולטה של הדיווה, עם שובל תואם. עגילי יהלומים נופלים מבית מעצבת התכשיטים של הסלבס לוריין שוורץ וטבעת טיפה לא נורמלית בגודלה שהתכתבה עם אבן הטיפה בעגילים ונראתה כמו פיס אירוסין קלאסי מהחלומות. נעלי הסטילטו של מנולו בלאניק (515 פאונד) חתמו את הלוק והפרסים החלו לזרום.

אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
גלאמורמה! נוצצת בשמלה זהובה של ולנטינו/GettyImages

להופעה על הבמה הפציעה אדל עם הפיגורה החדשה שלה בשמלה זהובה עם תת גוון ירקרק, חושפת כתפיים גם כן ועם שרוולי בלוזון משגעים ונעליים תואמות של ולנטינו (900 פאונד). הרקע הזהוב שהונח על הבמה הקפיץ את כל ההופעה עוד יותר, אבל המעריצים עדיין לא התרצו מהדחייה בווגאס.

בגזרת הגלאם השיער הבלונדיני בנאמבר הפך משוחרר יותר (עבודה אלוהית של מעצב השיער הצמוד שלה) והאייליינר האייקוני קוצר לחתולי עדין והוחלף בהצללות, ריסים גדולים ודומיננטיים עם ליפסטיק בגוון טבעי.

אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
שיער ואיפור שלמות, כמו תמיד/GettyImages

הלוק השלישי והאחרון היה חצוף יותר, אך עדיין שמר על קו רציף עם הבחירות של הערב. שמלת ז'קט שחורה קצרה עשוייה קטיפה של מריאנה סנצ'ינה (705 פאונד), גם כן עם שרוולים ארוכים חושפי כתפיים ועם אקסטרה ווליום בחלקם העליון. כאן כבר החליפה אדל לסטילטו עם עיטור אבנים של ג'ימו צ'ו (725 פאונד) ובחרה חכם כשהלכה על גרביונים שחורים חצי שקופים ועגילים עם נגיעת בוהו מגניבה של מותג התכשיטים של ניקול ריצ'י 'האוס אוף הארלו'.

אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
המשכנו במוטיב הכתפיים החשופות ועברנו לשמלת מיני/GettyImages

עוד בוואלה!

הלו, זו היא: אדל בקאמבק שכולם חיכו לו

לכתבה המלאה
אדל, טקס פרטי המוזיקה הבריטית 2022. GettyImages
את חמודה, אבל המעריצים לא בטוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully