וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפ פרפל: בלייק לייבלי בחליפה סגולה שאי אפשר להישאר אדישים אליה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 9:07

השחקנית והפאשניסטה בלייק לייבלי הגיעה לאירוע שטיח אדום בחליפה סגולה משגעת עם מחשוף עמוק ואקססוריז נהדרים. בנבירה בארכיון מצאנו כי האחת והיחידה גל גדות לבשה את אותה חליפה חודשים ספורים קודם לכן - אך מי עשתה זה טוב יותר?

בלייק לייבלי. GettyImages
חליפה של סרג'יו הדסון ותלתלים הום מייד. בלייק לייבלי/GettyImages

אין ספק שיכולות ההפנוט של בלייק לייבלי (34) בזכות בחירות המלתחה שלה הן בין הבולטות - אבל לא רק. כזכור, בנובמבר האחרון יצאה טיילור סוויפט בסינגל חדש, מתוך האלבום "רד". כראשונת הבסטיות טרחה בלייק לקחת חלק בהפקה ובבימוי, שנראה שדי צלח. הקליפ זכה ליותר מ-32 צפיות ביוטיוב והועמד לסרטון השנה בטקס פרסי האקדמיה למוזיקת קאנטרי, כשלייבלי מתמודדת בזכיית שני פרסים - הבימוי וההפקה. מולטי טאלנט כלבבנו.

הפעם האחרונה שראינו את הזוג הכי חינני בשכונה ההוליוודית על הרד קרפט הייתה באוגוסט האחרון, אבל לא הסתפקנו. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס (45) מומחים בלשדר את הקסם המתרחש מאחורי הקלעים (אותו לא מרבים לשתף), בטייק אחד בלבד. הפעם, הגוסיפ גירל לשעבר הגיעה לטקס הגדול ושרפה את השטיח האדום בטוטאל לוק סגול מופלא.

בלייק לייבלי. GettyImages
סטייל, כריזמה ותלתלאז'/GettyImages

מדובר בסט סגול תוסס מתוך קולקציית סתיו 2021, של סרג'יו הדסון (3,635 דולר), שכלל טופ של חולצת סאטן עם צווארון מקביל וחשוף הנכנס היישר למכנסיים, בתוספת בלייזר על כתפיה שנשאר פתוח. הגזרה הגבוהה של המכנסיים התואמים צנחו אל תוך סיומת אוברסייז עד הרצפה, שם בצבצו השוז בגזרת סטילטו (בשימוש ממוחזר) של לובוטין (1,895 דולר) עם גימור כחלחל ונוצץ.

בלייק לייבלי. GettyImages
אל תטרחי אפילו לסגור את הז'קט/GettyImages

עוד בוואלה!

איט-גירל באיט-דרס: בלייק לייבלי היממה אותנו עם השמלה הזו

לכתבה המלאה

על האקססוריז לא פסחה וטוב שכך, לייבלי שברה את פלטת הצבעים עם תכשיטים פנסיים במיוחד - זוג עגילים בדגם מאורך של לוריין שוורץ - שני עיגולים מוצמדים במסגרת ירוק אמרלד, כשהבסיס האחורי מורכב ממלא אבנים סגלגלות ובהירות. את שתי ידיה מילאה בטבעות תואמות בגוון הירוק, שוב של שוורץ וברנט ניל. היא כמובן לא שכחה לציין בסטורי, שעל סידור השיער הבלונדיני והשופע היא דאגה במו ידיה בעיצוב תלתלאז' מרענן המסורק לצד, השלימה עם איפור מעודן של כריסטופר באקל ומי שמכירה את הפאשניסטה היטב יודעת שהסטיילינג כולו שלה מכף רגל עד ראש.

את החליפה הסגולה והמשגעת כבר ראינו בעבר והאחרונה שכיכבה איתה בחסד, הייתה גל גדות שהתארחה והתבדחה בעברית ב"דה לייט לייט שואו" עם ג'יימס קורדן בנובמבר האחרון. הסטייליסטית של גדות אליזבת סטיוארט בחרה באווירה מאופקת יותר כשסגרה את טופ הסאטן בהצלב ושילבה עם סטילסטו בשחור וצמיד חוליות של טיפאני אנד קו בזהב.

מי לבשה את הפאוור סוט טוב יותר?

גל גדות
בלייק לייבלי
7194 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully