וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איט-גירל באיט-דרס: בלייק לייבלי היממה אותנו עם השמלה הזו

15.11.2021 / 10:15

השחקנית שמצטיינת בבחירות האופנתיות שלה יצאה לסיבוב בעיר עם הבעל ריאן ריינולדס, בשמלה מחשמלת שמדגישה פיגורה אלוהית ומחשוף קאט-אאוט מרשים בהחלט. גם הבסטי טיילור סוויפט הייתה שם - וממש לא סתם

אין ספק שברשימת השחקנים שיודעים להפנט אותנו כהוגן נמצא ריאן ריינולדס (45) שחוץ מהיופי הקנדי העדין שירש, חובק באחת הנשים המוכשרות והיפות שקיימות בקולנוע העולמי - בלייק לייבלי (34). חוש הסטייל חסר הפגמים שלייבלי מחזיקה, הוא בדיוק הסיבה שהיא נמצאת על הרדאר שלנו כאחת מאושיות האופנה החמות בתעשייה, בין אם מדובר בבחירות הגלאמיות שלה על השטיחים האדומים או בסטריט סטייל הטרנדי ההריוני.

לייבלי וריינולדס השתתפו בסוף השבוע האחרון באפטר פארטי של 'סאטרדיי נייט לייב' בניו יורק, כשמרב תשומת הלב התרכזה בגוסיפ גירל שנתנה שואו של החיים בעזרת פריט החובה הכי פשוט שקיים: שמלת מידי שחורה וסקסית מבד סריג.

השמלה המדוברת והכה רלוונטית מקולקציית הסתיו של המותג "KHAITE" (4,786 שקלים), מגיעה גם בצבע קרם שמנת, וישבה על לייבלי כאילו נתפרה במיוחד עבורה. צווארון גולף מקוצר, שרוולים עד סוף המרפק על גזרה עדינה שעוטפת אותה בסוג של שמלת סריג נמתחת מבד ויסקוזה בצבע שחור מאט והשוס: הקאט-אאוט המטורף באזור החזה, שנתן הצצה למחשוף מרשים ביותר. ב-י-ו-ת-ר.

לשמלמלה המוצלחת נבחרו שוז מפלטת הצבעים האלקטרית שטעמו ללוק של בעלול - זוג נעלי עקב גבוהות בגימור עגול כחול ולא כל כך ברור מבית לובוטין, עם עקב שפיץ בצבע אדום. בעבר העבירה חביבת המעצבים ביקורת על מידות מותגי האופנה השולטים בתעשייה ועל הציפיות שיש מאישה לאחר לידה - "כל כך הרבה בגדים מחנויות לא התאימו לי. הגוף הזה נתן לי תינוקת", כתבה לייבלי אחרי בתה השלישית בתחילת 2021, "במקום להרגיש גאה - הרגשתי חוסר ביטחון". לא בטוחות לגבי התחושות האישיות כרגע, אבל אנחנו מוכרחות לציין - מאמא, את נראית לוהטת.

לזוג המקסים התלוותה טיילור סוויפט שבעצמה התרוצצה תחת מצלמות הפפראצי בימים האחרונים.
כמה שעות לאחר ההופעה המשותפת שיתפה סוופיט בטיזר לקליפ המוזיקלי החדש שעתיד לצאת היום (שעה 17:00 שעון ישראל) בבימויה של הבסטי - בלייק לייבלי.

עוד בוואלה!

גו בלייק: האקססורי המפתיע של השחקנית הקפיץ את הלוק

לכתבה המלאה

אז עשינו אחד פלוס אחד ונראה שהסיבוב הקצר בעיר לא היה תמים. הקליפ יהווה עבור לייבלי עבודה ראשונה מאחורי המצלמות, כשהשיתוף המרומז בפיד של הזמרת חשף צילום עוגת שכבות בציפוי לבן ושתי טביעות אצבע משורטטות דרכה שחושפות את העוגה האדומה שבתוכה, זאת כחלק מהאלבום החדש "רד", כמה מקורי טיילור.

השמועות אומרות שהשיר והקליפ שיושק בעוד מספר שעות יעסקו בשחקן, האקס, מאור עינינו ואהוב ליבנו ג'ייק ג'ילנהול, שיצא עם סוויפט לפני כמעט עשור למשך כמה חודשים בלבד (זה בסדר, גם אנחנו לא היינו משחררות). עצם העובדה שבלייק לייבלי לקחה חלק מההפקה והאקס הוא המנטרה העיקרית כבר הופכת את זה למעניין קצת יותר, אז כנראה שיש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully