וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי איוב כבשה את המסך ב"שמלת הדיונון"

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 8:35

אנה ארונוב בטופ דיסקיות זוהר, רונה לי שמעון בשמלה שחורה צמודה וסקסית ולוסי איוב, כמו תמיד - קלאסית במקסימום. מה לבשו הכוכבות לערב הפתיחה של ריאליטי הריקודים?

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים שבה למסכים שלנו ואנחנו? עוד מרקדות על הספה. תוכנית הריאליטי שעלתה לאוויר ב-2004 בכ-60 מדינות ברחבי העולם כובשת כל פעם מחדש, כשהצופים נרגשים לראות את הסלבס האהובים עליהם מפזזים בחן או לגמרי עושים מעצמם צחוק. התלבושות הספארקליות כמובן גם הן נכחו אמש (ראשון) במשדר הבכורה, אבל מי שבאמת הכניסו את הגלאם היו שלושת הנשים שעומדות בפרונט: לוסי איוב, רונה לי שמעון ואנה ארונוב.

לוסי איוב

איוב עשתה חישוב מסלול מחדש כשעזבה את התאגיד ונכנסה לפרויקט הראשון שלה בקשת. מאז הנחיית אירוע האירוויזיון בארץ יחד עם בר רפאלי ואסי עזר היא השאירה טעם של עוד כשהפגינה סטייל מאופק ושיקי ביותר. לתוכנית הבכורה לבשה שמלת "דיונונים" שחורה מתוך הקולקציה החדשה של אלון ליבנה, כשעל הסטיילינג המנצח התפקדה סיון חימי.

טופ משגע של כתפיות מוצלבות עם אלמנט תחרה בחלקו העליון, שיוצרות מחשוף מסקרן בצורת טיפה. גזרת סטרייט עם הצמדה במותניים, כשבצידי השמלה שב אלמנט התחרה שנפרס לגובה ליצירת מופתית ומדויקת. החלק המאופק תורגם בעיצוב השיער על ידי אדיר יעקב בקוקו צמוד, שמפרגן לאיפור הנקי של תהילה גוטליב ולזוג עגילים כסופים מבית פדני.

עוד בוואלה!

אלגנטית ומרגשת: לוסי איוב התחתנה בשמלה חלומית

לכתבה המלאה
לוסי איוב, רוקדים עם כוכבים. שי כהן ארבל,
זוהרת באלון ליבנה. לוסי איוב/שי כהן ארבל

רונה לי שמעון

הרגליים האינסופיות של שמעון התחבאו אמש מאחורי שמלה שחורה וצמודה של המותג הניו יורקי Khaite לפקטורי 54. שמלה פשוטה במהותה עם חלק עליון של כתפיות רחבות ומחשוף מעוגל, בלי יותר מדי התחכמויות. מחשוף נוסף ועמוק נרשם בגב הפתוח עם סגירה של שסע אחורי קטנטן, מעל עקבים שחורים מבית אלדו. הלוק בניצוחה של הסטייליסטית הצמודה מזל חסון, כלל שיער גלי וארוך מוברש לצד של עדן ירושלמי, עגילים זהובים וא-סימטריים של ה.שטרן עם טאץ' מייק-אפ אחרון של אדם מיכאלי.

רונה לי שמעון, רוקדים עם כוכבים. אינסטגרם רשמי,
שמלה רותחת של המותג הניו יורקי Khaite. רונה לי שמעון/אינסטגרם רשמי

אנה ארונוב

אחת-אחת כיכבה בלוק שתואם את האופי של ואנה ארונוב, כנציגת הרקדניות בחלק משבע העונות ששודרו בעבר, חזרה לקומפורט זון - הפעם על שולחן השופטים. את הטון הנוצץ לא השאירה מאחור - עם גופיית דיסקיות כסופות ומכנסיי עור שחורים של פאקו רבאן. שילוב התסרוקת של קוקו עם בננה גבוהה של לידור חדידה, יחד עם איפור עיניים דרמטי בפלטת הצבעים הניודית של מישל אדרי, עשו את העבודה. על התכשיטים הסטייליסט תומר אלמוזלינו לא חסך, כשהגברת ענדה תכשיטים של ה.שטרן בשווי רבע מיליון שקלים - זוג עגילים בצורת חצאי עיגולים מסודרים אחד אחרי השני וטבעת מאסיבית בידה הימנית.

אנה ארונוב, רוקדים עם כוכבים. שי פרנקו,
גופיית הדיסקיות של פאקו רבאן. אנה ארונוב/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully