וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגנטית ומרגשת: לוסי איוב התחתנה בשמלה חלומית

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 11:36

המגישה המשובחת לוסי איוב התחתנה בשמלה לבנה עמוסת בד בגזרה קלאסית בתוספת איפור שיער מדויק ומהוקצע. ברחבת הריקודים עברה לשמלה קלילה יותר באווירת קומבניזון מסוגנן. כל הפרטים

לוסי איוב צועדת לחופה/אינסטגרם

מרגע הפריצה הגדולה באירוויזיון ב-2019, לוסי איוב הפכה לאחת הנשים המועדפות עלינו במסך הקטן. כשהיא לצד ארז טל, אסי עזר ובר רפאלי, הצליחה איוב להתבלט באלגנטיות הגבוהה שלה, בחן הכובש ובכישרון המופתי לזגזג בין שפות, לאלתר ולהחזיק שידור בו צופים מיליונים מכל העולם. יש לציין - אפילו טוב יותר מהחבורה שלצידה, שלהם קילומטראז' לא מבוטל בביזנס.

הליווי האופנתי הצמוד לאורך כל הדרך של הסטייליסטית סיון חימי הגיע גם בערב החתונה המרגש, שהתקיים אמש (שני) באולם אירועים אורבני בלב תל-אביב לצד משפחה וחברים קרובים.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

לוסי איוב חתונה. אינסטגרם, צילום מסך
אלגנטית. לוסי איוב התחתנה בשמלה של ויוי בלאיש ותכשיטים של פדני/צילום מסך, אינסטגרם

הפתעה בגזרת מעצב השמלות לא הייתה, וגם הפעם בחרו בידי הקסם של ויוי בלאיש, שהלביש את איוב כבר מספר פעמים, ובאחת מהם אף נרשמה שמלה שדי הזכירה את זו האלגנטית מערב החתונה. שמלת הכלה הקלאסית של איוב בנויה ממחוך במפתח מחמיא בחליון העליון עם כפתיות דקיקות וכיווצים שיוצרים מעין פליסה וממשיכים לאורך כל השמלה. הגב נותן קריצה סקסית עם אלמנט שרוכים והחלק התחתון מעוצב קומות ועמוס בד שמעניק תנועתיות נפלאה.

לוסי איוב. אינסטגרם ויוי בלאיש, צילום מסך
עובדים מהלב. ויוי, סיון חימי ולוסי איוב/צילום מסך, אינסטגרם ויוי בלאיש

איוב היפהפייה, אישה שלא צריכה הרבה עבודה בגזרת הביוטי, בחרה באסוף נמוך מהודק של אדיר יעקב, ואיפור נקי עם אודם בגוון טבעי וריסים שמונפים אל על בנגיעה המתבקשת תודות למאפרת תהילה גוטליב. ניכר כי גם ההשראה לגלאם הגיעה מאותו ערב מוצלח של בחירת השיר לאירוויזיון בינואר האחרון, ואנחנו אומרות - סוס מנצח לא מחליפים.

לוסי איוב. אינסטגרם ויוי בלאיש, צילום מסך
אלמנט סקסי של שרוכים בגב. לוסי איוב במדידות אצל ויוי בלאיש/צילום מסך, אינסטגרם ויוי בלאיש

בהמשך הערב החליפה הכלה לשמלה נוספת של בלאיש בסגנון קומבניזון מעוצב, ארוכה בחלקה הקדמי והאחורי וקצרה יותר בצדדים, עם גימור תחרות ונגיעות אבנים מנצנצות. אולסטאר גבוהות חתמו את ההופעה והעינטוזים על הרחבה היו מעולים לא פחות. אישה כלבבנו.

את הצעת הנישואים מאיתי בר קיבלה איוב ב-2019, אז הודיעה באינסטגרם: "הנה אנחנו, ממש מקרוב, מבטיחים להישאר קרובים ככל האפשר אבל גם לתת מרחב כשצריך וביטוי לכל הביחד והנפרד באין סוף אהבה".

עוד בוואלה!

פחות מדקה על המסך: לוסי איוב סיפקה הופעה מושלמת באירוויזיון

לכתבה המלאה

הכנות עם תהילה גוטליב

למשדר בחירת השיר לאירוויזיון בינואר 2021

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully