וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת צבע אדום: זה המעיל שכולכן צריכות כרגע

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 9:42

סימנו את המגמה כבר במצעד הסטריט סטייל בשבוע האופנה בקופנהגן, אך נראה כי המעילים האדומים כבר חוצים יבשות כשריהאנה, קורטני קרדשיאן, המלכה לטיסיה ושאר משפיעניות כבר אימצו

בחוץ עדיין סוג של חורף, על המדפים כבר אביב - התקופה הזו בשנה בה מזג האוויר אינו חופף למה שקורה בחנויות מעניקה את הספייס להתגנבות מגמות בלתי צפויות אל תוך השיח האופנתי. כאלה הם המעילים האדומים שלאחרונה נמצאים בכל מקום. בין אם בוורסיית קווילט פוך מנחמת או עור אדג'ית, הנוכחות שלהם חצתה באופן מובהק את משבצת האגביות לכדי הפיס הנכון של הרגע.

לצבע האדום יש מעמד ייחודי במלתחה ככזה המשדר במקביל גם קלאסיות על-זמנית וגם אמירת סטייטמנט נועזת. וכשהוא מגיע בדמות פריט שכולו כיסוי הנטול אלמנטים חושפניים, מתקבל איזון מושלם של חושניות מסתורית אל מול ממלכתיות מוקפדת.

את המעילים האדומים כתופעה עדכנית סימנו כבר במסגרת מצעד הסטריט סטייל הססגוני שפקד את קופנהגן בפאשן וויק שחל בתחילת החודש. שבוע האופנה הסקנדינבי מספק לקהל המשפיעניות באופן קבוע סוג של חלון הזדמנויות בו הן יכולות להציג טוטאל לוקים באווירה אקלקטית מסוגננת הכוללת שילובים הרבה יותר אקספרימנטליים וצבעוניים ביחס לסבבי התצוגות המסורתיים של ניו יורק-לונדון-מילנו-פריז.

לצד הגוונים הרשמיים של העונה שכיכבו בהמוניהם כמו סקאלת הירוקים, הוורודים והסגולים ניתן היה לראות חיבה מיוחדת לאדום עם בולטות בקטגוריית המעילים. כפי שצויין קודם לכן, אמנם מדובר בסוג של קלאסיקה, אך עדיין אי אפשר לשייך בחירה במעיל או בז'קט אדום לאותה הגנריות של בז', שחור או אפור.

די במקביל, לטיסיה מלכת ספרד, מי שנחשבת למכתיבת אופנה פופולרית, נצפתה במדריד כשהיא לובשת ז'קט עור אדום של קרולינה הררה מעל שמלת סריג שחורה. את אותו הז'קט בדיוק ראינו עליה כבר ב-2017, אז הוא שולב עם חצאית מידי לבנה, מה שמדגים את אורך החיים הפוטנציאלי של העניין ככזה שאולי לא מתאים לחרישה צפופה אבל יכול להחזיק שנים במלתחה.

האחרונה שתפסה את עינינו היא ההריונית הלוהטת ריהאנה שבחרה להתעטף בדגם מקסי מעור אדום ומבריק של אלאייה, איתו ציינה את הוולנטיינ'ס דיי בצמידות לאיי-סאפ, התלהלכה עם עוד מעיל אדום בוהק אוברסייז כשהסתירה את הבייבי באמפ ויש גם את קורטני קרדשיאן לצד משפיעניות נוספות שכבר משלבות את הפיס הנועז.

עוד בוואלה!

בדיוק בזמן לוולנטיינ'ס: ההלבשה התחתונה זולגת החוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully