וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה: קייט מידלטון מציגה שיק היסטרי

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 11:52

להשקת קמפיין צדקה בלונדון ניצלה הדוכסית מקיימברידג' את מזג האוויר הסתווי והגיעה בטוטאל לוק אדום עוצמתי שהדגיש את סילואטת דוגמנית העל שלה. גם השיער היה עשוי למשעי ובחירת האקססוריז הייתה מדויקת

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

בהיותה אחת הנשים הכי מסקרנות ומסוקרות בעולם שגם מתחזקת סילואטה של דוגמנית-על וחשבון בנק של נסיכה בריטית, אין לקייט מידלטון שום סיבה מוצדקת לפספס בגזרת הסטייל. לצד אלה היא אף אוחזת בניסיון רב שנים עם קילומטראז' מפואר של הופעות פומביות, כך שלרוב היא יודעת בדיוק מה עובד ומצטלם טוב כמו גם איך לשדך במדויק בין אאוטפיט לאירוע, למנן בין חדש לישן או זול ליקר, וזה עוד לפני שנכנסנו לרובד האהוב של המסרים החבויים בין הבגדים.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון בלוק סתוי בלונדון/GettyImages

בקיצור, אם מדובר בעובדה כה ברורה שהדוכסית מקיימברידג' היא אשפית בתחום, אנחנו באמת תוהות למה יש גם לא מעט פספוסים בגזרתה, אבל כשהיא כן מפציעה בלוק מרגש - אין סיכוי שלא ניתן עליו את הדעת.

כפי שנרמז בפתיח, הדוכסית המפתיעה עשתה זאת שוב והופיעה בציבור אתמול (שלישי) כשהיא מציגה שיק היסטרי מכף רגל ועד ראש. זה קרה במסגרת השקת קמפיין צדקה להעלאת המודעות לטיפול בהתמכרויות כשנשאה את הנאום המרכזי בארוע ה-Forward Trust 'Taking Action on Addiction' שנערך במטה הראשי של ארגון באפטה בעודה לובשת אנסמבל אדום שהורכב מחצאית פליסה מדגישת מותן באורך מקסי חושף קרסול (כריסטופר קיין 845 פאונד), לצד סריג גולף צמוד מקשמיר-ג'רסי (ראלף לורן 240 פאונד).

קייט מידלטון. GettyImages
חצאית פליסה של כריסטופר קיין וגולף של ראלף לורן/GettyImages

"התמכרות אינה בחירה", דייקה מידלטון את בחירת המילים, ומבלי להשוות חלילה להתמכרויות אמיתיות וקשות הכוללות סמים ואלכוהול, קשה לנו שלא לקשר לעניין את האישיו הקטן שלנו ביחס אליה ולבגדיה.

קייט ניצלה את מזג האוויר הסתווי בלונדון והדהימה במשחק מרקמים אדום אותם ציוותה לנעלי סטילטו בעקב גבוה (ראלף לורן 480 פאונד) ותיק יד קטן (DeMellier ב-340 פאונד) - שניהם בגוון חום שוקולד חלב. את הצמד הזה בדיוק של תיק ונעליים היא מיחזרה מהופעה דומה שנלבשה במאי האחרון, אז לצד מעיל אדום וארוך מבית Eponine הלונדוני.

עוד בוואלה!

נדחפה בסטייל: השמלה של קייט מידלטון גנבה את ההצגה

לכתבה המלאה

יש לציין שהשילוב בין חום לאדום הוא אחד האהובים עלינו באופן אישי ומעבר לכך יש פה בחירה חכמה בהתאמה שהיא לא מובנת מאליה, ומאידך חיננית לעיכול בניגוד לאדום-סגול השנוי במחלוקת שהפגינה גיסתה מייגן מרקל לפני כשלוש שנים בעיצומו של הריונה הראשון ולפני עידן ה"מגזיט".

זהו גם סוד קסמה הממגנט של ה"מלכה-רעיה" לעתיד, שמשמרת קו אופנתי שהוא צעד אחד מעל המיינסטרים באופן שימצא חן בעיני כולם, בניגוד לדוכסית (לשעבר) מסאסקס שפחות דפקה חשבון. וכולנו יודעות לאן זה הוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully