וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ 10 של 2022: מוצרי הטיפוח והביוטי הכי מומלצים

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:39

תוחם שפתיים שלא תרצו לשחרר (גם עם המסיכה), סבון פנים שמנקה ביסודיות, פילינג בזיל הזול, מסקרה מניפה וקרם מרגיע לטיפול אינטנסיבי ביובש. כתבת הטיפוח תרמה את פרצופה למדע ואלו הבחירות המנצחות שלה לשנה הקרובה

1. לחות עם גוון של בובי בראון

בובי בראון, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
המינימליזם המושלם/אילוסטרציה

אם יש משהו שהפסקנו לעשות בקורונה זה להעמיס. טוב לוודג', טוב לחיים בכלל. מסתובבות בינינו לא מעט כאלה שלא נגעו במייק-אפ מאז מרץ 2020, ואת הלוק של no makeup makeup ניקח איתנו בשמחה גם אל 2022. המינימליזם המוחלט הוא הלחות עם גוון של בובי, שהיא כל מה שצריך בשביל לצאת מהבית (או להישאר בו): לח ונעים, דקיק כמו סופר מודל עם הפרעות אכילה, SPF15 וגימור טבעי, מעודן ובריא שמאחיד את גוון העור ומטשטש אדמומיות. מיד אחרי המריחה הוא נראה על גבול השקוף, אבל תנו לזה רגע - כל הטוב הזה מגיע אחרי שהוא נספג.
כמה: 210 שקלים.
איפה: בחנויות הרשת של בובי בראון ובאתר.

2. היילייטר של לנקום

לנקום, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
מארז לאקשרי שמעניק לוק 'כאילו' לא מתאמץ/אילוסטרציה

ולקינוח הלוק הכאילו לא מתאמץ, היילייטר חמוד ואפקטיבי במיוחד של לנקום. המארז לאקשרי, קטן ונוח לנשיאה, מתערבל בקלילות עם מברשת, ספוגית או סתם עם האצבע על הדרך, והכי חשוב - מצליח ליצור מראה אפרסקי רענן ואף פעם לא עשוי מדי.
כמה: טינט איידול ב-179 שקלים. מגיע בשלושה גוונים.
איפה: בחנויות הפארם השונות.

3. פילינג של ניוטרג'ינה

ניוטרג'ינה, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
הכי נגיש, הכי יעיל/אילוסטרציה

במחיר נגיש ונוכחות כמעט בכל סופר, הפך הפילינג של ניוטרוג'ינה להיות ההתמכרות החדשה שלנו בגזרת הצחצוח והניקיון. הגרגירים מעודנים, המרקם סבוני במידה הנכונה והיעילות בלתי מתפשרת - כמה ווישים במקלחת מספיקים כדי להתארגן על נקבוביות צחות ובוהקות, בלי לייבש או להתעלל בעור.
כמה: 55 שקלים.
איפה: ברשתות הפארם השונות.

4. מסקרה של סטנדל

סטנדל מסקרה, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
מעניקת נפח - בלי דרמות, בלי פירורים/אילוסטרציה

מסקרה מצויינת מצאנו אצל המותג הצרפתי העילאי והאלגנטי סטנדל, שחזר לאחרונה לחיינו.
הידית דקה למדי ונוחה מאוד לאחיזה, המברשת הערמומית מצליחה להגיע ביעילות גם לקצוות, והחומר רטוב ומחליק בדיוק במידה הנכונה שפותחת את העין, כמו שהדיילת בפארם אוהבת לומר. בלי דרמות, בלי פירורים, והכי חשוב - בלי גושים תלויים, ה'ביג נו נו' של עולם הריסים.
כמה: 150 שקלים.
איפה: להשיג ברשת אפריל.

5. עיפרון שפתיים של מיקי בוגנים קוסמטיקס

מיקי בוגנים קוסמטיקס, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
גוונים משגעים, מריחה מושלמת/אילוסטרציה

מיקי בוגנים השיק לאחרונה שפתונים עמידים חדשים, אותם משלימים עפרונות שפתיים בין המצויינים שניסינו. הצבעים נעים בין אדום עז, ורוד ומספר אופציות בגוונים טבעיים למראה קליל יותר. המריחה מדויקת ועוזרת לתחימה נכונה של השפה ועמידה בטירוף. מי שעדיין מתקשה להתרגל לעולם התוחמים, שכבר מיצב את מעמדו די יפה בעולם הקוסמטיקה בשנים האחרונות, וכבר לא שייך לקטגוריה המבוגרת בלבד, תהנה במיוחד מ'סו קרימי ו'סו רוזווד'.
כמה: 86 שקלים.
איפה: באתר של מיקי בוגנים קוסמטיקס ובסופר פארם.

6. ליפ באלם של נארס

נארס, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
תנסו את גוון 'אורגזמה'/אילוסטרציה

חוץ מהקונסילר הידוע, שהפך למוצר הדגל של המותג המצליח, קטגוריית הליפסטיקים שלו שווה לא פחות. שפתון הלחות מועשר בתרכובת של אנטי-אוקסידנטים המסייע בריכוך ושמירה על העור, הכול עם גוון כמובן, כי אנחנו לא נשקיע בלי שיראו, הא? קצת ברק, קצת פיגמנט ותחושה נעימה בטירוף על השפתיים.
כמה: 125 שקלים.
איפה: בחנויות הרשת ובאתר החדש.

7. קרם עיניים של אסתי לאודר

אסתי לאודר, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
עושה פלאים למי שסובלת מנפיחות/אילוסטרציה

אולי זה האפליקטור המתכתי הקריר בדיוק במידה הנכונה ואולי ההסברים על טכנולוגיות פורצות דרך בפיתוח המוצר שסובבו לנו את הראש, אבל יחסית למוצר שמורחים אוטומטית פעמיים ביום - ההתעסקות הסיזיפית במריחת קרם העיניים הפכה לעניין נעים במיוחד. הוא עשיר אבל לא כבד, ומשאיר גם את העור העדין ביותר לח, נעים וחלקלק. יעשה טוב למי שסובלות מנפיחות מרגיזה מתחת לעיניים, כזו שלא עוברת גם אחרי יקיצה טבעית.
כמה: Night Repair Eye Concentrate ב-320 שקלים.
איפה: להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

8. סבון פנים של ביופור

ביופור, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
ניקוי יסודי, ריח טבעי ונעים/אילוסטרציה

ניקוי הפנים הוא אחד השלבים הקריטיים בטיפוח והרצון למצוא את האחד שמחד לא מייבש ומאידך לא מעורר התפרצות פצעונים זו משימה לא פשוטה. אל-הסבון של המותג הישראלי ביופור מכיל חומצות אלפא ובתא הידרוקסי ושמן עץ התה, משם גם הריח הטבעי המחרפן. הוא מנקה ביסודיות, מתאים לכל סוגי העור, והכול מבלי להותיר גירוי או יובש.
כמה: 125 מ"ל ב-75 שקלים.
איפה: אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

9. קרם פנים של ד"ר להבית אקרמן

להבית אקרמן, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
לא זול, אבל קלאסי לקור מקפיא או יובש מזגנים/אילוסטרציה

הקרם המרגיע של ד"ר להבית אקרמן נועד במקור לטפל בעור אחרי טיפולים קוסמטיים, אבל מניסיון - גם קור מקפיא, יובש מזגנים, גירוד שמוריד מהפסים או סתם החיים עצמם הם סיבה מספיק טובה להתמרח בו. לקרם מרקם חמאתי וסמיך, עשיר ובכל זאת נספג מהר, ובימים יבשים במיוחד הוא מתאים גם לבוקר, מתחת או בלי מייק-אפ. בונוס: ריח לבנדר חלומי, מארז משאבה מצוין ונעימות מופלגת שאפשר להרגיש כבר במריחה הראשונה. מעולה לחורף, ימשיך איתנו הלאה גם לעונות שאחרי.
כמה: 400 שקלים.
איפה: להשיג בקליניקות של ד"ר אקרמן ובאתר.

עוד בוואלה!

הרטינול הבא: הכירו את הצעקה האחרונה במוצרי טיפוח לפנים

לכתבה המלאה

10. קונסילר של ארמני

ארמני, מוצרי טיפוח. אילוסטרציה,
חומר בדיוק במרקם הנכון. כיסוי מעולה פלוס הארה/אילוסטרציה

מי שבכל זאת דחוף לה להסתיר, אבל באופן הכי בלתי מורגש, מוזמנת לנסות את הקונסילר החדש והמוצלח של ארמני. מיכל יפה תואר, אפליקטור נעים וחומר בדיוק במרקם הנכון. לא נוזלי ולא בצקי, יושב טוב גם מתחת לעיניים, גם בצידי האף שמתבשל במסכה, גם מסתיר חצ'קון וגם מארגן איזה פיניש מואר שעושה חשק למרוח אותו על כל הפנים.
כמה: 188 שקלים.
איפה: בחנויות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully