וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, רותח, לוהט: רונה לי שמעון הציבה רף חדש

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 12:36

העונה החדשה של ריאליטי הריקודים מצליח לספק מנה יפה של ריגושים מצד השופטות והמנחה לוסי איוב. בפרק האחרון התמוגגנו מהסט הוורוד והיוקרתי של רונה לי שמעון שנותן קריצה לברבי

בואו נתחיל מהסוף: הוייב הקלאסי והאלגנטי שרונה לי שמעון (39) משדרת כבר ממש לא תלוי בסוג הבד והגזרה שהיא מניחה על עצמה. הקאמבק שלה לשעות הפריים טיים עושה לנו חשק עז להתלבש, וכן, גם מעלה תזכורת קטנטנה ללכת למכון לעיתים תכופות.

חדות העין כנראה כבר שמו לב לניסיון העלאת נושא הלוקים של שלוש נשות הפרונט במהלך השידורים ב"רוקדים עם כוכבים". פעם בעקיצה של לוסי איוב לאנה ארונוב על לוק הנוצות המשותף וניסיונות חוזרים לקום מכס השופטים "להדגים" תנועות ריקוד ולדגמן טוטאל לוק היסטרי.

רונה לי שמעון. אינסטגרם רשמי,
וואו, וואו, וואו. ברבי רונה לי שמעון/אינסטגרם רשמי

שמעון הנהדרת לבשה בפרק האחרון סט מקולקציית "בלמיין x ברבי" - שיתוף הפעולה של בית האופנה הצרפתי בהובלתו של אוליביה רוסטאן עם סדרת הבובות האייקונית. אחד השילובים המרעננים ביותר שקרו לאחרונה בקרב קולקציות ה'רדי טו וור' של מותגי העילית וככל הנראה יזכרו היטב בארכיוני האופנה.

הסט עשוי מתערובת ויסקוזה בגווני ורוד בתפירה ייחודית - חצאית מידי (6,890 שקלים, בחנויות ואתר פקטורי 54) עם שסע אמצעי ושישה כפתורים זהובים בחלקה העליון. חלק שני של קרופ טופ (3,790 שקלים) שנראה די גמיש ונוח, גם הוא עם אלמנט הזהב בסמוך לכתפיות.

רונה לי שמעון. אינסטגרם רשמי,
רותחת בבלמיין/אינסטגרם רשמי

הליווי המתוקתק של הסטייליסטית מזל חסון ממשיך לגרום לנו לעוף על השופטת החדשה, הבאדי האינסופי והחטוב גם הוא עושה את עבודתו, כשברווח שבין הטופ לחצאית מבצבצות להן קוביות מופתיות ושזופות.

עוד בוואלה!

רונה לי שמעון יודעת: ככה נותנים הצצה מרומזת לחזייה

לכתבה המלאה
רונה לי שמעון. אינסטגרם רשמי,
תתקשרי לניקול קידמן תדברי איתה על הקוביות/אינסטגרם רשמי

בגזרת האקססוריז לא היה דרוש יותר מדי מאמץ. השוז המטאליות מבית אלדו וזוג עגילי זהב צמודים של ה.שטרן, שנחשפים בעיקר באוזן אחת בזכות תסרוקת צד חלקה של עדן ירושלמי. האיפור על ידי אדם מיכאלי, גם הוא קליל ובו זמנית עם טונוס שחור בעיניים מבית דיור בוטיק. אפשר לסכם שקרב האאוטפיטים המסקרנים כרגע בראליטי המנצנץ הם על קו רונה לי-לוסי, אנחנו עוד לא באמת הצלחנו להחליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully