וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר פלוס שסע: חצאית המיני הזו שוברת את כל החוקים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 10:18

חצאיות המיקרו-מיני מטריפות את העולם ואם הן לא מספיק חושפניות, כעת שדרגו אותן עם שסע צידי. היילי ביבר הדגימה כיצד עושים את זה נכון ותאמינו או לא - זה עלה לה רק 24 דולר

בתחילת אוקטובר 2021 הרשת סערה משובן הפוטנציאלי של חצאיות המיקרו-מיני בצללית מותן נמוכה אל לב הרלוונטיות האופנתית. הפצצה הוטלה אז בחסות בית האופנה האיטלקי מיו מיו שהציג לא מעט כאלה כבשורה הנכונה לעונת אביב-קיץ 22.

החודשים האחרונים ציידו אותנו בערימה של מגמות מפוקפקות מתחילת המילניום שחזרו באדיבות גל הנוסטלגיה לעידן הקדום, וגם אם קשה להודות בכך אי אפשר להתכחש לסיבולת שפיתחנו בזמן שחלף. בנוסף, היכולת להפתיע אותנו בגזרת פריטים שחושפים יותר מדי גם היא התקהתה ללא תקנה, כך שכל החצאיות באורך מיקרו/ננו שעשו לנו ויברציות מבהילות בואכה הסתיו הפכו לסוג של מיינסטרים לגיטימי.

ניקול קידמן. ואניטי פייר,
חצאית המיקרו המדוברת של מיו מיו. המדגימה - ניקול קידמן/ואניטי פייר

לפני כחודש נחשף קמפיין האביב של אותה קולקצייה מדוברת מבית מיו מיו ומי שנבחרה להוביל אותו היא הקליק בייט האולטימטיבית - היילי ביבר. כישרונה הגדול של הכוכבת הלוהטת טמון בהתעניינות האובססיבית שהרשת פיתחה לסטריט סטייל שלה, ברמה כזו שכל אאוטפיט איתו היא מסתובבת נחשב לאסופת הפריטים הנכונים של הרגע, או הרגע הבא.

לצד החיבה המובנת לבגדי מעצבים יקרים, ביבר מספקת לעיתים רגעי נחת למעריציה כשהיא מציגה בחירות נגישות שאפשר לאמץ מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כזו היא חצאית המיני הקטנטונת השחורה איתה צולמה בולנטיינ'ס שחל בשבוע שעבר.

מדובר בחצאית שהיא לא רק סופר קצרה אלא גם כוללת שסע צידי עמוק שמגיע עד לגובה קו המפשעה ומעניק לה רמת נועזות גבוהה. בניגוד לצפוי, הכותרות בעקבות הטוטאל לוק התמקדו דווקא במחיר של החצאית - 24$ ובלייבל הצעיר Edikted בו ניתן להשיג אותה.

אדיקטד הוא מותג אמריקני שהוקם לפני כשנה על ידי קבוצת מייסדי עדיקה הישראלי ובראשם דדי שוורצברג, לאחר הפרידה המתוקשרת של החבורה מ"גולף". בזמן שלא ברור איך התגלגלה פיסת הבד השחורה למלתחה הנחשקת של הביברית ואף אתרים שונים שייכו אותה לקולקציה של המותג Miaou, שוורצברג מאשר את הידיעה שהחצאית אכן של Edikted.

את הטעות בזיהוי ניתן לשייך לפופולריות הגואה שמסמנות לאחרונה חצאיות המיקרו-מיני בעלות שסע צידי. הנוכחות הוויראלית שלהן צפויה לגדול ולהתפשט ככל שנתקרב לימים אביביים יותר, אבל כבר עכשיו אפשר לראות אותן מסתובבות לא מעט בפיד. אנחנו דווקא לא היינו ממליצות על המתנה לשינוי מזג האוויר, וממהרות לנצל האופציה לשלב איתה סריג גדול ומגפיים, בלייזר מחויט מעל חולצת טי או לעשות קופי פייסט לסטיילינג של היילי שבחרה ללבוש אותה עם מעיל עור אוברסייזי של בלנסיאגה, חולצת כפתורים אדומה ונעלי לואפרס שחורות של פראדה. בתקווה שהסולד אאוט הצפוי עדיין לא קרה, קבלו גם לינק לרכישת החצאית מדגם Dasha של Edikted.

עוד בוואלה!

פלאור פאוור: זה הטרנד המטריף שמבשר על בוא האביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully