וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאור פאוור: זה הטרנד המטריף שמבשר על בוא האביב

21.2.2022 / 7:10

על דש הז'קט, בצידי החולצה, או כקולר עוצמתי, פרחים ענקיים במיני צבעים הם הנגיעה המלבלבת שתבשר על בואו של האביב. אנחנו קוראות לזה - ה'פלאור פאוור'

הטיימינג החופף של עליית הריבוט ל"סקס והעיר" שחל על רקע סיבוב הקאמבק הפורה של מגמות מתחילת המילניום ממשיך להזכיר לנו כמה מרגעי הסטייל החזקים של קארי בראדשו. השער החדש וההיסטרי של זואי קרביץ במגזין "אל" האמריקני עליו כתבנו פה ממש לאחרונה העיף אותנו היישר לאחד המוטיבים האייקוניים במלתחה של הפאשניסטה הניו יורקית - סיכת הפרח.

זואי קרביץ, אל ארה"ב. זואי גרוסמן לאל ארה"ב,
זואי קרביץ בסן לורן למגזין אל/זואי גרוסמן לאל ארה"ב

הלוק המפורסם ביותר הוא מסצינת הפתיחה של הסרט הראשון, אז השחקנית שרה ג'סיקה פרקר הציגה שמלת מיני א-סימטרית בגווני לבן-זהב עם פרח ענק ותואם באזור הכתף. השמלה, אגב, עוצבה במקור על ידי יוג'ין אלכסנדר בשנת 1987 עבור הזמרת המנוחה וויטני יוסטון. אלמנטים נוספים בדמות פרח תלת ממדי כיכבו על ברדשואו תדיר לאורך גלגולי הסדרה, כמו זה הסגול שהוצמד לגופיית סבא לבנה בעונה השלישית או כחלק אינטגרלי מסריג פסים שחור-לבן בעיצוב סוניה ריקל, וגם כסיכת ורד כחולה על רקע עלי כותרת ירוקים שראינו לא מזמן ב"פשוט ככה".

ובחזרה לקרביץ היפהפייה ולסדרת הצילומים הממגנטת שמלווה את הראיון שפורסם בגיליון מרץ של המגזין. הסטייליסטית אלכס ווייט רקחה ל"אשת החתול" החדשה סיפור שלם בפרחי תלת ממד באופן המדגים מעולה את הוורסטיליות של האקססורי המתקמבק. בתמונת השער הכוכבת עטויה באוברול שחור ומחשמל מקולקציית האביב החדשה של בית האופנה סן לורן, שחלקו העליון מעוצב בצללית איקס חושפנית הכוללת פרח מלא חיים במרכזה.

עוד השראה לסטייטמנט שמשדרג כל לוק ברגע אפשר למצוא בשתי שרשראות צ'וקר שנשלפו מבוטיק וינטג' וניתנות ליישום בייתי בקלות: פרח משי גדול הנקשר בצד הצוואר באמצעות רצועה מינימליסטית. לקרביץ נבחרו פרחים באדום ובלבן פלוס רצועה שחורה, אבל כל שילוב אחר יכול לעבוד מצוין גם הוא. עם קצת יותר השקעה אפשר לשחזר את ההד-פיס הרותח שמוצג בתמונה אחרת של הכוכבת ועוצב על ידי אלן כריסטין קוטור (650$). מי שלא בעניין ההום-מייד תוכל להמתין קצת לתרגומים שסביר להניח ינחתו בקרוב על מדפי רשתות האופנה המהירות.

על מנת למקסם את הנוכחות של הפרח אפשר גם למקם אותו באזור צד החזה כשהוא משולב עם בלייזר מחויט, חולצת כפתורים גברית, ואפילו על גופיית סבא פשוטה או טי-שירט חלקה.

היילי ביבר, שגרירה לוהטת של כל פריט אותו היא בוחרת לאמץ, הדגימה פרחים תלת ממדיים בחתונה של האיט-גירל לורן פרז שנערכה בנובמבר האחרון. חביבת הפפרצי בחרה ללבוש שמלת מקסי מצופה פאייטים בגוון חום שכללה קאפים בעלי צללית פרח מפוסלת מבית המעצבת הפולנייה מגדה בוטרים. בוטרים, אחת המעצבות המבוקשות של התקופה, מציגה מומנטום משגע לתופעה האביבית. אצלה, יש לציין, העניין התעורר עוד באביב הקודם ומאז הוא רק מתגבר.

עוד בוואלה!

אזעקת צבע אדום: זה המעיל שכולכן צריכות כרגע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully