וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדבקות של קיארה, הטופ של קים: שבוע האופנה במילאנו היה תענוג

27.2.2022 / 10:00

שבוע האופנה במילאנו כמעט והגיע לסיומו ובין שלל תצוגות שעוררו הרבה עניין, גם כוכבים מכל העולם הגיעו להתמנגל בשורה הראשונה. אז מה היה לנו? קנדל על המסלול וקימי צופה, לידה שירה האס, קיארה פראני עם מדבקות על הפטמות וכוכבת "אופוריה" בשמלת מיני ושפתיים מנופחות

יום אחד נותר עד לסיומו של שבוע אופנה מילאנו ועד כה דלתות הפתיחה של התצוגות השונות חוו את כניסתם של אורחי האיי-ליסט. בין מסלולי המותגים נחשפנו לקולקציות סתיו 2022 החדשות עם הצצות ללוקים של יושבי השורות הראשונות, ואיך לא, רובם כמצופה גנבו את הההצגה.

פראדה

תצוגת פראדה קולקציית סתיו בגדי נשים, התכבדה בנוכחות דאבל סיסטרס: אחת על המסלול והשנייה כאורחת. קנדל ג'נר עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב - עם מעיל פוך כהה ועליו נוצות, בשילוב חצאית שקופה בהירה ושיער כתמתם במראה חייזרי מסורק לאחור.

הקולקציה של מיוצ'ה פראדה וריף סימונס התאפיינה במסלול גלקטי עם אורות ניאון ומעין מבנה חללי ממנו יצאו הדוגמניות, בצעוניות מאופקת של אפור-שחור ולבן ברובה, בלייזרים בעלי צללית רחבה וכתפיים דומיננטיות וכמה גופיו סבא עם לוגו פראדה במרכז - פריט שיהפוך בקרוב ל'מאסט הב' אצל כל פאשניסטה מעודכנת.

קים קרדשיאן כבר לפני התצוגה פרגנה למותג עם סרבל ויניל בצבע חרדל מקולקציית הגברים, חזייה שחורה ומגפוני עקב אפורים של איזי (1,137 דולר). לתצוגה עצמה הגיעה לשורה הראשונה, לצידן של אורחות נוספות כמו שירה האס וריטה אורה, ובחרה באותו הקו, סרבל דומה בצבע ליים ועליו טרנץ' אפור עם עקבים תואמים של איזי (754 דולר).

גוצ'י

אחת התצוגות שעוררו הכי הרבה באזז הייתה זו של גוצ'י ומן הראוי שכך. המותג חשף את מה שבוודאי עומד להיות שיתוף הפעולה החם ביותר של השנה: אדידס x גוצ'י. ומה יכול להיות רע בשילוב תפירה עילית מעוטרת בלוגו הספורטיבי של אדידס? בתצוגה נראו חליפות מודרניות בגזרות שונות, שכללו את שלושת הפסים האייקונים, סריגים רקומים, שמלות ספורטיביות ומגוון אקססוריז.

גם הכוכבים לא איחרו להגיע: קיארה פראני (כי אין מצב לפספס תצוגה קל"ב) בחליפת סאטן ורודה מבית המותג- עם מכנסיים רחבים ובלייזר פתוח ועליו פרח. תחת הבלייזר שתי מדבקות שחורות ותמימות בצורת כוכב, שנחתו היישר לפטמות והשלמה של כתר על הראש (שבעצם לא קשור לכלום).

נוספים ומהפנטים היו ריהאנה לצד בן הזוג אסאפ רוקי, שנשא מזוודה קטנה וקשיחה בעיצוב הקלאסי של גוצ'י. רירי מצידה המשיכה את סטייל הבאד גירל המתבקש עם טופ לטקס-תחרה שחשף את הבייבי באמפ, בשילוב מכנסיים נמוכים עם הדפס דרקון ומעיל פרווה סגלגל. לקישוט אחרון הוסיפה כיסוי ראש מתכתי.

אושיית הסטייל שלא מפסיקה לתת - ג'ארד לטו חתיך כהרגלו המשיך את קונספט הסרט בו כיכב לאחרונה "בית גוצ'י", והפעם בחליפת משבצות מחויטת עם פפיון שחור. בכיסא לצידו, לי יונג-ג'ה כוכב "משחק הדיונון " בחליפה קלאסית ומופנמת בצבע ירוק בקבוק, פפיון וסניקרס.

ורסצ'ה

קולקציית סתיו-חורף החדשה של ורסצ'ה נפתחה והציגה קונספט שסובב בין היתר סביב מחוכי עצמות על שמלות וחליפות. על הטופ מודלס שבמסלול נראה איפור אינטנס שכמו הקולקציה, שיחק בניגודים של צלליות שחורות על פנים חיוורות. ביניהן אמרטה, האחיות חדיד עם גבות מחוקות ולילה מוס עם שפתיים בולטות.

האורחת הבולטת: אקסית נוספת של האדון ווסט. ג'וליה פוקס הפרודה הטרייה בלוק לטקס של קרופ טופ שחור וחצאית מידי נמוכה עם רצועות דקיקות, המייצרות את מראה החוטיני שאימצה. כפפות לטקס ומגפיים נוצצים הותאמו יחד עם איפור העיניים העמוס. בהתחשב בכך שנפרדה מקניה לא מזמן, אנחנו מניחות שהפעם הוא לא נתן יד בבחירת הביוטי.

עוד בוואלה!

אין גבול לטירלול: הדוגמניות צעדו עירומות רק עם סרט הדבקה

לכתבה המלאה

GCDS

המותג האיטלקי הציג קולקציה בהשראת "דרקולה", סרט שהמעצב ג'וליאנו קלזה הרבה לראות בימי הבידוד. אז הוא פשוט הניח את ספין הספק פנטזיה ספק פטיש שלו, על הסיפור הגותי המתבסס בתלבושות שנחגגו על המסלול.

כוכבת הסדרה "אופוריה" קלואי צ'רי צעדה בשמלת מיני שחורה כשבגזרת החזה הונחו שני חישוקים מנצנצים, כשהביקורות הופנו ישירות לשפתיים המגה גדולות שהתגלו להן לפתע. הפאשניסטה שלא מפספסת שום אירוע אופנה ודואגת לככב בהם ללא רבב, היא בלוגרית האופנה הגרמניה ליאוני האן. האן הגיעה לתצוגה בטוטאל לוק מבית המותג - חליפת פסטל בהירה, עליה עיטורי טיפות קריסטל קסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully