וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לצללית המושלמת: טרנד הטיקטוק הזה יעיף אתכן

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 8:02

לא כולנו מאפרות בחסד ולהניח במדויק צללית על העפעף זו משימה לא פשוטה. טרנד הטיקטוק הזה משתמש באחד הכלים המעולים מתיק האיפור ונותן מענה קליל ונוח. ברור שתנסו את זה בבית

נראה שכל יומיים יש פריצת ביוטי חדשה בעולמות הטיקטוק, שהופכת את החיים שלנו לקלים יותר - במיוחד לכאלה שמתקשות להתאקלם ולהתיידד עם תיק האיפור. לרוב בעזרת כל הטריקים החדשניים מתגלות תוצאות מפתיעות, כמו הוספת פיגמנט כחול לבסיס הפנים ואחרים מוזרים מדי, שלא שווים את זמן ההתנסות בבית.

הפעם, המאפרת הקנדית סוזן דבאס, המתחזקת פרופיל ביוטי מוביל בטיקטוק (783 אלף עוקבים) יוצאת לאור עם פריצת איפור - מהנגישות ביותר שראינו עד כה. מטרת הטריק היא ללמוד להתאפר עם צלליות מדורגות באמצעות מעגל ריסים. התוצאה: יצירת מראה עיניים גדולות ועוצמתיות. כל מה שכרוך להשגת האפקט המדובר ששותף מאות פעמים ברשת, הוא מעגל ריסים פשוט ביותר, כזה שמוצאים בכל פארם או סטוק.

שימו לב לביצוע

הטכניקה נורא פשוטה - מתחילים בהנחת המעגל על פני העפעף ויוצרים קו דמיוני, בו ניתן להתחיל לאפר את החלק החשוף עם הצללית הרצויה וכך ממשיכים כלפי מעלה. ניתן לאפר את העפעף הפנימי ביותר ולהשאיר כמה רווחים שרוצים, תלוי סיטואציה. הבונוס? את לא יוצאת מהקווים, את מפרידה כל חלק ויוצרת צורת קשת מדויקת ומספקת לעצמך תוצאה מושלמת ללא צורך בטאצ' אפים.

ואפשר גם בצללית ורדרדה

לאחר השלמת השלב הראשון, כל שנותר הוא לחבר את כל החלקים שנוצרו על גבי קפלי העפעפיים בקו פשוט שייתן מסגרת מלאה לעיניים. תוספות פלפליות אחרות יכולות לבוא לידי ביטוי במשחקי אור וצבעים, פאייטים המיועדים למטרות יופי ואפילו מריחת האיילינר תוכל להשתלב מעולה עם השיטה המוכחת.

טיקטוק. טיקטוק סוזן דבאס, צילום מסך
לא רק מברשות להנחת צללית באופן מדויק/צילום מסך, טיקטוק סוזן דבאס

להרבה מאיתנו מעגל הריסים יכול להיראות כאויב מרוחק, עקב החרדות (המוצדקות) שמא יתלוש לנו חלילה ריס או שניים. השדרוגים השונים נותנים ספייס בו אפשר לשחק עם כלי האיפור השונים ולשפר שלנו את חווית המתאפרת. הטריק החדש תואם את מגמת החדשנות של הטיקטוק, שמזכירה לנו שחוץ ממברשות האיפור הקלאסיות שנחשבו פעם לאידאליות, מוצרים אחרים יכולים להיות יעילים לא פחות, מלבד הפונקציות הראשוניות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully