וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנית הכי מעניינת: קורטני שומטת לסתות בצילומים רותחים

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 12:26

האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן הצטלמה לשער המגזין הדיגיטלי "באסטל" בהלבשה תחתונה סקסית, קארה רטוב, שמלה מטריפה של מעצבת ישראלית ונתנה גם הצצה לעגיל בפטמה. איפה הימים שקים קרדשיאן טענה שלא מעניין להסתכל על אחותה?

עבור קורטני קרדשיאן (42) השנה האחרונה הייתה לשינוי תדמיתי ומעורר במיוחד. האחות הבכורה למשפחה הכי מדוברת על הפלנטה עשתה את הלא ייאמן: להיות אחת מהאחיות הכי מעניינות להסתכל עליה. צופים אדוקים יעידו כי לא פעם נאמר לה על ידי קים, שדווקא היא האחות שהכי פחות מושכת עניין לתוכנית המשפחתית. מאז, היא הספיקה להשתחרר מהפטפוטים ברקע, הפסיקה להצטלם לריאליטי המשפחתי בערוץ E ונכנסה לזוגיות שכוללת אירוסין לטראוויס ברקר (46).

החודש היא מככבת על שער המגזין הדיגיטלי "באסטל" ומזכירה לנו למה היא דווקא הסיסטר הכי בועטת כרגע. ההפקה מתבססת על סטיילינג מינימלי עם וייב סקסי, שמלווה בקארה רטוב ופוקוס על האקססוריז. בתמונת השער נראית מכופפת בשמלת מיני שחורה וחצי שקופה של ז'יבנשי, עם דיטיילס עדינים שעלולים להתפספס במראית העין. במבט מעמיק יותר ניתן לראות שעל השמלה יש פירסינג חישוק מזויף בפטמה, שתואם לגורמט השלשלאות הנוצץ בסטייל רטרו שעל צווארה, גם מבית המותג.

הריאיון הנלווה סובב על העסק, האהבה החדשה, על הצבת גבולות ובעיקר על פרישתה מהריאליטי המיתולוגי (שבעצמו ירד מהמסך). היא מספרת שהחשיפה המתמשכת למצלמות, גרמה לה לנסות למצוא מקום לא מתועד להסתתר בו. "כשצילמתי את התוכנית, היא הפכה לסביבה ממש רעילה עבורי, הייתי נלחמת עם האחיות שלי ואפילו עבורי באופן אישי, לא הייתי במקום הכי מאושר", היא משתפת. בעודה מוסיפה שהפכה לדמות ה"סרבן" שהורסת את הדינמיקה של התוכנית וכל מה שסופגים ממנה אלה הערות מעצבנות שהופכות לממים ברשת. "הרגשתי שאני כמעט דמות", היא אומרת.

בתחילת הריאיון מצחקקת ומספרת למראיינת שלובשת טוטאל לוק (כולל תחתונים) מהמלתחה של הבויפרנד. אווירת הלאבי דאבי מורגשת גם היא בתצלומים השונים: ברמיזה חדה לנישואין ההולכים וקרבים היא מופיעה בשמלת מקסי לבנה מסאטן בעיצובה של בוגרת שנקר נילי לוטן, בשילוב צמיד כסוף עבה של פטרישיה פון מוסולין. באחרת מגבירה את הפיקנטיות בבגד גוף אדום ומנצנץ בגזרת חוטיני מבית Ezgi Cinar.

עם הירידה מהמסכים המשפחה נכנסה למוד הצ'יל של קורטני, כשברקע גירושיה של קים ורצף בגידות של האקס של קלואי. התוכנית החדשה שתעלה תחת שירותי 'הולו' שנמצא בשליטה כמעט בלעדית של דיסני, תכלול גם טעימות של ברקר, הארוס הטרי, ואווירה יותר משוחררת מצידה.

עוד בוואלה!

הגודל כן קובע: כל הפרטים על טבעת האירוסין של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה

גם מאמא קריס מוסיפה כמה ציטוטים שמחזקים את ההתעקשות הלגיטימית לאיזון והצבת גבולות מצד קורטני: "בשלב מסוים אתה צריך לקבל החלטה לגבי איך אתה הולך לבזבז את הזמן שלך ואיך אתה הולך לאזן. אני חושבת שקורטני באמת מצאה את האיזון הזה שהיא השתוקקה לו כל כך הרבה זמן, והיא הייתה מאושרת. אפשר לראות את זה על הפנים שלה ובאופן שבו היא ובצחוק שלה".

לצילום האחרון ושובב לא פחות, קורטני כאחת הקרדשיאניות, מתייצבת בעירום כשעליה רק כפפות לטקס לבנות של Wing & Weft. השיער משוך אחורנית עם מבט כלפי מטה כשהפוקוס (חוץ מהשד שמתקשה לא לברוח) הוא בעיקר על האיפור בצבעים חמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully