וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגז הכלים שלך: 7 אביזרים שישדרגו פלאים את שגרת הטיפוח

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:40

ספוגית בצורת פטריה גרעינית, מעגל ריסים למי שהתגברה על הפחד, מברשת סומק מיוחדת למקצועניות ומסג' אלוהי במברשת סיליקון בצורת תמנון - אלו האביזרים שהכי כדאי לכן לאמץ בשגרת הטיפוח

ספוגית של מאק

מוצרי טיפוח, מאק. יח"צ,
מייצרת מריחה יסודית ומהירה מאוד/יח"צ

הספוגית של MAC מגיעה בצורת פטריה גרעינית כה רלוונטית ובוורוד אופטימי. מבחינת שימושיות היא אחד האביזרים היותר יעילים שיצא לנו לנסות, גם אם צריך לקחת רגע ולהתרגל לאחיזה הקצרה. החלק הרחב של הספוגית מייצר מריחה יסודית ומהירה מאוד, והשפיץ מאפשר להגיע לכל פינה וקימור בפנים. הנסיינית התרשמה שהיא סופגת יחסית בצורה חסכונית ומתנקה בקלות.
מחיר: 101 שקלים.
איפה: להשיג באתר ובחנויות המותג

מעגל ריסים של נארס

מוצרי טיפוח, נארס. יח"צ,
מי שמתחילה - לא יכולה להפסיק/יח"צ

מעגל ריסים, אביזר מהסיוטים שלכן. מצד שני, מי שמתחילה - לא יכולה להפסיק. נסיינית שלמדה להתגבר על הפחד ולהשחיל מדי בוקר את הריסים לתוך המעגל, טוענת שאף מסקרה, טובה ככל שתהיה, לא תעיף אותם למעלה בכוחות עצמה כמו שהוא עושה. "המעגל של נארס מספק את הסחורה, נוח לאחיזה ומרגיש איכותי עם ציפוי שחור ואלגנטי. האם הוא שווה את המחיר? לא בטוח. כבר ניסיתי כמה מוצרים בחצי וברבע מחיר ואני לא מרגישה הבדל רציני. מצד שני, זה מוצר שאמור להחזיק שנים, אז אפשר להשקיע".
מחיר: 104 שקלים.
איפה: להשיג בחנויות ובאתר המותג

מברשת מייק-אפ של בובי בראון

מוצרי טיפוח, בובי בראון. יח"צ,
יקרה אבל איכותית/יח"צ

לא קל להיות המוצר היקר ביותר במדור, שעולה פי שתיים ולפעמים גם פי 10 ממוצרים מקבילים אחרים. אבל מברשת המייק-אפ של בובי עושה מאמץ אמיתי להצדיק את המחיר. המברשת קצרה אבל שמנה, ולכן תתפוס לא מעט מקום בתיקי איפור סטנדרטיים, עשויה משיער סינטטי באיכות מעולה והיא כל כך רכה, שאפילו הנסיינית עם העור הרגיש ביותר שלא מסוגלת לסבול מגע של אף מברשת, הצליחה להתמרח איתה כולל באזור העדין של העיניים. מה שכן, העדינות הזו מחייבת שטיפה יסודית מיד אחרי השימוש - עצלנות של רגע תשאיר את המברשת יבשה, קשה ומטונפת באופן שקשוח לנקות. מעולה במיוחד עם מייק אפ נוזלי, ותתאים גם לפודרה, למי שבעניין.
מחיר: 275 שקלים.
איפה: להשיג בחנויות המותג ובאתר, בסופר פארם ובטרמינל X

מברשת קונסילר של סמאשבוקס

מוצרי טיפוח, סמאשבוקס. יח"צ,
אצבעות זה נחמד - אבל המברשת זה עולם אחר/יח"צ

לא שרע לנו לארגן את הקונסילר מתחת לעיניים עם האצבעות, ברמזור, אבל צריך לנסות פעם מברשת מקצועית בשביל להבין את האפקט המשודרג. המברשת לקונסילר של smashbox היא שטוחה ודחוסה, ומעולה לבנייה של קונסילר או מריחה ממוקדת יותר של מייק-אפ ותתאים גם לידיים לא מיומנות שצריכות לטפל בחצ'קונים, שקיות כהות ופיגמנטציה.
מחיר: 105 שקלים.
איפה: להשיג בסופר פארם, באתר במותג וב-terminalX

מברשת מתכווננת של Real technique

מוצרי טיפוח, ריל טקניקס. יח"צ,
בזהירות עם הכפתור, אבל המחיר שווה/יח"צ

רעיון של מברשת האיפור עם הראש המתכוונן של אימפריית האביזרים Real technique הוא חמוד למדי - בידית יש כפתור קטן שמאפשר לשנות מצבים, ולהתאים אותה לכיסוי מינימלי, בינוני או מלא. בצד החיובי, מדובר במברשת במחיר נגיש יחסית, רכה ונעימה, שלא צריכה גימיקים. בצד המבאס, אחרי התנסות עם הכפתור הקטן לאורך זמן יקרה אחד מהשניים: או שהוא ישבר, או שתקריבו עליו את המניקור, ובעצם - למה לא שניהם גם יחד.
מחיר: 60 שקלים.
איפה: להשיג ב-BE, בסופר פארם, ב-terminalX ובגילטי.

מברשת סומק של חן אלקבץ

מוצרי טיפוח, חן אלקבץ. יח"צ,
למקצעוניות ולדיוק באזורים הקטנים/יח"צ

למקצועניות שמסוגלות לארגן לעצמן הצללות מדויקות, שלא מפחדות לייצר מסגרות לפנים עם 10 מוצרים שונים בכל בוקר, שמודעות לקיומם של שימר נוזלי ויבש, ושמסוגלות להשקיע בכל מה שהוא מעבר לטשטוש בסיסי - ברכותינו, פרגנו לעצמכן את המברשת החדשה של המאפרת חן אלקבץ - אתן בטח תדעו מה לעשות איתה. לסדרת אביזרי הביוקר של אלקבץ מצטרפת עכשיו גם מברשת סומק קטנה, שתעבוד טוב עם מוצרים יבשים ורטובים ומיועדת לדיוק באזורים קטנים יותר. זו בטח לא המברשת הראשונה שכדאי לקנות, וכנראה שגם לא השנייה - היא מתאימה בעיקר למיומנות או לכאלה שרוצות להיות.
מחיר: 250 שקלים.
איפה: להשיג באתר המאפרת, בסופר פארם און ליין וב-terminalX

עוד בוואלה!

הדרך לצללית המושלמת: טרנד הטיקטוק הזה יעיף אתכן

לכתבה המלאה

מברשת אוקטופוס של סו.קו

מוצרי טיפוח, סו קו. יח"צ,
מברשת סיליקון בצורת תמנון/יח"צ

ולסיום - אין לנו על מי לסמוך אלא על הקוריאנים מ-SO.KO שיארגנו לנו מוצרים זולים, ורודים ואפקטיביים. מברשת התמנון היא בדיוק מה שצריך כדי להסיר את החמץ מהפנים לכבוד החג, ועל הדרך ליהנות מעיסוי מפתיע בנעימותו. מדובר במברשת סיליקון רכה מאד שבמרכזה ספוגית עליה שמים מעט סבון פנים אהוב, משגרים אותו לתוך המברשת ומתחילים לסבן את הפנים, עם או בלי קצף. חוץ מתחושת ניקיון ממכרת בסיום ועור צח, העיסוי מוצלח, מזרים דם ונעימי, שממש קשה להפסיק. על האריזה אין דיסקליימרים אבל הנסיינית מעריכה שלבעלות עור רגיש, דק ואדמומי עדיף לשמור מרחק. לכל היתר - תענוג במחיר קטן ממש.
מחיר: 14.90 שקלים.
איפה: להשיג בסופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully