וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיס לכל החיים: החגורות שבאמת שווה להשקיע בהן

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 7:03

חגורות מינימליסטיות מהסוג הקלאסי ששווה את ההשקעה הן עוגן מלתחה שימושי למשך תקופה ארוכה אם לא לנצח. איתרנו חמש מועמדות פוטנציאליות, שכבר מחליפות את הגוצ'י האייקונית ואלו המחירים

פרוייקט ה"האקר" המשותף בין בתי האופנה גוצ'י ובלנסיאגה שמתפוצץ ברשת כבר תקופה השיב לתודעה את אחת התופעות האמביוולנטיות של סוף העשור השני למילניום: חגורת ה-GG של גוצ'י בדמות חגורת BB תואמת. בזמן שצמד הלייבלים השייכים לתאגיד קרינג החליטו לשחק בהפוך על הפוך עם החלפת נוזלים לוגומנית שהיא אולי מתוחכמת או מתחכמת, קשה שלא לדמיין מול העיניים את תמונות עידן שלטון החגורות של גוצ'י בפיד האופנתי.

חגורה עם לוגו של גוצ'י. אינסטגרם, אתר רשמי
החגורה האייקונית של גוצ'י/אתר רשמי, אינסטגרם

אותה חגורה שהעניקה למעצב אלסנדרו מיקלה גושפנקה מסחרית מנצחת החלה כפיס פייבוריטי המזוהה עם קהל פאשניסטי מוקפד הפכה במהרה לסמל סטטוס המוני מדי שחצה את גבול הטעם הטוב. חייבים לציין שלקבלת הפנים הלבבית ולאימוץ המאסיבי של החגורה היו סיבות מוצדקות ובראשן הוואקום סביב הצורך באקססורי כה מדויק וורסטילי שרושם וי על רשימה ארוכה של דרישות כמו איכות משובחת, סטייטמנט בעל נוכחות יוקרתית, פיס מקפיץ לכל הופעת ג'ינס וטי-שירט או מכנסיים מחויטים וטופ מינמליסטי לצד התאמה לרכיסה מעל שמלות, בלייזרים ומעילים.

החלל החדש שנוצר סביב המיאוס של החגורה הזכיר לנו את האמרה הידועה "קלישאות לא מתות, הן רק מתחלפות", עם המסקנה הבלתי נמנעת - הגיע הזמן לאפסן את זו של גוצ'י לתרדמת של 15 שנים לפחות (בהתאם לסייקל שני העשורים הקלאסי) ולהתביית על אחת חדשה. מהסוג הקלאסי ששווה את ההשקעה ושתהווה עוגן מלתחה שימושי למשך תקופה ארוכה אם לא לנצח. איתרנו חמש מועמדות פוטנציאליות:

החגורה של khaite NY

דגם בלה של הלייבל הניו יורקי קייטי מציג ערימות שיק בעודו מגלם את כל מה שאנחנו רוצות מחגורת עור שחורה: צללית קלאסית, עור איכותי, גימורים מוקפדים, אבזם המשדר יוקרה שקטה חפה מלוגו וניקיון עיצובי שיתאים לחרישות מרובות. המחיר יקר אפילו ביחס לזו של גוצ'י ונע בין 1,500 ל-2,000 שקלים (תנו קפיצה לפארפאץ'), תלוי בעובי ובטקסטורת העור.

החגורה של בוטגה ונטה

חגורת עור עם אבזם מתכתי זהוב או כסוף בצללית משולשת מטעם בית האופנה האיטלקי הנחשב שאחראי ללא מעט אובססיות אופנתיות המוגשות בעיצוב שאינו ממותג אך מזוהה על ידי מביני עניין. בטווח מחירים שנע בין 1,035 ל-1,880 שקלים (1,390 בפקטורי 54) היינו מתמקדות בשחור או בחום למרות שהחגורה מוצעת גם במגוון צבעים ססגוני הכולל כתום, ירוק, צהוב, פוקסיה, טורקיז ועוד.

החגורה של הרמס

כמו עם תיקי הבירקין והקלי של הרמס, ליין החגורות עם אבזם ה-H של בית האופנה הוותיק הוא אמנם ממותג (באופן מעודן יש לציין) אבל מצליח לשמר מעמד של רלוונטיות לאורך עשרות שנים. בכדי לרכוש את הדגם תצטרכו להשקיע סכום לא מבוטל שמתחיל ב-2,265 שקלים ויכול לטפס עד ל-12,000 עם עור קרוקו נדיר. לפחות מדובר פה ברצועת עור דו צדדית שתפתור לכן את ההתחבטות בין שחור לחום.

עוד בוואלה!

קצר פלוס שסע: חצאית המיני הזו שוברת את כל החוקים

לכתבה המלאה

החגורה של סן לורן

הדגם הפופולרי של סן לורן מגיע עם אבזם ריבועי פלוס לולאה בדמות המונוגרמה הוותיקה של בית האופנה - שניהם עשויים פליז בגוונים משתנים כמו זהב מוברש, ברונזה, כסף או שחור. רצועת העור עצמה עשויה עור ומוצעת בשלוש מידות רוחב לצד סוגי עור שונים. המחיר - 1,240-2,100 שקלים.

החגורה של בלנסיאגה

התחלנו עם לוגו ה-BB החדש שעוצב כפראפרזה על ה-GG מבית גוצ'י ונסיים עם הדגם המוקדם יותר שמציג את מונוגרמת הלוגו בטיפוגרפיה מעט מתוחכמת יותר ופחות מובהקת מההיבט המיתוגי. העובדה שעברו כמה עונות מאז השקתו רק מעצימה את מוטיב העל-זמניות ומסייעת לטווח מחירים של 1,150-1,650 להיות סוג של מתקבל על הדעת.

חגורה בלנסיאגה. אתר רשמי, צילום מסך
בישראל נמכרת באתר של פקטורי 54 ב-1,590 שקלים/צילום מסך, אתר רשמי

החגורה של סלין

מבין שלל בתי האופנה ששמם נפתח באות C (כריסטיאן דיור, קלואה, שאנל), אבזם המונוגרמה של סלין בחגורת Triomphe Belt מצליח לספק איזון בין מיתוגיות שקטה לבין קלאסיקה בעלת חיי מדף ארוכים. המחיר בהתאם: 1,200-1,600 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully