וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו, חתולה: כך השתנתה גיבורת העל הסקסית במשך השנים

10.3.2022 / 17:00

ממישל פייפר, דרך האלי ברי ועד זואי קרביץ אשת החתול הנוכחית - הנה גלגולי הסטייל של האוברול הצמוד ומסיכת העיניים המסתורית מהסרט הראשון של "באטמן" ועד היום

יום האישה נחגג השבוע ואין כמו לסגור אותו עם קומבינציה של השחקניות שנכנסו לנעלי הקאט וומן האייקונית - 'סלינה קייל'. עם עליית "באטמן" למסכים, הפעם בכיכובו של רוברט פיטנסון, הגנבת האקרובטית והמוצלחת שמנהלת רומן לא עקבי עם איש העטלף היא אשת החתול.

זואי קרביץ תפסה את מקומה המודרני של החתלתולה השחורה, אבל לפניה כיכבו שמונה שחקניות שנכנסו לדמות. חלקן מוכרות יותר, חלקן פחות, מה שבטוח האלמנטים האופנתיים של כל קאט וומן באשר היא, השתדרגו עם הזמן.

מתוך הסרט "באטמן" (2022). ביקורת סרט,
רוברט פטינסון וזואי קרביץ בבאטמן החדש/ביקורת סרט

ג'ולי ניואמר

ג'ולי ניומאר (88) היא הראשונה לגלם את הדמות האפלה והדי סאדואית, שנלחמת בעזרת שוט ולבושה בבגדי ויניל. הסיפתח האופנתי לדמות ההומנית הכתיר אותה כסמל סקס בסיקסטיז. היא דאגה להרכיב בעצמה לוק שחור, מנצנץ ונטול מחשופים. בעבר סיפרה בראיונות שבכוונה הניחה את החגורה הזהובה באזור הנמוך של המותניים, כדי להדגיש את גזרת הגוף. החליפה הספציפית ששיגעה את הצופים, נמצאת כיום במכון סמית'סוניאן. בגזרת האיפור והאקססוריז ניכר כי אנשי הביוטי לא נכחו על הסט - גבות מאופרות עם יציאות חדות בחלקן העליון ואוזני חתולה שתתאים לכל ילדה בפורים הקרוב.

ג'ולי ניואמר, אשת החתול. Giphy
אשת החתול הראשונה - ג'ולי ניומאר/Giphy

עוד בוואלה!

"באטמן": 120 דקות של ככה-ככה, 50 דקות של וואו

לכתבה המלאה

ארטה קיד

בעונה השלישית של סדרת באטמן, השתלטה ארטה קיט על תפקיד אשת החתול. לקיט הייתה השפעה מתמשכת על הזיכיון של באטמן ושלל גיבורי העל העתידיים, זאת משום שהייתה השחקנית השחורה הראשונה שגילמה את הדמות. מסכת העיניים במסגרת השפיצית נכנסה לפריים, שרשרת הזהב הדומיננטית נשארה והשדרוג היה החזה המחודד, סטייל סקיאפרלי העכשווי, שנתן טון ערמומי ונשי בשילוב הקוקו הגבוה.

ארתה קיט, אשת החתול. Giphy
השחקנית השחורה הראשונה שגילמה את הדמות - ארטה קיד/Giphy

מישל פייפר

מישל פייפר (63) היא אולי השחקנית שהכי השתעשעה מליצור את הדמות בגרסה של עצמה. על פי הדיווחים, לפניה היו כמה אופציות לתפקיד, ביניהן שר ומדונה, אך בסופו של דבר זה הלך לפייפר. הסטיילינג שנוצר עבורה כלל חליפת לטקס צמודה עם תפירה תלת מימדית, שהייתה חריגה מהתלבושות שהיו לפניה. לכפפות הסטנדרטיות התווספה סיומת של ציפורניים חדות ושחורות, ונראה שקים קרדשיאן לא המציאה את הגלגל- כי הסגירה המושלמת של פייפר, הייתה בזכות מסכת פנים שלמה שחושפת את העיניים הכחולות והשפתיים האדומות.

מישל פייפר, אשת החתול. Giphy
הכי אייקונית - מישל פייפר באוברול ויניל/Giphy

האלי ברי

הגרסה בכיכובה של האלי ברי (55) הוכרזה כאחד הכשלונות הגדולים של סדרת הקומיקס. היא נכנסה לתפקיד רגע אחרי זכייתה באוסקר וקרסה לתוכו, אך כמו חתולה מן המניין קמה לתחייה ולפחות הצליחה לשדרג את הסטיילינג שנראה עד אז. ברי פצצה מתקתקת בלי התחפושת, אבל אין ספק שהווייבים הקאט וומניים עשו את שלהם. במכנסיי עור קרועים לרוחב, חזייה מחודדת וכאן נגיד שלום וברכה למחשוף! במקום חגורת הזהב החרושה, נכנסה חגורת ברזלים שחורה, שנקשרה בצורת איקס מהחזייה למכנסיים. תענוג.

האלי ברי, אשת החתול. Giphy
פצצה ושמה האלי ברי/Giphy

אן האתווי

לעומת האלי ברי, אן האתווי (39) הצליחה להוציא את המיץ מההשתתפות בסרט ב-2012. הפרגונים לא איחרו להגיע והיא שינתה אותו מקודמה, הן בתסריט המוצלח והן בסטיילינג שעשה רטרו. היא חזרה אל תוך החליפה הצמודה, מינוס הברק המוגזם. הלוק כלל גזרת צווארון סגור, נעלי עקבי גבוהות ושפיציות, מסכת עיניים וגם לכלי הנשק התווסף אקדח קטן.

אן האתווי, אשת החתול. Giphy
בסטיילינג רטרו - אן האתווי/Giphy

זואי קרביץ

זואי קרביץ (33) היא הקאט וומן המודרנית לשנת 2022 ואחת מאושיות הסטייל אהובות עלינו. קרביץ משחקת לצידו של רוברט פטינסון, אחרי שנאמר עליה שהיא "עירונית" מדי כדי להיבחן לדמות. הסטיילינג הנבחר לסרט כולל לוקים שונים שלה, כשאחד מהם חורפי והורס עם מעיל עור ומגפיי עקב עם שרוכים. דווקא האורבניות שבה, בשילוב המראה הפטיט והשובב, מציג צד נוסף של החתולה האייקונית.

כבר בקידום הסרט הורגש הטאץ' האופנתי סביב המאפיינים של הדמות. בשמלות מקסי שחורות וחלקות עם צורות חתוליות באזור החזה - פעם בפרימיירה בלונדון בסן לורן ואחרת בניו יורק לבושה אוסקר דה לה רנטה משולב מחוך שרוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully