וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרח הכי יפה בגן: זואי קרביץ מחשמלת בצילומים חדשים

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:02

זואי קרביץ כנה, לא מתנצלת ופותחת (כמעט) הכול בריאיון חושפני למגזין "אל" ארה"ב. ההפקה נשארה נאמנה לסטייל האדג'י מינימליסטי של "אשת החתול" החדשה, אך ריככה אותו באמצעות מוטיבים של פרחים גדולים המככבים בלוקים

זואי קרביץ (33), סטייל אייקון עם סגנון הסטריט הסקסי, גזרת הפטיט והקעקועים, מביאה את רוחות האביב והפריחה כשהיא מפארת את שער גיליון מרץ של מגזין "אל" ארה"ב, בעוד האטיטיוד האדג'י שמזוהה עמה מקבל פרשנות מרוככת יותר הודות לפרחים דרמטיים המככבים בצילומים. למעשה פרט לשמלת פסים בשחור-לבן וחליפה אדומה שקטעו בחוכמה את הרצף, שאר הלוקים התאפיינו בבסיס שחור שקיבל אקסנט פרחוני באדום, קורל ולבן, אם זה לצווארה של זואי, על החזה או בשיער.

זואי קרביץ, אל ארה"ב. זואי גרוסמן לאל ארה"ב,
אנדר בוב מעוטר בפרח. זואי קרביץ בסן לורן/זואי גרוסמן לאל ארה"ב

בראיון כנה ופתוח למגזין, שלא כמנהגה, השחקנית, מוזיקאית ועכשיו גם במאית מכריזה כי התחילה לחיות בתנאים שלה. זואי משתפת בין היתר על הלחץ שמופעל עליה (במישרין או בעקיפין) להביא ילדים לעולם אך מסרבת לתת לתכתיבים מעין אלה לנהל אותה. עוד היא מספרת על הופעת הבכורה שלה כבמאית הסרט "Pussy Island" שיצולם הקיץ (וכתיבתו ארכה חמש שנים), אליו ליהקה את השחקן צ'נינג טייטום (41) שהפך בינתיים לבן זוגה בחיים האמיתיים. אם עד כה זואי וצ'נינג התאמצו להרחיק את הרומן הפוטוגני והמסקרן שלהם מעיני הציבור עד כמה שניתן, בראיון היא שוברת שתיקה ומכריזה בלקוניות "אני מאושרת".

כוכבת "אקס-מן: ההתחלה" וסדרת הדרמה "שקרים קטנים גדולים" ידועה בסטייל האדג'י מינימליסטי שלה, שהוא הכלאה בין הקוליות הרוקיסטית הזרוקה של אביה - כוכב הרוק האייקוני לני קרביץ, לבין הסגנון הנונשלנטי בנגיעות בוהו שיק של אמה - השחקנית עם היופי הנצחי ליסה בונה. זואי לא מכחישה שהיא פריווילגיית ומוקירה תודה להוריה על הגנטיקה המופלאה והייחוס המשפחתי שפתחו לה דלתות בתעשייה, אך מחדדת שעם השנים דאגה לסלול את דרכה הייחודית ולהבטיח את מקומה בהוליווד "מתוך רצון להוכיח לא רק לעולם, אלא גם לעצמי, שאני ראויה לתפוס מקום בתעשייה", כפי שהיא מבהירה בראיון.

החודש תככב קרביץ בתור סלינה קייל (הלא היא "אשת חתול") בסרט "באטמן" החדש, לצד רוברט פטינסון. להשתחל למגפיים ההדוקות והמחייבות של קאטוומן, שננעלו בעבר על ידי ארתה קיט, מישל פייפר, האלי ברי ואן האת'ווי, היה "משוגע" לדבריה. לקראת התפקיד זואי נכנסה לכושר שיא כדי להיראות דה-בסט בחליפת החתול ובעיקר כדי להצליח להחזיק את התפקיד הבועט, תרתיי משמע.

עם 6.6 מיליון עוקבים בחשבון אינסטגרם שבו רק שלושה פוסטים, זוגיות מסקרנת, שיק על חלל, קריירת משחק/בימוי בנסיקה וראיון במגזין נחשק שעשוי מכל החומרים הנכונים הללו, לא מפליא שזואי קרביץ "אופטימית לגבי החיים". אנחנו מצטרפות לאופטימיות המדבקת שכן הלוקים המשגעים שהרכיבו לה טובי מוחות הסטיילינג והביוטי ב"אל" האמריקני תחת שרביטה של אלכס וויט מרמזים על מגמה פרחונית ססגונית שצפויה להשתלט עלינו לטובה.

השער נפתח באוברול של סן לורן לאביב/קיץ 2022 שממציא מחדש את המושג מחשוף, ואף מגדיל ועושה עם פרח אדום דרמטי בפרונט. עוד לוק של טופ חזייה ומכנסונים בסיומת מעטורת לבן של ז'יבנשי, כשגולת הלוק הוא צ'וקר שחור עם פרח משי לבן ענקי לצווארה מהמותג ניו-יורק וינטג', וטבעות פרחים נוטפות יהלומים של ואן קליף.

קרביץ נראית אלוהית גם בבגד-ים סטרפלס מבית האופנה סקיאפרלי עם פרחים בצבע קורל שממוקמים אסטרטגית ונרשמו גם שני לוקים שקטעו את הרצף, וטוב שכך - שמלה מפוספסת בשחור-לבן של מארני בעלת שרוולים ארוכים וחליפת מחוך ומכנסיים מבית ריצ'רד קווין בצבע אדום-כתום משגע.

עוד בוואלה!

זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים - זה הזמן להתרפק על סטייל העבר

לכתבה המלאה

חגיגת הפרחים נמשכה עם הד פיס של אלן קריסטין קוטור בסכום "צנוע" של 650 דולר בשילוב חולצת גולף שחורה ומכנסון תואם של לואבה ואהבנו גם את שמלת האריג המחוררת של ריק אוונס, ושוב קולר פרח משי של ניו-יורק וינטג' לצווארה - אזעקת טרנד לאביב כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully