וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שסע אחד - שניים: כולם נטרפים מהלוק הלוהט של לטיסיה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 8:00

"מלכת המסלול" ו"מרילין מונרו המודרנית" הם רק חלק מהכינויים שהוצמדו למלכה לטיסיה בסוף השבוע האחרון כשהגיעה לאירועי שבוע האופנה הספרדי בשמלה לבנה מטריפה. שני שסעים מכובדים טיפסו עד לאמצע הירכיים והסטיילינג היה מדויק - לא סתם היא הרויאלטי המועדפת עלינו

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לוקינג גוד. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

לטיסיה מלכת ספרד התייצבה ביום שישי האחרון להרים לארועי שבוע האופנה המקומי שמתקיים בימים אלו במדריד כשהיא מספקת (שוב) לוק מדויק ומפוצץ בגלאם המותאם למעמד. זהו הוויקנד השני ברציפות בו הרויאלטי הספרדייה כובשת את הכותרות האופנתיות. בשבוע שעבר כיכבה חולצת בוהו לבנה עם רקמה אוקריאינית, וישיוונקה בעגה המסורתית, שהעבירה מסר של תמיכה בשכנתה ליבשת הנמצאת תחת אש מלחמה. הפאשניסטה המוקפדת הציגה עדכנות אופנתית עם אמירה פוליטית ברורה כשהשכילה להתאים לה מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה בשילוב חגורת מותן עבה בטקסטורת קרוקו לצד עקבי סטילטו תואמים.

אם בוחנים את הסיקור התקשורתי המאסיבי סביב מלבושיהן של נשות המונרכיה הבולטות באירופה ניתן לראות בבירור את ההבדל בין היחס לאלו מהשושלת הבריטית - קייט, מייגן ודיאנה זיכרונה לברכה - לבין הגישה כלפי לטיסיה.

בעוד הראשונות זכו מרגע הכרזת האירוסין לאובססיה חסרת מעצורים שהחלה בין לילה ושמרה על רמה די אחידה לאורך הזמן, אצל המקבילה הספרדייה מדובר בגרף בעל עלייה מתמדת שרושם שיאים חדשים נון-סטופ.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
שני שסעים מעולים! לטיסיה בשמלה לבנה בשבוע האופנה הספרדי/GettyImages

לטיסיה הגיעה לפגוש את אנשי התעשייה במדריד במסגרת ארועי שבוע האופנה הספרדי שציין 75 שנים כשהיא לובשת אאוטפיט לבן ועוצר נשימה שעוצב עבורה במיוחד על ידי המלבישה הרשמית של הארמון, פונקציה חדשה ומסקרנת בגזרה המלכותית.

הלוק שזיכה אותה בכינויים כמו "מלכת המסלול" ו"מרילין מונרו המודרנית" כלל סט של חולצה לבנה עם שרוולים ארוכים ותפוחים במפתח צוואר עגול שנלבשה עם חצאית מידי בגזרת סליפ הכוללת שני שסעים מכובדים שטיפסו עד לאמצע הירכיים. את הטאץ' המסוגנן העניקו דיטיילז מינימליסטיים כמו צללית אוורירית מדגישת מותן, אמרות שרוולים רחבות מהרגיל לצד עקבי סטילטו מחודדים ותיק קלאץ' - שניהם מהלייבל הספרדי Magrit ושניהם בגוון שבין חום לבורדו.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מלכת המסלול - לטיסיה בעיצוב מיוחד/GettyImages

עוד בוואלה!

טלנובלה בסטייל: היחסים המורכבים של המלכה לטיסיה וחמותה

לכתבה המלאה

ערב קודם היא רשמה התנהלות אופנתית חכמה נוספת עם טוטאל לוק שחור איתו צולמה בקונצרט זיכרון שנערך עבור נפגעי טרור. המלכה השיקית לבשה חולצת משי שחורה בגזרה נינוחה עם מחשוף וי מבית סנדרו הצרפתי בשילוב נעלי פאמפס מפראדה, תיק קלאץ' של מגריט וחצאית ארוכה מנצנצת בעלת חגורת מותן תואמת.

על פי הדיווחים החצאית הושאלה מארונה של המלכה האם סופיה כחלק ממחוות פיוס פומבית ומתמשכת לאור הטענות על סיכסוך בין השתיים. עד כה סדרת המחוות הזו סיפקה לנו רגעי סטייל שיש בהם גם מורשת וגם מסרים של קיימות, כך שאם גם ככה יש מתחים בין נשות הארמון, לפחות יוצא מזה משהו טוב (מלבד הג'וס שממלא אותנו בסיפוק רב כל פעם מחדש).

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
היה גם לוק שחור מעולה עם נעליים של פראדה וחולצה של סנדרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully