וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן לה במקסימום! קייט מידלטון משתובבת בלוק מחויט

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 12:13

לביקור בממלכת הלגו בקופנהגן לבשה הדוכסית לוק מחויט המורכבז מבלייזר בצבע מקסים ומכנסיים שחורים קלאסיים ולא היססה להתגלש במגלשה התלולה כמו ילדה. קייטי יודעת לעשות חיים

קייט מידלטון. GettyImages
גזרה מעולה, צבע משגע. קייט מידלטון בביקור בקופנהגן/GettyImages

קייט מידלטון יצאה לביקור סולו בקופנהגן שבדנמרק ובין שלל האטרקציות שמילאו לה את הלו"ז, היה לוקיישן אחד שהוציא ממנה את המיטב. הדוכסית ידועה כחייכנית ונעימה לבריות, אבל כזה כיף כמו שהיא עשתה בממלכת הלגו הרבה זמן לא ראינו. על אף הלוק המחויט שבחרה, לא היססה מילדטון (40) להתגלש במגלשה שממוקמת במרכז הלגו באוניברסיטת קופנהגן, ולהשתובב עם הנוכחים.

קייט מידלטון. GettyImages
פאן לה במקסימום. בבלייזר של זארה כמובן/GettyImages

בהמשך למגמה האדומה הברורה (והנכונה) שהיא אימצה לעצמה לאחרונה בחרה קייט בבלייזר בכפתור כפול של הרשת הספרדית האהובה זארה, והאמת שזה יכול היה להיות דווקא טיימינג מעולה לפרגן לאיזה מותג דני מקומי. ויש הרבה.

הבלייזר, עשוי טוויד בצבע אדום עז וכפתורים זהובים בולטים (אותו כבר לבשה קייט ב-2021) שולב עם מכנסיים שחורים קלאסיים בגזרה רחבה (רולאנד מורט ב-960 דולר), בחירה מצוינת, שכן מכנסי סקיני שחורים היו מורידים את הלוק הזה בכמה רמות.

קייט מידלטון. GettyImages
נראה שמישהי ממש תשמח לחזור לילדות/GettyImages

חולצת ראפלס מכופתרת לבנה בצבצה לה מלמטה ועגילי הפנינים הנופלים שולבו עם שרשרת תואמת. בידה נשאה תיק שחור קטן של אספינל אוף לונדון, מותג בריטי ידוע ב-725 דולר ונעלי סירה שחורות על עקב מרובע של ג'יאנביטו רוסי ב-695 דולר. בסך הכול הצלחה מסחררת כולל היציאה האלגנטית מהמגלשה.

עוד בוואלה!

הכול עבד פה: קייט מידלטון שיחקה אותה בלוק נקי ומתוחכם

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
שימו לב לגזרה המעולה של המכנסיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully