וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו ממה עשויה השמלה של נטע ברזילי

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 8:48

נטע ברזילי הייתה זקוקה לאילתור של הרגע האחרון למסיבת הפורים שלה ולמזלה היה מעצב אופנה צעיר בנמצא. תהיו קצת המומים ממה שהשמלה הזו הייתה לפני - אבל ככה נראית קריאייטיביות בשיאה. צפו

שמלת המפה של נטע ברזילי - ההכנות/צילום: יח"צ

פורים כבר כאן ואין משהו חביב יותר מלראות את הסלבס יורקים דם, בשביל להוציא את התחפושת המקורית ביותר. אז עינב בובליל קברה לכולם, עדן פינס ודניאל גרינברג נקלעו לסיטואציית 'ביץ' סטול מיי לוק' ואותנו? רק אחת הצליחה להפתיע על אמת.

בסוף השבוע האחרון התקיימה מסיבת הענק של סוכנות הדוגמניות ITM והאושיות לא איחרו לבוא ולהרים בהתאם. מי שהלכה על הלוק המופנם הפעם, היא לא אחרת מנטע ברזילי - שדווקא עליה מכל האורחים, הקונספט המוגזם של החג כאילו נתפר בול. ביומיום היא מרבה להתערבב בפלטת הצבעים בלי בושה, היא לא אחת שחוסכת באובר דרסינג - ואת זה כבר חווינו מספיק בשידורי האקס אירוויזיון.

נטע ברזילי. אור גפן,
מלכת הלילה - אבל ממה עשויה השמלה?/אור גפן

מה שיותר מסקרן הוא הסטורי שמאחורי השמלה השחורה שבחרה למסיבת פורים. מסתבר שזו ממש שמלה של הרגע האחרון, שעוצבה עבורה ממפת שולחן. כן, כן, אתם רואים נכון, זו מפת שולחן שכמה רגעים לפני כן הונחו עליה בורקיטס ושאר ירקות. מי שאחראי לגאונות הזו, הוא הסטייליסט והמעצב הצעיר עומר יהב (25) שנמצא היום בשנה האחרונה ללימודי עיצוב אופנה בשנקר ועובד עם איתי בצלאלי, הסטייליסט הצמוד של נטע.

נטע ברזילי. יח"צ,
הדברים המפתיעים שאפשר לעשות ממפת שולחן/יח"צ

מדובר בסוג של שמלת מעטפת שחורה, עם פרונט בגזרת מיני וחצאית עם שובל ארוך ומלא נוכחות. כמי שאחראית על "קלאס באפס מאמץ", נראה שהפעם הלכה על כל הקופה. למפת השולחן התווספו מגפונים בצבע ניוד, קוקו גבוה ומסוקס ומדבקות זוהרות לפנים.

עוד בוואלה!

מצעד הלוקים המוגזמים של נטע ברזילי

לכתבה המלאה
נטע ברזילי. יח"צ,
לפני רגע היו על השמלה הזו בורקיטס/יח"צ

לאחר פטפוט קל עם עומר יהב, התוודענו לכך שהעיצוב הספונטני ארך כמה דקות הכנה בלבד. "בגדול אין קונספט. אני בדרך כלל מעצב לנטע בגדים - תופר ומעצב. הייתי איתם באירוע כי אני גם עובד עם איתי בצלאלי, אחרי זה הייתה לה את המסיבה ולא היה לה מה ללבוש. פשוט ראיתי את מפת השולחן וספק צחוק, ספק אמת, אמרתי לה 'יאללה בואי נעשה מזה מלכת הלילה'. בדיוק באותו יום קניתי גם מדבקות אבנים לעיניים", הוא ממשיך. "גזרתי את המפה ממש כזה עליה, הורדנו אותה מהשולחן וגזרתי עליה ופשוט רצנו על זה. גם התפיסות, גם התפירות עם חגורה כזו לבטן וזה יצא פשוט מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully