וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף או קיץ? הלוק של קייטי הולמס בלבל אותנו בטירוף

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 8:15

קייטי הולמס לבשה שמלת קיץ מושלמת עם הפרינט שעומד לקבל נוכחות מכובדת במלתחה שלנו בקרוב. מה שאותנו הפתיע - הזיגזג התמוה בין מעיל הצמר וכובע המצחייה ללוק הסופר האוורירי. העיקר שהפפראצי השיגו תמונה טובה

האביב הניו יורקי מתחיל לצוץ רשמית ומבט אחד על הלוק האחרון של קייטי הולמס (43) מסביר לנו הכול. השחקנית הצליחה לבלבל אותנו עם סוג אאוטפיט שכולנו נפלנו אליו קורבן בימים האחרונים. כשבעצם השמיים לא נסגרו על עצמם - האם סאני ונעים או קור כלבים כזה שלא קשור לכלום בעצם?

הולמס צולמה ברחובות הביג אפל בלוק עם נטייה אביבית במיוחד - שמלה כתומה של המותג המצליח "קייט ספייד" הקרוי על שמה של המעצבת המנוחה ששמה קץ לחייה לפני כארבע שנים. ההיילייט היה פרינט הפרפרים הוורדרדים שממוסגרים בשחור, שתופסים תאוצה גם הקיץ. השמלה (378 דולר) מעוצבת מבד כותנה שמסתיימת בחצאית מרחפת, קשירה מאותו הדפס במותניים ושרוולים נפוחים עד המרפק.

לרגעי הקור, הוסיפה מעיל צמר שחור (ותודה על זה באמת) ונעליים שטוחות עם קצה מחודד ועקב קטנטן מרובע, גם מבית המותג. במילים אחרות, הלוק שלה די צרח "חורף" בחלקה העליון ו"אביב" בתחתון. אנחנו דווקא חושבות ששילוב עקבים קצת יותר גבוהים היו עושים פלאים עם השמלה הגירלית.

בגזרת האקססוריז הלכה על תיק שחור גדול של TODS, סט שרשראות זהובות והחייתה את הנזם באף, שכבר כמה שנים טובות היה מוסתר היטב. מדי פעם הוסיפה כובע מצחייה כדי להימנע ממצלמות הפפראצי, למרות שיש לנו תחושה שאת השואו אוף של רק שמלה קיצית על אף הטמפרטורות - היא עשתה במיוחד בשבילם.

קייטי הולמס. splash
אם לפני רגע היה נעים - מה קרה פה?/splash

עוד בוואלה!

אנחנו לא יודעות מה קייטי הולמס עשתה בפנים - אבל זה נראה טוב!

לכתבה המלאה

אפשר לחוש את קצה האביב מתקרב, כשהפרפרים יוצאים החוצה וללא צל של ספק זה מורגש היטב גם בקולקציות החדשות של המותגים השונים. "בלומארין" כדוגמה חיה בקולקציית אביב-קיץ 2022 במוזת באטרפלייז בשיאה.

אם עד היום הפרינט הפרחוני היה הסמל הרשמי לבואה של העונה הלאבלית של השנה, אנחנו תוהות האם החרקים המעופפים והצבעוניים תפסו רשמית את מקומם ברשימה? כך או כך, קייטי היא המבשרת הראשונה לימים קלילים יותר. לא רק בזכות השמלה המשובחת, אלא גם בזכות האיפור הטבעי והגלים הברונטיים שהוסיפו לסיבוב השופינג ברחבי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully