וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראית: מאיפה המעיל הסקסי של אליאנה תדהר?

לרגל השקת הפרויקט החדש של בעלה לי בירן, בחרה אליאנה תדהר במעיל מנוחש רותח בלי שום דבר מתחת (לפחות שנגלה לעין), רק בתוספת מגפי ירך. אז מאיפה המעיל ולמה זה פיס שחשוב שיהיה בארון?

אליאנה תדהר (29) היא עדיין אחד מהשמות החמים בעולם הילדים אבל הבחירות האופנתיות שלה רחוקות שנות אור מלהיות ילדותיות. אחד הלוקים שאהבנו מאוד לאחרונה היה זה שלבשה לאירוע השקת הסדרות של הוט - סטרפלס ריב בגווני לילך עם ג'ינס קרעים אוברסייז, שני הפריטים מעמנואל, פלוס שרשרת חוליות מוזהבת מעולה.

השבוע השיק בעלה היקר לי בירן, עוד אושיית סטייל בפני עצמה, את אלבומו החדש והתדהרית הפיצעה בלוק פראי שהפתיע אותנו מאוד.

אליאנה תדהר. רפי דלויה להוט,
הלוק האחרון שאהבנו - סטרפלס ריב וג'ינס אורבסייז מעמנואל/רפי דלויה להוט

שמלת-מעיל מנוחשת בטקסטורה מבריקה, אותה לבשה אליאנה בגרסה הסגורה שלה, כשאף פריט לבוש מתחת לא בצבץ - כי לא באמת צריך כשיש פיס עם כזה נוכחות. המעיל האקסטרה מדויק בצבעוניות של גווני חום ושחור ובאורך מידי שייך למעצבת הישראלית אפרת שנהר ונמכר בעלות של 2,500 שקלים. רכישות אונליין עדיין לא אופציונליות, אבל אתן בהחלט יכולות לקפוץ לדף האינסטגרם של המעצבת בכדי לבצע רכישות מעניינות.

אליאנה תדהר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אליאנה בלוק רותח, והאמת? הופתענו מהאימא. סחתיין!/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את המעיל הנכון תיבלה אליאנה עם עגילי חישוק קטנים וכסופים של סולטנה, מותג התכשיטים של ניב סולטן ואחיותיה, וגם המאדרה (האימא כמובן) הצטרפה לחגיגה. מגפי ירך שחורים עם אף מחודד נתנו את הטאצ' הסופי וגם הכיתוב המשעשע "קוקטיות כאלה לא מורגשות" היה בול.

חיפוש אחר מעיל נכון זו משימה שחוזרת על עצמה בכל חורף מחדש כשהרצון הוא לרוב להיצמד לפריטים על זמניים כמו טרנץ' בצבעי חול, מעיל צמר בגווני בסיס ושאר בלייזרים שאפשר לחרוש עליהם במלא ורסיות עם לוקים שונים. אבל, לעיתים כדאי להשקיע בפיס אחד דומיננטי עם פרינט מעניין, כזה שיסובב ראשים ויבוא נהדר בימים שאתן לא יודעות מה ללבוש, אבל עדיין רוצות להשאיר חותם.

עוד בוואלה!

פייה קסומה: כל הפרטים על שמלת הכלה של אליאנה תדהר

לכתבה המלאה
אליאנה תדהר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תיבלה עם מגפי ירך ועגילי חישוק מעודנים של סולטנה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully