וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייה קסומה: כל הפרטים על שמלת הכלה של אליאנה תדהר

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 8:12

אליאנה תדהר הגיעה ליום המאושר בחייה בשמלת טול משגעת, לא בצבע לבן קלאסי, ובגזרה מחמיאה במיוחד. מעצבת שמלת הכלה משתפת "לאליאנה יש סטייל הורס, היא לא הייתה צריכה הכוונה". מה שבטוח - זה לא פיג'מה!

אליאנה תדהר לי בירן חתונה/עידו חסון

הזוג הנוצץ של עולם הילדים, אליאנה תדהר ולי בירן, התחתן אתמול (שני), אחרי דחייה קלה בחסות הקורונה בפני משפחה, חברים קרובים והרבה ידוענים. בכל זאת, מדובר בפאוור קאפל שכבר שנים מככב בביצה המקומית, כשהכלה הפכה להיות אחת הדמויות האהובות על ילדים ובני נוער, גם כשהיא בפיג'מה וגם כשהיא לבושה במלוא הדרה.

לי בירן אליאנה תדהר חתונה. עידן חסון,
פייה קסומה. אליאנה תדהר כלה/עידן חסון

שמלת הכלה הקסומה של תדהר הייתה בעיצובה של דנה הראל, מעצבת שמלות הכלה שהלבישה לא מעט כוכבות בחודשים האחרונים. "אליאנה הייתה כלה קלילה שיודעת בדיוק מה היא רוצה", מספרת לנו הראל, "היא הגיעה עם רצון לשמלה חלקה ובסוף בחרה במראה מחורז, קליל ופייתי כמו שהיא. השמלה היא שמלת "קלואה" מהקולקציה החדשה שלי. זו שמלה מורכבת יחסית לתפירה מכיוון שכל החרוזים בה תפורים על שכבת טול מכווץ מה שאומר שהם בעצם סוג של תפורים באוויר. כל זה מעניק לשמלה מראה קליל למרות שהיא מורכבת מעשרות מטרים של בד".

לי בירן אליאנה תדהר חתונה. ניר פקין,
"רצינו לשמור על גוון של צבע גוף ולא לבן בוהק כדי לתת תחושת אווריריות"/ניר פקין

מה בעניין הצבע?
"רצינו לשמור על גוון של צבע גוף ולא לבן בוהק כדי לתת תחושת אווריריות ועדינות שמאוד מאפיינת את אליאנה".

לשמלה המחמיאה בגזרת הסטרפלס שולבו שרוולים תפוחים שקופים ומשגעים בגוון השמלה, עם עגילים קלאסיים של פדני, תסרוקת הפוני האייקונית של אליאנה ואיפור עדין בגוונים טבעיים. "היה כיף לעבוד איתה", מוסיפה הראל, "אליאנה מבינה בבגדים ויש לה סטייל הורס. היא לא באמת היתה צריכה הכוונה, אלא רק סיוע להגשים לה את החלום".

עוד בוואלה!

עונת החתונות: איזה כלה מקומית הכי עשתה לכם את זה?

לכתבה המלאה
לי בירן אליאנה תדהר חתונה. עידן חסון,
"השמלה עשויה מעשרות מטרים של בד"/עידן חסון

הערב כמובן לא נגמר כאן ולשלב הריקודים החליפה הכלה ללוק קליל והיסטרי של פלורה, סטודיו לכלות מחיפה. מכנסיים ישרים בגזרת מותן אקסטרה גבוהה, עם טופ בעל שרוולים תפוחים מבד אורגנזה, שם כבר עברה תדהר לסניקרס לבנות ושיערה נאסף לקוקו נמוך. שתי בחירות מעולות, לא כולל החתן כמובן. שיהיה במזל.

לי בירן אליאנה תדהר חתונה. עידן חסון,
הלוק השני - חליפה של פלורה, נעליים של ביי אנאבל שהוחלפו לסניקרס על הרחבה/עידן חסון
לי בירן אליאנה תדהר חתונה. עידן חסון,
מזל טוב מתוקים. אליאנה תדהר ולי בירן/עידן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully