וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפה שהתגנבה: בלייק לייבלי במחשוף יוצא דופן

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 10:51

בלייק לייבלי הגיעה להנחות אירוע של אבני חן יוקרתיות בסוף השבוע האחרון בניו יורק אך נצצה כיהלום הכי מלוטש של הערב. בשמלת מידי שחורה וסקסית היא חשפה פיגורה מרשימה - אבל הכי אהבנו את הפרט הקטן שהונח לה בדיוק במרכז המחשוף

טקס פרסי הג'אם ה-20 התקיים בליל שישי האחרון, הטקס שמושך אליו את מקצועני התכשיטים כדי להרים ליוצרי התעשייה המשובחת. הערב הניו יורקי מאופיין כפנסי במיוחד, שכולל שעת קוקטייל וקוד לבוש בלאק טיי רשמי ומגונדר.

אמנם באבני חן יוקרתיות עסקינן, אך מסתמן שהיהלום המלוטש ביותר של הערב היה הלוק של בלייק לייבלי (34). כבר בכניסתה לאירוע, השחקנית עוררה עניין עם לוק זוהר שמציג פיגורה עוצרת נשימה, אבל לא רק.

בלייק לייבלי. splash
היהלום המלוטש ביותר - בלייק לייבלי בסרג'יו הדסון/splash

לייבלי בחרה בשמלת מידי שחורה מעור, מקולקציית סתיו 2021 של סרג'יו הדסון (1,895 דולר) - חצאית עפרון בגזרה גבוהה שנתנה דגש למותניים, עם טופ של חולצת שרוולים ארוכים וכריות כתפיים עם פלאשבק לאייטיז. מה שצד את עינינו, ליבנו ואת משאלת מלתחתנו היא תוספת האבן הצהובה בצורת טיפה - בלינג בלינג שבצבץ לו תחת מחשוף וי חד ומעל קאט-אאוט משולש, שחשף את הבטן החלקלקה. פרט קטנטן שהתווסף לעיצוב השמלה המקורי, והוביל לשדרוג טוטאלי של שמלת קוקטייל סטנדרטית.

סט התכשיטים שנבחר עבורה מבית לוריין שוורץ, כלל בין היתר זוג עגילים מאורכים משובצים ביהלומים בצבעי צהוב-לבן בצורות סימטריות שונות ומסגרת שחורה וטבעות דומינטיות.

בלייק לייבלי. splash
שימו לב לאבן הטיפה המבצבצת מהמחשוף/splash

בלייק שהגיעה בהופעת סולו לטקס, ללא בעלולי-ההורס-ריאן ריינולדס, לא הסתפקה רק בשמלה המטמטמת. בגזרת האקססוריז נרשם תיק קלאץ' מרושת על רקע ניוד כהה, מקולקציית קרוז 2011 של שאנל (3,000 דולר) וברגליים שוז נוצצות וכסופות, עקבי לובוטין סתווים (3,895 דולר) מעוטרים ברצועות איקס דקות בחלקם העליון.

בלייק לייבלי. splash
מחבבות את הקוקו/splash

מה שנתן את חותמת הלוק האחרונה היה הבלונד המסורק לאחור בקוקו מתוח. לזנב הסוס התווספו עצירות מעוגלות עם נפח בעזרת גומיות זהובות - בחסותה של ג'ניפר יפז, מעצבת השיער של הפאשניסטות הגדולות- ביניהן אמרטה, זנדאיה, היילי ביבר ושות'. המראה האסוף בהחלט הוסיף לחידוד תווי הפנים ורומם את כל האאוטפיט לרמות אחרות, שנראה גם על הבמה כשזו לקחה חלק מהנחיית האירוע.

עוד בוואלה!

דיפ פרפל: בלייק לייבלי בחליפה סגולה שאי אפשר להישאר אדישים אליה

לכתבה המלאה
בלייק לייבלי. splash
אי אפשר שלא לאהוב את האישה הזו - בלייק לייבלי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully