וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשות השבוע: קים קרדשיאן מפתיעה וג'ניפר לופז חושפת

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 11:46

סנדרה בולוק בשמלת ערב מוגזמת ומגפיים מעל הירך, ג'ניפר לופז בשמלה שקופה שמהללת את גופה האלוהי, ג'ארד לטו בחליפה מגניבה וכפפות וקים קרדשיאן סוף סוף בלוק שפוי שלא כולל תחתונים, מחטבים וחזיות למיניהן

סנדרה בולוק

סנדרה בולוק עובדת בכל הכוח לקידום סרטה החדש "העיר האבודה" ולפרימיירה לבשה שמלת ערב בגווני ורוד שונים של אלי סאאב. השמלת מקולקציית אביב-קיץ 2022 שולבה עם מגפי עור שחורים עד מעל הירך תודות לנגיעת הסטיילינג של אליזבת' סטיוארט, אבל את הבלייזר הקטן אנחנו עדיין לא בטוחות שאהבנו. מצד שני - קר שם בחוץ ואנחנו מבינות את המצוקה. מצד שלישי - את נראית מעולה מותק.

סנדרה בולוק. GettyImages
שמלת ערב מוגזמת ומגפיים מעל הירך. סנדרה בולוק/GettyImages

קים קרדשיאן

אחרי שבוע של חזיות, טייטסים ומחטבים במיאמי הגיעה קים קיי לוועידה של ווג בניו יורק ולבשה, איך לא - בלנסיאגה. שמלה שחורה היסטרית יש לציין בעלת שרוולים ארוכים, מבד נמתח ומחטב בתוספת שרשרת חוליות מאסיבית זהובה, מגפי שפיץ שחורים וקוקו מתוח. נשמח להיפגש ככה יותר.

קים קרדשיאן. splash
בלנסיאגה וסוף סוף לא מוגזם. קים קרדשיאן/splash

ג'ארד לטו

מלך התלבושות המופלאות גם כן עובד במלוא המרץ לקידום סרט ההרפתקאות החדש שלו "מורביוס" וכל לוק בצבע. הכי תפסה את עינינו - חליפת המשבצות האפורה של גוצ'י אותה לבש להקרנה בברלין, פלוס משקפי שמש שחורים של המותג וכפפות עור אדומות מעוטרות באבנים. נרשם גם טופ נקודות שקוף עם צווארון גולף שעליו הולבש וסט ומה עוד נותר להוסיף? האיש תופעה.

ג'ארד לטו. GettyImages
מלך הגוצ'י. ג'ארד לטו/GettyImages

עוד בוואלה!

הטיפה שהתגנבה: בלייק לייבלי במחשוף יוצא דופן

לכתבה המלאה

ג'ניפר לופז

ג'ני הגיעה לקבל את פרס האייקון הנחשק בטקס פרסי הרדיו ועלתה לבמה בשמלה מגה סקסית של סטפן רולנד. מעין בגד גוף שרוול אחד בצבע ירוק זית עם מחשוף נדיב ברמות ומעליו מולבשת חצאית פליסה שקופה שמוכיחה שהבאדי האלוהי של הבוטילישס לא זקוק לשום פילטר.

ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'ניפר לופז בשמלת בגד גוף היסטרית של סטפן רולנד/GettyImages
ג'ניפר לופז. GettyImages
והבאדי? חלומו של כל מעצב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully