וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בחורה שמאוד אוהבת ללכת על בטוח"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 17:32

נטע אלחמיסטר השתלטה על ענף בגדי הים וכעת היא מוציאה את ליין המוצרים האולטימטיבי שיכתיר אותה כמלכת החוף. הדוגמנית, או יותר נכון אשת העסקים, משיקה מותג מוצרי שיזוף בינלאומי ומתחילה לתכנן את היום שכבר לא תעמוד בפרונט - "המטרה שהעסק יעבוד גם כשכבר לא אדגמן"

האינסטגרם פתח בפנינו דלת אל עולמה של נטע אלחמיסטר, כשעוד מותג בגדי הים "בננהוט" היה בחיתוליו. מאז, היא לא רק אחראית לדמות הסופר פוטוגנית שאנחנו רואות בתור דוגמנית. היא הפכה עם השנים ליזמית ואשת עסקים מן המניין, כזו שלעיתים לא כל כך יפריע לה להיות מאחורי המצלמה ופחות בפרונט. וייב החופשה הטרופי והלוהט שהיא משדרת, דהר במהרה להיות למנוע משומן. היום (ראשון), אחרי שנתיים של פיתוח אינטנסיבי היא משיקה מותג ביוטי בינלאומי חדש יחד BYNETA עם קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה".

נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
הפאן הפך לעסק לכל דבר ועניין - ליין מוצרי השיזוף החדשים של נטע אלחמיסטר/יוסי מיכאלי

לסיפתח החגיגי, המותג מציע ליין מלא בגלואו של כ-12 מוצרים תחת קטגוריית "חופשת ביוטי". מספריי שיזוף עצמי לפנים, למוס שיזוף אקזוטי ועד מייק-אפ לרגליים. אין אחת שלא משוועת לתחושת הסיפוק המורגשת בחזרה מחופשה מפנקת, וזה בדיוק הקונספט של המותג - לשמר את הלוק ואיתו את המרגש שנשאר כשחוזרים לשגרה, או במילים אחרות: חופשה בתוך בקבוק.

זה לא סוד שמוצרי שיזוף הפכו עם השנים למוצר מבוקש בשוק הקוסמטיקה. כיום קיימת שורת מוצרים עם היצע דומה, כשלכל אחד מאפיין נקודתי אחר (לטובה או לרעה): קלילים, מכתימים, יורדים בקלות, מראה שזוף לא טבעי ועוד. בריאיון מיוחד עם נטע לרגל המוצרים החדשים הבנו למה החיבור שלה עם "לילית" מביא מוצר ברמות הקפדניות ביותר, על מנת להגיע לגוונים אחידים על פלטת השוקולד הזהוב ועד הניוד הטבעי.

נטע אלחמיסטר. יח"צ,
מפלטת השוקולד הזהוב ועד הניוד הטבעי - BYNETA/יח"צ

אחרי שנים שאת משגררת את 'באלי בודי' - מה קרה שהחלטת לשחרר מזה ולצאת לדרך עצמאית?
"עם באלי בודי עשיתי שת"פ בתחילת הדרך לפני שבע שנים והייתה הצלחה מסחררת גם פה בישראל. מהר מאוד החלטתי שאני לא רוצה פרויקטים אינסטגרמים קטנים וניתבתי את הקריירה לדרך ארוכת טווח. החיבור שלי עם עולם השיזוף הוא משהו די מובן מאליו. כל השנים נחשפתי לשמש, גם בילדותי, עולם בגדי הים זה מאוד היה אני וזה מתחבר לשיזוף. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה הולכת למבחן בבית ספר ואז בשעות חלון הייתי מגיעה הביתה, עולה לגג של ההורים שלי ובין לבין הייתי מוצאת את עצמי משתזפת. אני באמת כל כך אוהבת את הצבע של השיזוף, שכשהייתי קטנה לא היה אכפת לי מההשלכות, וכשהתבגרתי הבנתי שבאמת השמש לא כזו חמודה".

נטע אלחמיסטר. יח"צ,
"כשהייתי קטנה לא היה אכפת לי מההשלכות של השיזוף"/יח"צ

אז היום את כבר חכמה בשמש ומבחינתך זה תחליף? או שזה רק חיזוק לאירועים?
"זה לא תחליף, כי יש גם מוצר של שמן שיזוף שמיועד לשמש ואני עדיין הרבה מהזמן אבלה בשמש כשקיץ - זה משהו שאני אוהבת. אבל אין ספק בכלל שגיליתי את עולם השיזוף העצמי, התמכרתי אליו. בכל פעם שאני לא נחשפת לשמש אני משתמשת במוצר של מוס עצמי שהוא כלל לא מזיק וזה אחד היתרונות הכי גדולים. סוף סוף אפשר להשתזף ולקבל צבע מבלי להיחשף ולהביא לגוף שלי בעיות בריאותיות שהשמש מביאה איתה לצערי הרב. זה משהו שאני משתמשת גם בקיץ כשבא לי לחזק את הגוון וגם בחורף, כשאני לא נחשפת בכלל לשמש ואז מדובר בפתרון המושלם".

נטע אלחמיסטר. רפי דלויה,
"גיליתי את עולם השיזוף העצמי והתמכרתי אליו". אלחמיסטר משיקה בשמלה של רוני קובו/רפי דלויה

הכול מתחבר אצלך - מותג מבוסס של בגדי ים ואז ליין שכולו על טהרת השיזוף. זה נכון שאת בחורה מאוד מחושבת והרבה אנשים לא מבינים את זה?
"אני בחורה שמאוד אוהבת ללכת על בטוח ויודעת מה הכי נכון בשבילי. אני חושבת שאלה דברים שרכשתי עם השנים. בתור ילדה לא הייתי מודעת כל כך למה הייתי רוצה ומה החלומות שלי. כשנכנסתי לעולם האופנה ופתחתי ביחד עם השותפה שלי נועה בני עסק לבגדי ים, אז לאט לאט הבנתי יותר מי אני ומה הציפיות שלי מעצמי. אני יכולה להגיד לך שאני עובדת מאוד קשה בשביל להגיע לתוצאות ברמה הכי גבוהה שיש, בין אם זה מותג בגדי הים שמהיום הראשון מכרנו לכל העולם ועכשיו אני מרגישה שכל העבודה שלי בבננהוט והידע והניסיון בניהול עסק, באמת באים לידי ביטוי ב-BYNETA. היום אני הרבה יותר מוכנה לזה מבחינה אישית, התבגרתי. אני יודעת לנהל מהלכים אסטרטגיים בצורה הרבה יותר נכונה".

נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
"אני בחורה שמאוד אוהבת ללכת על בטוח ויודעת מה הכי נכון בשבילי"/יוסי מיכאלי

את מרגישה היום שהטייטל אשת עסקים כבר יותר מתאים לך מדוגמנית?
"תמיד כששואלים אותי מה אני, אני אומרת אשת עסקים ודוגמנית. תמיד אשת עסקים זה במקום הראשון, אבל זה בא ביחד. כי היום אני באמת הדוגמנית של כל העסקים, אבל המטרה שלי היא שכשאני לא אהיה בפרונט, העסק ימשיך בפני עצמו".

מה מבדיל את מוצרי השיזוף שלך מאלו של קים קרדשיאן, באלי בודי ואפילו אן זיוי פה בזירה המקומית?
"בגדול לפני שנכנסתי לעולם הזה, התנסתי בכל מיני חברות מהעולם ובארץ ותמיד היו דברים שהייתי רוצה לשפר. אם זה הריח או העניין שזה לא מכתים. יש בזה המון תשוקה, כי מי שמשתמשת במוצרים האלה, זו מישהי שבאמת אוהבת את המראה הזה והיה לי חשוב להסיק מסקנות מכל מה שאני ניסיתי ולמצוא את המושלם. הריח כאן הוא מדהים, כזה שאפשר פשוט למרוח ולא לשטוף. הרי בדרך כלל מוס משזף אחרי 8-9 שעות צריך להוריד במקלחת. פה הבולטות היא גם בריח, בקלות השימוש ובכמה שזה נעים. יש מוצרים שהמריחות מאוד קשות ונדבקות בצורה לא נעימה. אחרי המריחה, המוצרים מתייבשים ונספגים על העור ולא יוצרים את הצבע הכתום. ההבדל הזה בין הכתום לברונזה הוא מאוד דק, אז רציתי כמה שיותר לדייק את הגוון. מעבר לזה השימוש בו מאוד פשוט גם לנשים וגברים. יש בנות שלא יודעות למרוח, להתאפר או להשתמש במוצרי ביוטי, ופה זה קל".

עוד בוואלה!

ארזה לבד: מה נטע אלחמיסטר לקחה לחופשה במיקונוס?

לכתבה המלאה
נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
"המטרה שכשלא אהיה בפרונט - העסק ימשיך בפני עצמו"/יוסי מיכאלי

אם היית צריכה להמליץ למישהי להתנסות במותג החדש שלך - איזה מוצר ראשון היית חושבת שכדאי לרכוש?
"הספריי המשזף. זה גאונות בעיניי שיש אופציה להשתמש בספריי שממש תוך שלוש שניות של התזה, מחכים משהו כמו שעה-שעתיים ויש תוצאות. כמו בשמש שרק בערב יוצא השיזוף). זה ספריי שמיועד בעיקר לפנים, הוא אפשרי לגוף אבל דווקא לכל הגוף הייתי יותר ממליצה על המוס. כי הוא יותר אחיד ועם ספריי זה קצת יותר מורכב".

נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
נמרחת במוס, אבל עדיין, לא מוותרת על השמש/יוסי מיכאלי

לסיום: חייבת לבדוק איתך רגע סוגייה ששנים מנהלת נשים. שיזוף זה מרזה - כן או לא?
"וואי. תראי אם אני מסתכלת על תחרויות הבאדי בילדרים, הם משתמשים באובר-אובר שיזוף אז כנראה שיש משהו בנראות שזה כאילו טריקי יותר. יש כנראה משהו שמבליט שרירים באיזשהו אופן, בכללי אני חושבת שכן, אבל לא מרזה כמו שאפשר להגיד שזה מבליט את האזורים הנכונים בגוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully