וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק תיק: ההיסטריה שעולה רק 50$ לגמרי מוצדקת

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 7:37

תיק הקנבס שנועד במקור לשינוע קרח מהמכונית לצידנית של סירות דייג חוגג השנה 79 שנות רלוונטיות ומשפיענים בטיקטוק נותנים לו גם אינטרפטציה סופר עדכנית. התיק מגיע במגוון גדלים וצבעים ויש גם אופציה לתת לו נגיעת היי פאשן

התסכול הגובר שלנו מכמות הג'אנק שמסתובב במציאות המקבילה המתקיימת ברשתות החברתיות לא מעיב על העובדה שמידי פעם אפשר לצוד בהן פנינים אמיתיות, מהסוג שגורם לנו לחוש שלא בזבזנו חצי יום על כלום. אבל עד שימציאו אלגוריתם יעיל שישלוף עבורנו מגמות אופנתיות בקלות ובמהירות מישהו צריך לעשות את העבודה המלוכלכת והתגמול עליה טמון בסיפוק האדיר שמתקבל מרגע הגילוי של תופעה הראויה לציון.

הגיג הוויראלי הנוכחי שפלטפורמת הטיקטוק מעניקה לנו בימים אלו מתייחס לתיק הטוט הקלאסי והמיתולוגי של הרשת האמריקאית L.L.Bean. אל.אל.בין נוסדה במיין לפני 110 שנים על ידי הדייג והצייד ליאון לאונווד בין כחברה המספקת ציוד תומך המיועד לעוסקים בפעילויות הרלוונטיות. תיק הקנבס שנולד ב-1944 חוגג השנה 78 שנות רלוונטיות ונמכר בטווח מחירים אולטרה נגיש של 25-50$ ומגיע בארבעה גדלים שונים.

תיק הטוט המדובר - Boat and Tote - עוצב במקור כפתרון ייעודי וחזק (יכול לשאת עד 226 קילו) לשינוע קרח מהמכונית לצידנית של סירות דייג. כמו במקרים אחרים של פריטים פונקציונליים שהושאלו ממלתחת פועלי הצווארון הכחול לטובת אופנה אורבנית מפוצצת בסקס אפיל, גם התיק המדובר עשה את השיפט הנחשק והפך לפיס איקוני בפני עצמו, כזה שטיפס אבולוציונית עד למסלולים היוקרתיים של בתי אופנה כמו ברברי, איב סן לורן, קלואה, בלנסיאגה, בלמיין ועוד.

בעוד האופציות הממותגות והיקרות רושמות פופולריות יציבה בשנים האחרונות, הגרסה המקורית מבית אל.אל.בין הפכה לפייבוריטית באדיבות טיקטוקרים מובילים, מילניאליז וג'ן זרס שגילו אותה לאחרונה תוך העלאת סרטונים נלהבים המציגים את הרכש החדש. הפשטות הכובשת של התיק כוללת צללית טרפז הפוכה בה הבסיס צר מעט מהחלק העליון והוא עשוי כותנת קנבס בגוון טבעי המזכיר קליפת ביצה. נגיעת צבע - אדום, כחול, ירוק, צהוב ושחור בין היתר - מגיעה משכבת הבסיס שמתחברת לשתי רצועות נשיאה בתפירה גסה מעט המעניקה את הטאץ' המחוספס והמוקפד שמקפיץ את הסטייל למקום סופר-מדויק.

הייפ נוסף בקרב דוגמני ה-TikTok מתייחס לשירות רקמת המונוגרמות בהתאמה אישית שהאתר מציע שמשמש את המזמינים לכתוב ביטויים מצחיקים על התיקים ביניהם Balenciaga, Gucci ו-Psyco.
בזמן שהתיק נהנה מהתהילה המחודשת ב-TikTok ניתן למצוא ברשת תיעוד עבר שלו על אושיית הסטייל המנוחה מהניינטיז קרוליין קנדי ביסט לצד האוחזות הנחשבות קלואי סיביני, ריס וויתרספון, ג'וליה רוברטס וגווינת פאלטרו.

קרולין וג'ון קנדי

עוד בוואלה!

הסטרפלס חוזר: הקיץ צריך לשים עין על השמלות האלו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully