וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ישנה בג'ינס. אנשים חושבים שזה פשע ושאני סוציופתית"

22.4.2022 / 0:08

גולשת חשפה את סודה הגדולה:"אני אוהבת לישון בג'ינס. זה נוח בדיוק כמו פיג'מות". הוידוי שלה לא החליק לכולם בגרון והיא הותקפה על ידי הצופים (וגם רופאים מזהירים נגד זה)

פרסומת לג'ינס ליוויס/LEVI'S

מי צריך פיג'מה אם אפשר פשוט ללכת לישון בג'ינס איתו הסתובבתם כל היום? בעוד שהמחשבה הזו צפויה לזעזע כל אדם שדעתו צלולה, משתמשת הטיקטוק @juliakcrist חשפה שהיא אוהבת ללכת לישון בג'ינס - והוציאה מהארון, או מהמגירה במקרה הזה, עוד חובבי ג'ינסים לשינה.

בסרטון ששיתפה בטיקטוק וצבר למעלה מ-65 אלף לייקים, היא אומרת: "יש כל כך הרבה דברים שאתה לא יודע עליי" ומוסיפה את הטקסט על המסך: "אני אוהבת לישון בג'ינס". לצד הסרטון היא כתבה: "אני לא מאמינה שאני חושפת את עצמי ככה".

מלבד מעטים שפירגנו, צופים רבים לא הצליחו לעכל את הבשורה. "זה פשע לא להיפטר מהג'ינס שלך לפני השינה", כתבה אחת ואחר הוסיף: "יש לך נטיות סוציופתיות. זה פשוט לא בסדר". צופה נוסף כתב: "ממש, אבל ממש לא. אני לא יכול להסתכל עליך באותו צורה עכשיו".

ג'וליה השיבה לצופה שפרגן לה כשכתב: "שינה בג'ינס זה ממש לא דבר נורא". היא השיבה לו: "כל כך שמחה שמישהו חושב ככה".

הסרטון שחולל את הסערה

@juliakcrist

can't believe i'm exposing myself like this

♬ original sound - Brat TV

ג'וליה היא לא היחידה שעוררה מחלוקת בנושא. משתמש רדיט שיתף את דעתו בפורום "דעות לא פופולריות" וכתב: "שינה בג'ינס היא נוחה מאוד. נתקלתי באנשים שאומרים שללבוש ג'ינס לשינה זה מוזר ולא נוח, אבל אני אוהב את זה. אני באמת חושב שזה עדיף על ללבוש פיג'מה למיטה. אני לובש ג'ינס לשינה כמעט כל לילה וזה נהדר".

היא, המיטה והג'ינס

הולכת לישון בג'ינס. instagram/juliakcrist, צילום מסך
הולכת לישון בג'ינס/צילום מסך, instagram/juliakcrist

הפוסט שלו גם זכה למספר (לא גדול) של תומכים: "הג'ינס הצמוד נעים ומחמם. זול יותר משמיכה כבדה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת לישון בג'ינס. אני אוהבת שהוא הדוק על הגוף. ג'ינס סקיני הוא הטוב ביותר לשינה ואני ישנה בהם כל הזמן".

אחד הגולשים הודה שיצא לו כמה פעמים לישון בג'ינס מתוך עצלנות: "לא ידעתי ששינה בג'ינס זה דבר כזה נורא. יצא לי כמה פעמים ללכת לישון בגינ'ס. אני לא חושב שזו העדפה שלי, אבל הייתי עייף מספיק כדי פשוט להירדם על הספה בבגדים שאיתם יצאתי". אחרים הסכימו שלעיתים העצלנות מנעה מהם להחליף לפיג'מה והוסיפו שהג'ינס חייב להיות "רך ופתוח, ברוכסן ובכפתורים".

הפוסט ברדיט:

אך האם זה בריא?

מבחינה מדעית זה לא הרעיון הכי טוב לישון בג'ינס. כתבת Suggest, פרי קרפנטר, כתבה: "בדיוק כמו 40 אחוזים מהאמריקאים, גם אני לא אוהבת להתלבש לשינה. הסיבה העיקרית היא שחם לי בלילה", ואכן חום היא סיבה מספיק טובה להיפטר מהג'ינס. ד"ר בריאן סטייקסנר, מנהל המכון לבריאות הגבר בג'רזי אורולוגיה גרופ, טוען שגברים צריכים להימנע מלבישת מכנסיים חמים וכבדים למיטה מאחר ש"האזורים התחתונים שלכם צריכים להיות בדיוק בטמפרטורה הנכונה כדי לבצע אופטימיזציה בייצור זרע".

עבור הנשים, רופאת הנשים ד"ר אליסה דווק ממליצה לעתים קרובות לישון ללא מכנסיים או תחתונים. "עם זאת, אם את לא רוצה ללכת לישון עירומה", היא אומרת, "זה הזמן הכי טוב לשלוף את תחתוני הסבתא מהמגירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully