וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה ג'ינס ברשת - וקיבלה הפתעה מאוד מוזרה בדואר

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 0:53

משתמשת טיקטוק הציגה את פדיחת הג'ינס של חברה שלה, שבתמימותה הזמינה ג'ינס בצבע ירוק ליים ברשת - וקיבלה מכנסיים באורך שלושה מטרים. רק אחרי שהסרטון שלה הפך לוויראלי התברר שלא מדובר בטעות, זה האורך של הג'ינס, יש דרך נכונה ללבוש אותו והוא דווקא שווה

הזמינה ג'ינס ברשת אחרי שראתה אותם במודעה - וזה מה שקרה לה כשהם הגיעו/@emareeeeeeeeeeeee

כשמזמינים בגדים ברשת תמיד צריך לקחת בחשבון שהם יראו פחות טוב מבתמונות ויתכן שלא יעלו או יהיו גדולים עליכם. לא פעם שיתפנו אתכם כאן בפדיחות של קונים מקוונים שהזמינו פריט אחד וקיבלו משהו אחר לגמרי - אבל כזה עוד לא ראינו.

בסרטון ויראלי שצבר כמעט 3 מיליון צפיות בטיקטוק, צעירה הציגה את הרכישה המקוונת החדשה של חברתה: מכנסי ג'ינס יקרים. כשהיא פתחה את הג'ינס והחלה לפרוס אותו היא גילתה שאורכו כפול מגובהה והוא מגיע ל-3 מטרים. חברתה צילמה אותה פורסת את הג'ינס בצבע הירוק-ליים על הרצפה ואז שוכבת לידו כדי להמחיש עד כמה הוא ארוך.

בסרטון הטיקטוק נאמר: "היא הזמינה באינטרנט ג'ינס לאחר שראתה אותו במודעה". היא נראית מנסה ללבוש את המכנסיים הארוכים - שאורכם מגיע כאמור ליותר מ-3 מטרים - ונראית כאילו היא לובשת סנפירים ארוכים במיוחד.

תראו:

מאות תגובות נרשמו לסרטון כשרבים הזדעזעו מהרכישה הכושלת. "דמיינו אותה מנסה להחליף בגדים בחדר הלבשה", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "מעניין כמה זמן לוקח לגהץ אותם". אדם שלישי כתב: "בבקשה תקפלי אותם. אני חייב לראות את הג'ינס הזה מקופל". משתמשת נוספת כתבה: "הייתי בוכה מרוב תסכול".

פדיחת הג'ינס שנקנה ברשת. tiktok/@emareeeeeeeeeeeee, צילום מסך
וואו!/צילום מסך, tiktok/@emareeeeeeeeeeeee
פדיחת הג'ינס שנקנה ברשת. tiktok/@emareeeeeeeeeeeee, צילום מסך
אוקוורד/צילום מסך, tiktok/@emareeeeeeeeeeeee

אלא שהסיפור של הסרטון הויראלי לא מסתיים כאן. בהמשך רואים את הרוכשת מצליחה לקפל את הג'ינס ולשלוף את רגליה מהצד השני, כשחברתה מודה: "אוקיי... האמת היא שהם די חמודים". אז כן, כמה מהמגיבים העירו לרוכשת שלא מדובר בפדיחה וכי ככה הג'ינס של חברת hell on hood אמור להיראות. אחת הסבירה: "הג'ינס הזה אמור להיות ארוך. עודף הבד נועד להתאסף מעל הנעל וליצור את האפקט המסורבל הזה" ואחרת הוסיפה: "זה דווקא נראה עליך מהמם. אני חייבת זוג כזה".

ככה זה אמור להיראות:

פדיחת הג'ינס שנקנה ברשת. tiktok/@emareeeeeeeeeeeee, צילום מסך
בסוף גם היא הודתה - זה דווקא חמוד/צילום מסך, tiktok/@emareeeeeeeeeeeee

יש אותו בעוד צבעים

יש מי שהצליחה ללבוש אותם בלי לעשות מזה עניין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully