וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה השמלה הסקסית של סנדי בר?

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 8:38

סנדי בר אומנם הודחה מ"רוקדים עם כוכבים", אבל הקאמבק ההיסטרי שלה לקדמת הבמה עדיין מורגש. בסוף השבוע הגיעה להתארח בתכנית טלוויזיה ושמטה לסתות בשמלה שחורה רותחת. הבשורה המלהיבה - גם אתן יכולות לרכוש וכעת במחיר מבצע

סנדי בר מתארחת אצל אופירה וברקוביץ/צילום: אינסטגרם רשמי

העונה המחודשת ל"רוקדים עם כוכבים" טרם ירדה מהמסך, אך אין ספק שסנדי בר קיבלה את במת הקאמבק הזוהרת ביותר בכל הזמנים. הפריים טיים סיפק לנו הופעות בלתי נשכחות כשאחת מהן נכללת תחת הכובע (המהמם) של סנדי.

היא נעלמה במשך שנים ארוכות וחזרה לכותרות בגרסת 2022 העדכנית והנוצצת. כבר בצעירותה נחשבה לאחד השמות המבוקשים ביותר בתעשייה הישראלית והיום היא דואגת להמשיך ללטש את המוניטין. אם בקמפיינים איתם משתפת פעולה, תפקידה כמעצבת פנים או קצת פטפוטיאדה על הבויפרנד שהסתירה עד כה.

בערב שישי האחרון התארחה בר בתוכנית של אופירה וברקו ומלבד מהפיגורה ההורסת, העיניים שלנו לא הצליחו להתעלם מהשמלה המסקרנת שהציצה לה מבעד לשולחן הראיונות. סנדי שתחגוג השבוע את יום הולדתה ה-46, הלכה על לוק קלאסי של שמלת ערב שחורה. הפריט מבית המותג WE WORE WHAT לבוטיק Roya, מציג גזרת מקסי צמודה בחלקה העליון ונשפכת לאורכה.

בכל זאת לא מדובר ב"עוד" שמלה שחורה, הייחודיות כאן באה לידי ביטוי בשרשראות הזהב המובנות. האלמנטים הזהובים הם אלה שהופכים את שמלת הכתף לפיס אלגנטי ומתוחכם. הם מתחילים ככתפייה יחידה, כשבפרונט מוצב חישוק עגול ודי רחב, שממנו יוצאת שאר השרשרת ונמשכת לגב. בצידי הגוף מתנוסס פתח קאט-אאוט חצי עגול, שלרוחבו מתווספת שרשרת מנוחשת, שמייצרת מעין חגורה מותן דקיקה.

עוד בוואלה!

שווה לעקוב: האינסטה של סנדי בר מתחמם בתזמון מושלם

לכתבה המלאה

הבגד שנבחר עבורה על ידי הסטייליסט תום רוזיליו, שייך לקולקציית האביב של המותג וקיים גם בצבעי סגול לילך וצהוב לימוני ומרענן. אמנם בבוטיק בראשון לציון (990 שקלים) היא סולד אאוט, כשהביקוש ללוק הקיצי שמתאים לכל אירוע - די מובן, אך באתר הבית של המותג ניתן למצוא את שלושת צבעי הדגמים (במלאי נמוך) במחיר מבצע מפתיע של 452 שקלים בלבד (!!!).

סנדי בר. אופירה וברקוביץ, מאקו, צילום מסך
השיער השלים את הלוק בצורה מופלאה/צילום מסך, אופירה וברקוביץ, מאקו

מה שלא פחות נכח על שולחן האירוח, הייתה ההשלמה ללוק המהפנט של סנדי בגזרת האיפור וסידור השיער. כיאה לשעת התוכנית, אופרה על ידי הלן אמויאל בצבעי ניוד עדינים עם בולטות כהה וסקסית באזור העיניים. לשיער נבחר קוקו בגובה בינוני שסורק לאחור ושמר על מראה נקי ללא הפרעות מיותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully