וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למתוקתקת, לטבעונית וגם לדיווה: מתנות שוות לחג הפסח

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:35

התזנו, נמרחנו, פתחנו אריזות ופרמנו סרטים - כדי שאתן לא תצטרכו. המדריך המלא למתנות לחג ממזוודה חלומית של מותג איפור יוקרתי, דרך הבושם הכי מרענן ועד קרמים מפנקים באריזה מהודרת

לדיווה:

נרסיסו בעוד גרסה משגעת וכבר הפסקנו לספור כמה היו שם קודם. ורד, יסמין, וניל, מאסק ועוד כמה רכיבים נעימים עם טוויסט אוריינטלי, הבקבוק המלבני היפה מגיע הפעם בוורוד מעושן, השרידות של הריח היא אין סופית - והנה מתנה מנצחת לדיווה של ליל הסדר.
מחיר: 369 שקלים ל-50 מ"ל.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
Musc noir rose של נרסיסו רודריגז/יח"צ

למתוקתקת:

רכישת התיק האדום של לנקום כמתנה לפסח על שום מה? על שום הכרת תודה, הערכה ואהבה למארחת שהורידה ממך את התיק של להזמין את כולם לסדר. תודה לאדיר מילר על הבדיחות, וללנקום על הביוטי בוקס, מסורת של מזוודות אדומות ויפות תואר, שהן מתנה מוגזמת בכל קנה מידה. במזוודה אפשר למצוא כמו תמיד את המיטב של המותג: פלטת צלליות מצטיינת, מסקרה מעולה, מי פנים, סרום ומסיר איפור בגודל מלא, שפתונים קטנטנים חמודים, קרם עיניים וגם דוגמית בושם, ולא פחות חשוב - תיק ענק לארוז בו את כל מה שצריך לנסיעה ואף יותר.
מחיר: 500 שקלים.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
לא צריך לטוס לשום מקום - המזוודה המהודרת של לנקום/יח"צ

לזו שצריך להרים לה:

קולקציית הבישום החדשה של ג'ו מלון נוצרה "בהשראת ימי הקיץ חסרי הדאגות של סרדיניה, האי שבו הזמן עוצר מלכת, והימים עוברים בעצלתיים אל מול חופים שטופי שמש וחולות זהובים". תראו מה זה, זו בדיוק ההשראה שלנו. התוצר של ההשראה הזו הוא מיץ מנדרינות מרענן של הביוקר - שמח, נקי, חמצמץ ומרים.
מחיר: 385 ל-50 מ"ל.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
שמח, נקי וחמצמץ - ביטר מנדרין של ג'ו מלון/יח"צ

לכולן, בערך:

הגרסה החדשה של ארמני ל-my way היא פרחונית אבל לא מוגזמת, חמימה אבל לא פתיינית מדי, הולמת כל אירוע, ותתאים פחות או יותר לכל בנות המשפחה - מהאחיינית של בן הזוג ועד לדודה של המארחת.
מחיר: 359 ל-90 מ"ל.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
הגרסה החדשה של ארמני ל-my way nacre/יח"צ

לרוחנית:

משהו טוב עובר על הקולקציות החדשות של ללין - יש שיקראו לזה להתבגר. זה לא שהוונילה פינק פפר נעלם - הוא עדיין שם למי שמרגישה צורך בריח מהונדס ומתוק ארוז בוורוד. אבל לצידו אפשר למצוא גם את קולקציית Olive & Babassu הטבעונית והשקולה וגם ניחוח חדש ורענן מאוד בשם desert sage, באריזות ירקרקות יפות, מארזי פח או סלסלות. במותג אומרים שהוא 'ריח שמסמל רוחניות, תחושה מיסטית של צמיחה והתחדשות עם תווים ירוקים הכוללים אשכולית ותה ירוק'. לנסיינית לקח רגע להבין מאיפה הוא כל כך מוכר לה - "מרגיש בדיוק כמו מבשמי החלל בחנויות של אדידס. וזו למען הסר ספק, מחמאה". אופציה מוצלחת למתנה ארוזה היטב ובמחיר שפוי.
מחיר: מוצרי desert sage של ללין מוצרים החל מ-63 שקלים.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
ריחות מרעננים וחדשים בללין/יח"צ

לקנות לאחרים, להשאיר בבית:

את ז'אנר המארזים יפי התואר לוקח בהליכה ל'אוקסיטן, על אריזותיו רבות הטעם ומוצריו המשובחים. הפעם שחררו במותג ניחוח חדש במהדורה מוגבלת - סדרת נרולי סחלב שבשונה מהסדרות הותיקות, היא טעם נרכש, על שום הבישום הסחלבי היחסית עז. המוצרים כרגיל יפי תואר, והריח של קרם הגוף ואפילו של ג'ל הרחצה ילכו אתכן מהמקלחת בבוקר ועד סוף יום העבודה.
מחיר: נרולי & סחלב - החל מ-25 שקלים לסבון מוצק, ועד 289 שקלים לבושם.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
סדרת הסחלב של ל'אוקסיטן/יח"צ

לזו שבמשבר זהות:

את ילדה? את אישה? את אוהבת את הבשמים שלך פרשיים? או דווקא פרחוניים וכבדים? גם מי שסובלת מחוסר החלטיות לגבי העדפות הפרפורמריה שלה, תמצא עניין ב-tender light, אחד המוצלחים שבקולקציית בשמי היוקרה של המותג. שלוש נשים בגילאים שונים התנסו בו, ולכל אחת מהן היתה דעה קצת אחרת - גם חמים, גם הדרי, בוגר, אבל גם רענן - וכנראה שכולן צודקות. על דבר אחד לא היה ויכוח - אחיזה מעולה ועמידות שיא לשעות ארוכות.
מחיר: 400 שקלים ל-40 מ"ל.

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
חמים, הדרי ובוגר - בושם tender light של אסתי לאודר/יח"צ

עוד בוואלה!

זה הטריק הכי הזוי שראינו לסירוק הגבות

לכתבה המלאה

לטבעונית:

המוצרים של הימלאיה נטולי סקס אפיל בצורה קיצונית, והריחות שלהם נוטים להיות שנויים במחלוקת אבל מי שפעם התנסתה במותג צמחי המרפא שמגיהע מהודו, נשבע שקשה להפסיק. מומלצים במיוחד: אל סבון פילינג עדין אך אפקטיבי, מסכת פנים כורכום שעשתה פלאים לעור שמן, שפתון לחות וכמובן - משחת השיניים המיתולוגית.
מחיר: ערכת טיפוח - 249 שקלים עד ה-16.4. להשיג ב-www.himalayail.com

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
הסדרה האפקטיבית של הימלאיה/יח"צ

לאוורירית:

לגרעין הקשה של המתנזרות מכימיקלים נציע את הבשמים של חברת ערוגות, מותג שחובבות הטבעי והאורגני כבר פגשו בוודאי. הבשמים עשויים מ"תמציות צמחים טהורות" שהשרו! לא פחות "עם אבני הקריסטלים טופז, ספיר, טורקיז וסיטרין", והם נרקחו בעבודת יד. מעבר למחיר המתחשב יחסית לסכומים שאנחנו מכירות ממותגי הבשמים הקונבנציונליים, מדובר במוצר שמזכיר פחות בושם אלכוהולי ויותר מיסט. הריחות עדינים לתפארת, חלקם סבוניים וחלקם פירותיים (יותר טרופית מאשר ניחוח פירותי מתוק) - ויתאימו גם למי שאוהבת ללכת עם, אבל בלי להשאיר שובל אלכוהולי ריחני עז במעלית או בקיוביקל.
ערוגות, בושם אורגני - 113 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ב-www.habosem.com

מארזים לחג, אופנה. יח"צ,
בושם אורגני של ערוגות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully