וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הטריק הכי הזוי שראינו לסירוק הגבות

18.3.2022 / 7:15

גבות מורמות ומלאות כבר מזמן הפכו ללוק האהוב והפופלרי בקרב נשים, אבל הדרך החדשה בה ניתן להשיג את המראה הזה הפתיעה אותנו בטירוף. זה יעלה לכן כלום כסף וההבטחה היא דיוק מקסימלי. צפו

טרנד הגבות השעירות והמורמות כבר מזמן חלק משגרת הטיפוח היומיומית של הרבה נשים. במיוחד לצעירות החשופות לרשתות החברתיות ופרסומי ביוטי כאלה ואחרים. אפשר להניח שהדוגמה הקלאסית הישראלית לסוג הגבה המדוברת, תוכלו להבחין בין היתר על נטע אלחמיסטר, אן זיוי והפנקס עוד פתוח.

המון שיטות קיימות להרמת הגבות, ג'לים ייעודים שהומצאו ושווקו במיוחד עבור הקונספט ה"שעיר". גם הקוסמטיקאיות השונות הבינו שזה סטייל מספיק דומיננטי כדי למשוך לעסק את קהל הלקוחות הצמא לכך. הקו הוא מאוד ברור: כמה שהשערה יותר מורמת ונפרדת מזו שלידה, ככה יותר טוב (ממש כמו אורז אחד אחד).

הפטנט החדש שהתגלה ברילס אינסטוש משונה ומעניין כאחד, גרם לנו לצפות בו בריפיט על מנת להבין בדיוק את מה שאנחנו רואות. הטריק הסודי לסידור וסירוק הגבות מתגלה בעזרת קיסם שיניים, כזה שמגיע עם מברשת מובנת בסופו. מטרת הפטנט היא למינציה זמנית של הגבות, כלומר, הרמה ועיצוב שלהן למראה עדכני ורענן.

קיסמי השיניים המדוברים, לרוב עשויים מבסיס, שבסופו קיימת מברשת קטנה וגמישה בעלת סיבים מסוגי גומי שונים (כדי שיוכלו להחליק בקלות וביסודיות בין מרווחי השיניים). השימוש הנוסף שנוצר לקיסם הוא פשוט מאוד והאמת? גם די נוח לכיס, ככה שאין תלונות עד כה.

סירוק באמצעות קיסם שיניים

עוד בוואלה!

הדרך לצללית המושלמת: טרנד הטיקטוק הזה יעיף אתכן

לכתבה המלאה

כדי לנסות את השיטה החדשה בעצמכן התהליך נורא קליל - סירוק הגבות בקטעים, כלפי חוץ ומעלה. אם בא לכן לשדרג ולהעניק לגבות כוח עמידה לתחזוק הלוק לכמה שעות טובות, תמיד אפשר לרסס ספריי על המברשת או טבילה מינימלית בג'ל ייעודי ו"להקפיא" את כל השיערות המציקות במקום. ההברשה כלפי חוץ מוסיפה למראה הטרנדי והעדכני, שאותו אפשר לסגור עם עפרון גבות עדין בצבע השיער.

הסרטון סחף אליו יותר מ-118 אלף לייקים ואת התגובות החלוקות של העוקבים לא ניתן לפספס. חלקם בתגובה הטבעית לחשיפה הווירדואית: "סופר מוזר", "דוחה", "לא בטוח למה לנשים כלשהן יש אובססיה לגבות קצוצות בצורה מושלמת. זה גורם להן להיראות מזויפות", ועוד אמוג'ים משועשעים. אחרים דווקא היו מהופנטים מהסדר המופתי בו הן מסתרקות: "הווו אני יכולה להסתכל על זה שוב ושוב. מספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully