וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו אחת השמלות הקינקיות שנראו על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 8:10

כריסיטי טרלינגטון לבשה אותה לראשונה על המסלול ב-1992, סינדי קרופורד הגיעה איתה לטקס ה-VMA, הבת שלה חגגה איתה יום הולדת 18 ודואה ליפה חידשה אותה השבוע בטקס הגראמי. גלגולה של שמלה נועזת שכולן רוצות ללבוש

סינדי קרופורד (56) דאגה להזכיר השבוע לכל עוקביה, שאייקון סטייל הוא נצחי. היא אמנם לא נכחה בטקס פרסי הגראמי ה-64 האחרון, אבל הומאז' משגע בחסות דואה ליפה (26) נתן לה טפיחת שכם מוצדקת.

למרות שדואה ליפה לא הייתה מועמדת בערב הגדול, היא נבחרה להיות בין מגישי הטקס כשהיא מעניקה את הפרס לאמן החדש הטוב ביותר לשנת 2022. הזמרת שכבר זכתה בעבר בשלושה גראמי'ז, ניצחה את מבחן השטיח האדום בגבורה יתרה.

דואה הצליחה למשוך את תשומת הלב בזכות שמלת מקסי שחורה מבית ורסצ'ה. פריט וינטג' שהושק בשבוע אופנה מילאנו 1992, כשעל מסלול קולקציית האביב צעדה כריסטי טרלינגטון. מדובר בשמלה שמתחלקת לשניים: חלק תחתון שחור חלק ורגוע וחלק עליון - טרפת.

כריסטי טרלינגטון ב-1992

הטופ של השמלה מורכב ממחוך שקוף ורצועות שחורות המובילות לקו צוואר גבוה. הרצועות שיוצרות מעין רתמה מעל המחוך המרושת, כללו אבזמים זהובים שהוסיפו למראה הקינקי. מעל הקולר השחור שנכלל בעיצוב השמלה, התווספה שרשרת זהב מאסיבית של שלשלאות זהב עם מטבעות בחותם של ורסצ'ה.

לאחר השקת העיצוב בניינטיז, הייתה זו קרופורד הטופ מודל הראשונה ששרפה את הרד קרפט בטקס ה-VMA. אותו לוק - מינוס השרשרת, פלוס תסרוקת בננה מנופחת כיאה לגלאם התקופתי. הדוגמנית לא פספסה את המחווה המחממת ופרסמה תמונת אז והיום וגם התגובות לא איחרו להגיע. דונטלה בעצמה: לחלוטין על זמני!!", פריס הילטון: "איקוני" ועוד אימוג'ים מפרגנים של נעמי קמפבל ושאר חברות.

סינדי עשתה את זה קודם

השמלה שקמה לתחייה, עברה גלגולים שונים ונחתה במלתחות של הכוכבות הגדולות - כל אחת עם טוויסט משלה. בזמנו גם דונטלה ורסצ'ה במט גאלה 1992, לצד אחיה ג'יאני ובין היתר מייסד המותג ומעצב השמלה האבולוציונית. קאיה גרבר בתה של קרופורד, בחגיגות יום הולדתה ה-18 לפני כשנתיים בגרסת חצאית מיני שחורה עם שסע, עליה חגורת המותג ותסרוקת שדי נתונה לדיון. ואיך לא, קים קרדשיאן שטעמה גם מתענוגות השמלמלה באפטר פארטי של מט גאלה 2018. שם אבזמי הזהב שינו מיקום לאורך הצוואר ונרשם קיצור אורך משמעותי לחצאית הצמודה, בתוספת קוקו גבוה ואיפור מעושן.

עוד בוואלה!

רותחת: סינדי קרופורד בת ה-55 נראית בדיוק כמו בימי הזוהר בניינטיז

לכתבה המלאה

את הטוטאל לוק השלימה דואה ליפה עם מראה שיער מרענן, של פאת פלטינה ארוכה וחלקה. זו כקריצה המרמזת למראה של גברת דונטלה, עם אקססוריז של סט טבעות בולגרי, על מניקור זהב להשלמת המראה השובב נגיעת אודם בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully