וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שסעים קטלניים והינומה שכבר ראינו: שמלות הכלה של דנית גרינברג

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 12:15

שמלה ראשונה באווירת לנז'רי עם הינומה שהזכירה לנו את הפאשן אייקון החמה של התקופה, שמלה שנייה שאולי היה עדיף לוותר עליה ולוק שלישי מדליק לשעות הקטנות של הלילה. דנית גרינברג התחתנה והנה כל הפרטים על מה שהיא לבשה

חתונה דנית גרינברג/יח"צ

סוף השבוע העמוס הביא עימו חדשות נוראיות מנשוא, אך רגע לפני כל הטרגדיה הייתה זו דנית גרינברג שהחלה באירוע החתונה הצפויה והחגיגית. דנית ובעלה ברק חקמט, החלו לצאת בסוף 2020, בזכות שידוך מוצלח של הבסטי דנה זרמון ובערב חמישי האחרון, השניים עמדו תחת חופה וקידושין ועשו זאת.

דנית גרינברג חתונה. שי בוזגלו,
עשו את זה - דנית גרינברג וברק חקמט נשואים/שי בוזגלו

העוקבות הצמודות של גרינברג (צריכות להתרגל לחקמט) יעידו שההכנות לחתונה החלו לפני זמן רב, לתוכן נכנס קלאש תאונת הדרכים לפני כחודש, שהסתיימה למזלה בניתוחון אף. בין לבין, קיבלנו הצצות מהמדידות בסטודיו של מעצבת שמלות הכלה דנה הראל, שעיקרן כללו סטוריז מצונזרים מול המראה.

לוק ראשון - שמלת חופה באווירת לנז'רי

הערב הגדול כלל שלוש שמלות שונות, כי אם קיימת מישהי שתעוף על טריו לוודינג - זו בטוח תהיה דנית גרינברג. הראשונה והמרשימה מכולן, שמלת החופה וקבלת הפנים הייתה בווייבים של לנז'רי עדין. החלק העליון כלל זוג כתפיות דקיקות, שמובילות לטופ רקום בתחרה משולבת עם הבד הלבן בשני פסים מקבילים. משם נשפכה לה חצאית ארוכה בעלת שני שסעים קדמיים עמוקים, שהסתיימה בסגירה מדויקת של עקבים מבית איב סן לורן.

השיא של הלוק היה בהינומה שהתלוותה לכלה - שובל ארוך בסופו רקום הכיתוב "It was always you". המחווה הרומנטית אמנם מרגשת, אך זו לא הפעם הראשונה שנתקלו באלמנט הכיתוב. כזכור, אייקון הסטייל היילי ביבר ביום נישואיה לג'סטין, בחרה בעיצוב אישי של וירג'יל אבלו, שנפטר בנובמבר האחרון. שם על שובל הרבה יותר ארוך, התווסף המשפט: "Till death do us part". אנחנו נבחר לקרוא לזה 'השראה', רק נקווה שאבלו לא מתהפך בקברו.

היילי בשמלה והינומה של וירג'יל אבלו לאוף וויט

עוד בוואלה!

קולולו: דנית גרינברג התחתנה עם ברק חקמט!

לכתבה המלאה

לוק שני - שמלת שיפון ואבני סברובסקי

השמלה השנייה, נתפרה מעל סט של מכנסון וטופ מנצנץ, עשוי כולו אבני סברובסקי. הבד הלבן מעל הצבע הכסוף נפרס באלכסון באזור החזה, עם חצאית באפקט דומה לראשונה - דקיקה ומלאת שסעים. לוק שאפשר היה לפסוח עליו מבחינתנו, במיוחד לאחר הפתיחה הכה מרשימה, אבל אנחנו גם מבינות את הצורך להרים.

על איפור-השיער הטבעי והיפה פקד מיקי בוגנים, שהיה אחראי גם לשידוך לא פחות מוצלח בין גרינברג לדנה הראל. עיצוב הגבות ודיוקן, פרט שהפך להיות כבר לא פחות חשוב מאיפור שיער, היה של רותם קירמאיר והאקססוריז כמובן מבית תכשיטי דנון, מותג לו דנית עיצבה קולקציית קפסולה ובין היתר נבחרה להיות שגרירת המותג.

דנית גרינברג, חתונה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מכנסון וטופ עם בד לבן מתנפנף מעל/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לוק שלישי - אוברול עם רקמת פרחים

הלוק השלישי והאחרון היה דגם אוברול שנכנס היישר למסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. אוברול רקום פרחים לבנבנים על עיצוב של קאפים באזור החזה, עם קאט-אאוט במרכז תחת המחשוף וחלק תחתון של מכנסי פדלפון טרנדיים. מוצלח מאוד.

דנית גרינברג, חתונה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אוברול שיקי עם רקמת פרחים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully