וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה בעירום: "אני מקווה שהצלחתי להגדיר מחדש מה נחשב 'הגון' לנשים בהיריון"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 9:18

ההיריון של ריהאנה הצליח לייצר שיח לא קטן בעולם על מה ראוי ללבוש בזמן שהבטן גדלה ומה פחות. בצילומי שער חדשים למגזין ווג, כשהיא שוכבת באמבטיה עירומה מקושטת בתכשיטי יוקרה, היא מצהירה - "הגוף שלי עושה דברים מדהימים כרגע, ואני לא אתבייש בזה"

אם היינו צריכות לחשוב על אלבום היריון מושלם, אין ספק שהפקה בחסות מגזין ווג לא הייתה עולה לראשנו. מי שכן זכתה לתענוג (או שבעצם הם זכו?), זו ריהאנה (34) שבשליש האחרון להריונה מככבת על שער גיליון מאי 2022 של המגזין הנחשב.

מאז שהיא ובן זוגה אייסאפ רוקי (33) הודיעו שהם מצפים לבייבי, רירי אימצה את זמנה כמאמא הורסת לעתיד עם רצף לוקים בלתי ניתנים לריסון. הסטייל שלה עד היום נע על קו הסקסי המגניב שנזרק עליה בקלילות האופיינית לה. במהלך החודשים האחרונים, היא שכתבה מחדש את חוקי הלבוש ההריוני, בין אם בשבועות האופנה או בסטריט סטייל לא מתאמץ.

השער נפתח בתמונה מטריפה של הזמרת בעודה לובשת אוברול חצי מרושת של אלאיה. לפיס החושני התווספו כפפות ארוכות תואמות ועקבי שפיץ גם מבית המותג, בעמידה יציבה, ידיים על המותניים ושיער מסורק לאחור.

הריאיון הנלווה מוסיף לא מעט גילויים על מה שעומד מאחורי חייה העדכניים של רירי, בו היא היא פותחת על אופנה, רומנטיקה ומה זה להסתובב בפומבי עם בטן הריונית. אם בשנים האחרונות התרגלנו לשמוע יותר על הפרויקטים העסקיים שלה ופחות על מוזיקה, ההריון המפתיע הצליח למנף אותה מחדש. מיותר לציין שהביקורות בתקופה האחרונה התחלקה לשניים, כשהטוקבקיסטים שואלים איך היא יכולה להיות כזו נועזת ו"עירומה" וגם בהיריון?

עוד בוואלה!

בייבי באמפ שאנל: ריהאנה משיקה היריון ראשון

לכתבה המלאה

נודה ונתוודה שהשינוי של הילדה הרעה שהכרנו עד כה, שהופכת לרגשנית ואמהית די מוצא חן בעינינו. מצד אחד היא לא משחררת את הווייב הכי קול בשכונה ומנגד, היא הופכת את עצם ההיריון לדבר קליל. בעודה מציינת שהיא מקווה להעצים אימהות לעתיד היא מוסיפה: "אני מקווה שהצלחתי להגדיר מחדש מה נחשב 'הגון' לנשים בהיריון. הגוף שלי עושה דברים מדהימים כרגע, ואני לא אתבייש בזה. הזמן הזה אמור להרגיש חגיגי. כי למה צריך להסתיר את ההיריון שלך?".

הפקת השער שנעשתה בסטיילינג משותף של אלכס הרינגטון וג'לאל וובר ממשיכה את הקונספט הצעיר והלא מתנצל של רירי, פלוס הבייבי באמפ כמובן. בתמונה על עדן החלון במעיל פוך לבן ופתוח של מארק ג'ייקובס, תחתונים של המותג שלה Savage X Fenty, וסגירה של עקבי מנולו בלניק. בתמונה אחרת היא נראית נינוחה בעירום מלא באמבטיה, פריים שמזכיר את הקליפ של "stay". האקססוריז שם תופסים בולטות - זוג עגילי יהלום של שופארד, שנראים תחת גולגול מרושל ושרשרת של מותג היוקרה הצרפתי בושרון.

הכוכבת לא נרתעת כשהמראיינת שואלת אותה האם זה היה היריון מתוכנן או לא צפוי: "תכנון? לא הייתי אומרת תכנון. אבל בהחלט גם לא תיכננו נגד זה. אני לא יודעת מתי אני מבייצת או משהו מהחרא הזה. פשוט נהנינו", היא מוסיפה. "ואז זה פשוט היה שם על הבדיקה. לא בזבזתי זמן. קראתי לו פנימה והראתי לו. בוקר למחרת הייתי אצל הרופא והמסע שלנו החל".

בתמונה נוספת היא נראית בשמלה לבנה וצמודה שלא מביישת שום שטיח אדום, שוב מבית אלאיה. גזרת סטרפלס עם מחשוף מעוגל וסיומת נפתחת החל מהברכיים. היא מתבדחת על העבודה הקשה של הסטייליסט האישי שעובד מסביב לשעון, כשהמידות משתנות מרגע לרגע. "אני מצטערת - זה יותר מדי כיף להתלבש. אני לא אתן לחלק הזה להיעלם כי הגוף שלי משתנה. למעשה אני בטוחה שהוא יבקש העלאה בשכר אחרי זה!".

היא מסיימת את סדרת התמונות בפריים רציני יותר, חצי שוכבת על הספה במעיל אוברסייז שחור של סן לורן וסט שרשראות בטן של מותג היהלומים מסיקה. אופנה היא חלק בלתי נפרד מהיותה "ריהאנה", גם כשמדובר בתינוקי שבדרך, והיא מוסיפה שמחכה בקוצר רוח להלביש אותו, למרות שטרם החלה בשופינג המהולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully