וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד גירל: זו הכוכבת החמה של הרגע

15.4.2022 / 8:10

מילנה סמית' היא השחקנית הספרדייה שלוהקה דרך כותלי האינסטגרם לסרט "אימהות מקבילות" של הבמאי האגדי פדרו אלומודובר. מעבר לכשרון המולד מילנה אוחזת בסטייל אקסקלוסיבי עם נגיעות גותיות וקריצה של ילדה רעה

להיכנס לתעשיית הקולנוע זה לא הדבר הכי פשוט שיש. אבל להיכנס לתעשיית הקולנוע הבינלאומי, היישר לתפקיד ראשי תחת הבמאי האגדי פדרו אלומודובר (72) - זה בהחלט ממתק מסוכר לרזומה. מילנה סמית' (25), השחקנית הספרדייה לוהקה דרך כותלי האינסטגרם לסרט "אימהות מקבילות", שם היא משחקת לצידה של פנלופה קרוז (47) האייקונית.

מילנה סמית'. GettyImages
כוכבת הסרט החדש "אימהות מקבילות" - מילנה סמית' לצד פדרו אלומודובר/GettyImages

עבור קרוז זו לא תהיה הפעם הראשונה בה לוקחת חלק מיצירותיו של המפיק הגדול, שעם השנים הפכה למעין מוזה עבורו. אך עבור סמית', זו בהחלט אבן דרך בקריירה הבוסרית. השחקנית כבר הוכרזה בתקשורת העולמית כאחת מ"בנות אלמודובר" העתידיות ואנחנו לגמרי מצליחות להבין את הסיבה.

מעבר לכשרון המולד והייחודי שמקבל חותמת סופית כשהיא מופיעה לצד קרוז, מילנה אוחזת בסטייל אקסקלוסיבי בעזרתו של הסטייליסט הספרדי, פרדי אלונסו. הדרך המשותפת של השניים, הובילה לסימון הטריטוריה שלה על השטיחים האדומים הגדולים בעולם. בסרט, תחת הדמות של 'אנה', היא מקבלת על עצמה סטיילינג שנהיה מפתח לאכלוס אישיותה העדינה, הרצינית ויחד עם זאת, התוססת של הדמות. שם בפאה קצרה המדמה אותה לנער צעיר, הפנים היפיפיות מתגלות להן. ברוח המזכירה את יופייה של לנה דל ריי, עם שפתיים בשרניות, עיניים בהירות וברונטיות שאין שני לה.

עוד בוואלה!

"זה לא עניין של ימין ושמאל, זה עניין אנושי": אלמודובר הדהים את הקהל עם סרטו הפוליטי ביותר

לכתבה המלאה

בפיד האינטסגרם הכולל כמעט 85 קיי עוקבים (שלא פלא שבזכותו הפכה מאלמונית לסנסציה), היא מציגה לנו סטייל קצת יותר מתוחכם, עם קריצות של באד גירל אולטימטיבית. גם באירועים הנחשבים באמת, לצידן של אליטות נוספות בתחום, הסטייל שלה מתאפיין בגותיות-סקסית בווייב ספרדי. מלתחה הבנויה מבחירות לא שגרתיות על גופה המקועקע - בפריטי לבוש שקופים, גזרות א-סימטריות והרבה פתחי קאט-אאוט, לחובבות הטרנד שלא נגמר. העור הבהיר הבאדי והצנום במיוחד, בשילוב אוזניים בולטות שאם ננחש, הן בהחלט יהפכו לסמל המסחרי של השחקנית.

מילנה סמית'. GettyImages
גותיות סקסית בוייב ספרדי/GettyImages

בין היתר, סמית הצעירה נבחרה לשגרירה הספרדית של איב סן לורן ביוטי - ליין הקוסמטיקה הרשמי של מותג העל. גם שם בצילומי הקמפיין הראשון נרשם טוטאל לוק שחור, של מכנסיי עור ארוכים בשילוב מכופתרת שקופה פלאס איפור מעושן.

בביג שואוז על הרד קרפט הספיקה להציג רצף אאוטפיטים מנקרי עיניים. בטקס פרסי הגויה בשמלת ערב גרנדיוזית בחסות בלמיין. שם קיבלה שני תארים כשחקנית חדשה הטובה ביותר וכמו כן כשחקנית המשנה. בחצאית טוטו שחורה עם טופ מחוך הכולל שרוכים פרומים וזהובים. לוק נועז אחר בטקס פרסי Feroz, בשמלה אדומה מבית מונוט, מלאת קאט אאוטים מעוינים ובתוספת זוג עגילי אוברסייז ירוקים בצורת נחש, של המותג אקוואזורה (395 דולר).

מילנה סמית'. GettyImages
חובבת קאט-אאוטים ומשחקי שקיפויות. מילנה סמית'/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אלמודובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully