וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח גרסת האינדי: מסיכת החמצן שהטריפה לנו את החושים

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:54

פלטפורמת קוסמטיקה וביוטי אינדי משלנו שחובה להכיר, מותג פרימיום ספרדי עם 50 שנות ניסיון בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, ומסיכת חמצן אחת שהטריפה לנו את התאים והחושים. הצצה למסע בן יומיים במדריד בעקבות סודות הטיפוח המתקדמים בעולם

לפני חמישים שנה הקוסמטיקאית ואשת העסקים כרמן וידאל ייסדה את אימפריית ז'רמן דה קפוצ'יני, מותג המשלב את סודות היופי שלמדה בילדותה באלג'יר לצד טכניקות קוסמטיקה שנרכשו בפריז. המוצרים שיצרה שילבו התייחסות הוליסטית בין בריאות וטיפוח הגוף לנפש ורלוונטיים היום יותר מתמיד. תחת המוטו הקפדני והמחייב: סינרגיה בין מדע, טבע ויופי, מעבדות המותג מייצרות פורמולות יוקרתיות בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים פעילים ומרקמים מעולים, שהובילו אותו להיות פורץ דרך בתחום. הוא (ז'רמן) פונה בעיקר לנשים בגילאי 30 עד 60, אך תחת חוג לקוחותיו הרבות והנאמנות נמנות גם צעירות בנות 18-25 אשר עוקבות באדיקות אחר פעילותו הענפה בערוצי הסושיאל, ובעיקר אחר שגרירות או משפיעניות שמייצגות את ערכי המותג. דוגמה אחת מני רבות היא קבוצת פוטבול הנשים הספרדית לבאנטה עליה פרסו חסות בשנים האחרונות.למותג 50 שנות ניסיון ומומחיות שחצו את גבולות ספרד והגיעו ל-80 מדינות בעולם, ביניהן ישראל, כשהוא מושק אצלנו ישירות לצרכן ונמכר באתר Oh! Glow שבדיוק חוגג שנה להיווסדו.

או גלואו, טיפוח. הדס טייכטל,
אתר האינדי שמאגד למעלה מ-60 מותגי טיפוח וקוסמטיקה מסקרנים/הדס טייכטל

כברנד קוסמטיקה שחרט על דגלו את אג'נדת הקיימות Eco Friendly , מוצרי ז'רמן דה קפוצ'יני מבוססים על רכיבים טבעיים ממקורות מורשים בלבד אשר לא נוסו על בעלי חיים, עם תהליכי ייצור מחויבים להגנה על הסביבה ומפוקחים בבקרת איכות קפדנית.

ז'רמן דה קפוצ'יני דאגו למתג את עצמם כשהלוקיישנים הם מתחמי ספא מקצועיים יוקרתיים ברחבי העולם (ערוץ פועלו העיקרי של המותג) ולאחד שכזה - במטה במדריד - התכנסנו בבוקר אפרורי וגשום שהיה מושלם להשלמת החוויה. אווירת ספא ותפנוקים הייתה שם למכביר, עם סדנאות ביוטי משותפות, הרצאות וטיפולים פרטניים שכללו מיטות מסאז' מכף רגל ועד ראש או כאלה שמדמות רחם. אבל אנחנו נשארנו עם טעם של עוד דווקא מטיפול במסכת חמצן מסדרת EXCEL THERAPY O2 שהצליחה לרענן לנו את כל החושים, אפילו כאלה שלא ידענו שקיימים. המסכה, שזכתה בפרס היופי של ווג, מרגישה כבועות חמצן ענקיות המתפצפצות (כל אחת בתורה) בקרירות של מנטה עדינה על עור הפנים במשך דקות ארוכות של שכרון תאים, במטרה: לעודד ניקוי רעלים, ולהשאיר את העור חיוני, מחומצן ומוגן יותר.

או גלואו, טיפוח. יח"צ,
גם ליבר בלילתי הצטרפה אלינו לבדוק את מסיכת החמצן/יח"צ

המוצרים והפורמולות המתקדמות של ז'רמן דה קפוצ'יני כבר מזמן לא מוגבלים רק לערוץ המקצועי. בישראל כבר השכילו לעשות וניתן לרכוש את כל הטוב הזה מאתר או גלואו הישראלי המאגד מוצרי ביוטי, טיפוח ולייף סטייל מהעולם תחת קורת גג אינטרנטית אחת. מי שעומדת מאחורי פלטפורמת האי קומרס המצליחה היא דנה זילברשטיין, מנכ"ל ובעלים משותפים, יחד עם עפרי שיש, מחברת D.N.O Group אשר מתמחה ביבוא ורגולציה של מעל 60 מותגי אינדי, כולם נקיים ונטולי אכזריות. בזמן שרובנו נשענות על חברות הקוסמטיקה הגדולות והידועות בפארמים, האתר צמח מתוך הצורך לחשוף את קהל צרכניות הקוסמטיקה בישראל למגוון רחב של מותגים איכותיים מהעולם, בזמן אמת ובנגישות מקסימלית, בדגש על מוצרים פרי פיתוחם של מותגי אינדי אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ.

או גלואו,ז'רמן דה קפוצ'יני. יח"צ,
המותג היוקרתי ז'רמן דה קפוצ'יני הנמכר עכשיו גם בישראל/יח"צ

אומנם את אפקט מסכת הבועות והפצפוצים מסדרת EXCEL THERAPY O2 שהעיפה לנו את הסכך, תרתי משמע, תוכלו לחוות רק במתחם טיפולים מקצועי, אך באתר המדובר ניתן למצוא מוצרים מעולים לא פחות מאותה הסדרה. למשל, סבון פילינג מקציף לפנים המסייע בליטוש העור להסרת תאים מתים והכנתו להמשך טיפול. בכלל, הפלוס הגדול הוא שבשונה ממוצרי קוסמטיקה ברשתות הפארם אשר פונים למכנה המשותף הרחב, קרי: ריכוז הרכיבים הפעילים נמוך יחסית, באו גלואו ניתן למצוא מוצרים מתקדמים ופעילים יותר.

יוני שור, מנהלת הפעילות השיווקית בישראל מחדדת כמה חשוב להם לבלוט בנוף המקומי. "יש לנו את הרצון להיות ייחודיים ולהביא לשוק הישראלי משהו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. אם זו המקוריות שאנחנו מביאים, הברנדים שמביאים סיפור מעניין, פורמולות בטכנולוגיה מתקדמת, אג'נדות חברתיות וסביבתיות וקשר ישיר ללקוחות הקצה. אם למשל יש שאלה מלקוחה אני מיד מפנה בוואטסאפ לאנשי מפתח של המותג ומקבלת תשובה בטווחי זמן קצרים, זה משהו שהשחקנים הגדולים בארץ לא יכולים להציע".

או גלואו, טיפוח. יח"צ,
"פורמולות בטכנולוגיה מתקדמת, אג'נדות חברתיות וסביבתיות"/יח"צ

תחת איזה קריטריונים אתם בודקים ומוודאים שבאמת לא נערכו ניסויים על בעלי חיים?
"זו אחת האג'נדות הראשיות שלנו", פותחת זילברשטיין ומסבירה - "לפני שאנחנו מתחילים בכלל איזשהו תהליך עם ברנד, עפרי ואני מבקרים בכל מפעל ומוודאים שיש לו אישור GMP, מה שמבטיח את עמידותו בתנאי ייצור נאותים וכחלק מזה האיסור לערוך ניסויים על בעלי חיים לאורך השרשרת. וכבר יצא שפסלנו עשרות מותגים אחרי ביקור במתחמי הפעילות שלהם. בנוסף, בכניסה לארץ אנחנו ממלאים סט מסמכים של עמותת Vegan Friendly שבודקת את רשימת הרכיבים ומעבר, זאת בעבור קטגוריה חדשה שפתחנו באתר והיא בגדילה".

או גלואו,ז'רמן דה קפוצ'יני. יח"צ,
"הצרכניות הישראליות סקרניות, הן קוראות את כל המרכיבים ויודעות כל דבר"/יח"צ

"הצרכניות הישראליות סקרניות, הן קוראות את כל המרכיבים ויודעות כל דבר, כולל האותיות הקטנות. הן לא מהססות לשאול ולהבין, זה משהו שלא היה קיים בעבר", זילברשטיין מוסיפה. "אנחנו כמובן תמיד סופר זהירים עם claims והבטחות. ואם היינו בטוחים שהעולם שייך לצעירות, אז הקהל הכי חזק שלנו הן בנות 35-45".

"הלקוחות מוכנות לשלם" היא מסכמת (עם טווח מחירים שנע בין 29 ל-999 שקלים), "הן פשוט יודעות שאם יש כל בעיה אנחנו נשלח מוצר חדש או נזכה אותן במלוא הסכום".

הכותבת הייתה אורחת של או גלואו במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully