וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן פינס עושה את קוסטה ריקה בסט קרושה מטריף

24.4.2022 / 8:00

הדוגמנית המצליחה עדן פינס טסה לנפוש בחופי קוסטה ריקה והלוקים המסקרנים מתחילים לזרום. צד את עינינו סט קרושה ירוק ומשגע במחיר סופר נגיש - הנה כל הפרטים

אם קיים אירוע מכונן שאנחנו לא מוכנות לפסוח עליו, הוא לגמרי יהיה חופשות הקיץ של עדן פינס. רגע אחרי סיום שידורי "רוקדים עם כוכבים", שם גילינו צד נוסף בוורסטיליות של פינס, היא יצאה לנפוש בחופי קוסטה ריקה הטרופית.

בעודה מתחזקת זוגיות עם הבויפרנד היהלומן, השניים נותנים גיחה אל החופים היפים בעולם לאחר שבילו את ימי החג במילאנו. אמנם מרגיש שהחופשה האקזוטית נמצאת בחיתוליה, אך עדן כמו עדן, לא יודעת לדחות סיפוקים בכל הנוגע לסטייל מינימלי - וטוב שכך.

בפוסט חדש על רקע פסטורלי וירקרק, היא מציגה טוטאל לוק סרוג המותאם לווייב הטרופי. סט של שלושה חלקים, מבית המותג הבריטי 'בוהו'. אפקט בד הקרושה מעפיל על כל הלוק ומוסיף לאווירת הבוהו שיק הווינטג'ית. הסט כולל חצאית מיני (מחיר מבצע 22.50 פאונד) עם קשירת שרוכים דקיקים במותניים, חזיית בייסיק של ביקיני משולשים (14.40 פאונד) וקרדיגן תואם (24 פאונד) זרוק על כתפה, לבריזת בין הערביים כמובן.

עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סט קרושה ירוק מ-boohoo/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את החליפה הקיצית ניתן למצוא באתר המותג בצבע מחמיא אף יותר, בגוון סגול בהיר. שלושת החלקים בשני הדגמים השונים, מעוצבים עם תוספת של רקמה צבעונית דמוית פרח. נראה שפינס לקחה את השימוש בפלטת הצבעים צעד אחד קדימה uבגזרת האקססוריז נרשם סטייל ססגוני לא פחות. תיק צד בעל רצועת חרוזים ארוכה, מעוצב כולו בפרחים ורודים, כחולים וגם כתמתמים. השוז של נייקד וולף השאירו מקום לניטרליות המתבקשת, אך עם בולטות משלהן. הפעם בכפכפי פלטפורמה מאסיביים במיוחד בצבע לבן.

עוד בוואלה!

מלכת החוף: מצעד בגדי הים המסוכנים של עדן פינס

לכתבה המלאה
עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
כפכפי פלטפורמה של נייקד וולף ותיק פרחוני. עדן פינס נופשת/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully