וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בחווה: השדרוג המעולה של בלייק לייבלי

24.4.2022 / 10:25

דרס קוד לחווה סובב סביב לוקים שלא מצריכים השקעה מיוחדת - אבל בלייק לייבלי תמיד יודעת לתת טוויסט. אוברול מושלם, נעליים ותיק של מותגי על ותכשיטים משגעים שקשה להשיג

כאחת האושיות שנמצאת על הרדאר שלנו באופן תמידי, בלייק לייבלי (34) יודעת לשדר חוש סטייל ממריץ - בין אם מדובר באירועים פומביים ובין אם בעוד פוסט לעוקבי האינסטוש ההדוקים. בזמן שראיין ריינולדס, בעלה המתוק לא פחות, מככב בכל סרט שני בנטפליקס, לייבלי נראית בסטייל פחות זוהר, אך יחד עם זאת, מחושב ביותר עם קריצה אלגנטית בתחום האקססוריז.

לטיול בטבע הלכה על דרס קוד בווייבים של חווה, כיאה למיקום. על רקע דשא ירוק וגדרות עץ, היא נראית בטוטאל לוק דנים של אוברול מבית רפורמיישן (198 דולר) מעל גופיית סבא לבנה ופשוטה ביותר. היופי המהפנט של בלייק אמנם מלווה אותה לאורך השנים, אך הפעם מה שתפס את עינינו הוא בחירת האקססוריז הלא קונבנציונליים בהיותה בלוקיישן שלא ממש מצריך השקעה מצידה.

חוץ ממגפוני העקב השחורים, מקולקציית סתיו 2018 של הרמס (1,225 דולר) שכללו חגורת עור צרה עליהם, נרשם גם תיק ממותג. פיס מבית שאנל מתוך קולקציית אביב 2020, רקום בתפירה המזוהה עם המותג, בצבעים כהים ובשילוב ורדרד (5,300 דולר).

בלייק לייבלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סט תכשיטים של ברנט ניל שעשה את כל ההבדל/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אבל שיא האאוטפיט ואת פרס 'אפקט ההפתעה' יזוכה לידי סט תכשיטים שנצנץ מבעד למראה הפשוט, שלווה בעזרת גולגול מרושל ומלא בשוונצים בלונדיניים. סט עגילים ושרשרת צבעונית של מותג התכשיטים היוקרתי ברנט ניל - זוג עגילים ארוכים שמתחילים בבסיס של אבן חן ורודה וסגולה ומשם ממשיכים עם אבנים נוספות בצורות גיאומטריות ובצבעים שונים.

השרשרת, ממשיכה את אותו הקו - שלוש שורות של אבנים גיאומטריות מסודרות זו לצד זו, כשהשורה הראשונה היא הארוכה מבין כולן. הסט הנפלא שייך לליין הקשת העיצובי בהשראת סוף הסיקסטיז התוסס ותחילתו של עשור חדש. הקו הנוכחי שעונדת לייבלי, משלב נוסטלגיה מפתיעה מבית המותג ועד כה מסתמן שהוא וואן פיס שהגיע לידיה של השחקנית.

עוד בוואלה!

הטיפה שהתגנבה: בלייק לייבלי במחשוף יוצא דופן

לכתבה המלאה

חוץ מהעובדה שמדובר במותג ניו יורקי המייצר עיצובים שונים וייחודים של נגיעות צבעוניות, הוא ידוע בהיותו נרכש על ידי נשים שרוצות להוסיף בולטות מסוימת למראה היומיומי. בלייק בהחלט הצליחה לעמוד במשימה - אין ספק שהאוברול ושאר הטררם מחמיאים, אך שילוב התכשיטים עשה את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully