וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון באחת התסרוקות המשגעות שראינו

26.4.2022 / 7:20

לרגל יום ציון האנז"ק הגיעה הדוכסית בלוק לבן יפהפה ואלגנטי. הפעם, ללא צל של ספק - התסרוקת הייתה זו שגנבה את ההצגה. קשת עבה שנראתה כמעין כיסוי ראש וממנה פן ווייבי מדויק ומחמיא. קייטי ממשיכה להצליח

קורנת מתמיד הגיעה אתמול (שני) בהפתעה קייט מידלטון, ללוות את בעלה הדוכס מקיימברידג' לרגל ציון יום האנז"'ק. השניים הגיעו לטקס במנזר וסטמינסטר, לחלוק כבוד ליום הזיכרון הלאומי לניו זילנד ואוסטרליה, כמחוות כבוד לחיילים שאיבדו את חייהם במלחמת העולם הראשונה.

לכניסה החגיגית של קייט אף אחד לא ציפה ויחד עם הספונטניות הגיע אאוטפיט אלגנטי, שכבר נראה עליה בעבר. מעבר לבחירה בצבע הלבן המסמל את הטוהר ואת תחושת ההזדהות ליום החשוב, היא לא הבליגה על הפריט שגנב את ההצגה - כיסוי ראש לבן ומרופד.

קייט מידלטון. GettyImages
קייטי נהדרת והתסרוקת עוד יותר/GettyImages

היא הצליחה להדהים בשמלת מעיל שמנת יפהפייה שכללה זוג דשים רחבים מבית אלכסנדר מקווין, אחד המותגים הבולטים אצלה במלתחה. מדובר באותה שמלה שלבשה להטבלה של בתה הנסיכה שרלוט ב-2015, רק הפעם בשינויים מינוריים שהפכו להצלחה מתועדת.

מעריצי הדוכסית חדי האבחנה אף הספיקו לעשות חשבון ומסתבר שזו הפעם השלישית בה עושה שימוש בפריט הממוחזר. בחירה נוספת הייתה בחתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל ב-2018, שמלה ממוחזרת לאירוע גרנדיוזי על מנת לא לגנוב את אור הזרקורים מהכלה הטרייה. כי אין כמו קייטי במוד מתחשב.

על השמלה התווספה סיכת פרח פרג אדום המזוהה עם יום האנז"ק והשלמה של עקבי סטילטו שחורים ותיק קלאץ' תואם. הטוויסט בעלילה היה כיסוי הראש שהחסיר כל זכר של פרחים, רשתות או כל עיטור כזה או אחר, שבדרך כלל נהוג לראות על ראשי נשות הממלכה.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון/GettyImages

הפעם בדגם שלם בצורת קשת אוברסייז מרופדת בגוון שמנתי, של המותג ג'יין טיילור לונדון (830 פאונד), הכיסוי העשוי טוויד, נמשך אחורנית לקשירת פפיון מסאטן שחור, מעל השיער הגלי והמטריף של מידלטון.

מעבר לכתר המרופד שבחרה, התסרוקת המדורגת לא רק חשפה את פניה ואת זוג עגילי הפנינה הנתלים. אלא גם השאירה הצצה של תחילת קו השיער, שעוצב עם פס סירוק אמצעי שהפך את הבחירה בכיסוי הראש לטרנדי, צעיר ועדכני. יו גו גירל!

עוד בוואלה!

אישה יפה: קייט מידלטון בשמלת נקודות מופלאה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
שמלה מוחזרת של מקווין וקשת בומבסטית שגנבה את ההצגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully