וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה יפה: קייט מידלטון בשמלת נקודות מופלאה

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 9:21

משפחת המלוכה הבריטית הגיעה לאזכרתו של הנסיך פיליפ, אירוע שמשך אליו עוד הרבה אושיות חשובות מהעולם. הבולטת ביותר הייתה כמובן קייט מידלטון בשמלת נקודות מדהימה וגם המלכה לטיסיה הגיעה לחלוק כבוד בשמלה מצוינת והד פיס מפונפן

טקס ההודיה על חייו ואזכרתו של הנסיך פיליפ, שהלך לעולמו לפני כמעט שנה, משך אליו שורת נציגויות מכל קצוות העולם. כ-1,800 איש נדחסו במנזר וסטמינסטר, שבניגוד להלוויתו הורשו להגיע 30 איש עקב מגבלות הקורונה. בזמנו המלכה אליזבת ישבה לבדה כשהיא נצמדת לכללי הריחוק החברתי. הפעם, מעבר לתמיכה הבריטית, התייצב מפגן מלוכה מרשים.

כמי שהפכו לשואו המרכזי של הרויאלטי הבריטי, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון שבו בנחיתה רכה היישר למנזר בלונדון, לאחר הסיור הצבעוני והדי פרובלמטי שלהם באיים הקריביים. הדוכסית מקייבמרידג' הצליחה להתעלות על עצמה בלוק בהשראת "אישה יפה", רק בקריצה המלכותית.

קייט מידלטון. GettyImages
עושה אישה יפה. קייט מילדטון שבה מהקריביים/GettyImages

קייט נראתה יפה מתמיד בשמלה מנוקדת, בלבן על גבי שחור, מבית אלסנדרה ריץ'. מדובר באחת השמלות הכי מחמיאות שנראו על הדוכסית, שיא שקשה לשבור לאחרונה כשהיא רק הולכת ומשדרגת את המלתחה. הדגם שבחרה, שייך לעונה הקודמת של המותג ומעוצב בצווארון גולף נמוך, שרוולים ארוכים עם כתפיים תפוחים וחצאית מידי עשויה קפלי מלמלות משי.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט בשמלת נקודות של אלסנדרה ריץ', שרלוט בשמלת מעיל של אמאיה קידס/GettyImages

הדוכסית שילבה זוג סטילטו שחורים של ג'יאנביטו רוסי ותוספת מושלמת של כובע שחור ורחב שוליים של לוק אנד קו, שהוסיף לאלגנטיות המובהקת של הלוק. שיערה האסוף סורק בעיצוב מתוחכם, בשילוב איפור עדין שהבליט את תווי פניה תחת צל הכובע הממוטט. פרינס וויליאם מצידו הלך על חליפת טוקסידו מכבדת והילדודס הלכו כמו אבא על צבע כחול נייבי. ג'ורג' בחליפה דומה עם עניבה מנוקדת ושרלוט בשמלת מעיל של אמאיה קידס הלונדוני (140 פאונד), עם גרביונים כחולים וסרט תואם לשיערה האסוף למחצה.

תצוגת הראווה בחסות אנשי הרויאלטי החלה מנציגי יוון, בלגיה, דנמרק, ביניהם גם פליפה מלך ספרד (שרמנטי ונייס לוקינג כהרגלו) מלווה בקווין לטיסיה שלעולם לא מאכזבת אותנו. לרגל האירוע היא בחרה בשמלת מעיל ירוקה בחסות בוס עם הצמדה במותניים וחצאית נפתחת. כיסוי הראש שנבחר באותו הטון היה בעיצוב פשוט אך אלגנטי בזכות רשת דקה שעטפה אותו, של מותג הכובעים הספרדי באלל. ללוק הוסיפה עגילי אמרלד של גולד אנד רוז (1,885 יורו) ועקבים שחורים של מנולו בלניק.

עוד בוואלה!

בכל צבעי הקשת: קייט מידלטון היממה אותנו השבוע

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לא מאכזבת. שמלת מעיל של בוס. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

לטיסיה לא הייתה היחידה ללבוש את הגוון, אבל אין ספק שהשאירה אבק לשאר נשות האצולה שנכחו. גם המלכה אליזבת שהזילה דמעה על פיליפ אהובה המנוח, אחריה הנסיכה אן וקמילה הדוכסית מקורנוול שבחרו בפלטת הירוק המלכותי. נוספת בולטת הייתה מקסימה, מלכת הולנד מלווה במלך וילם-אלכסנדר באאוטפיט כהה ומגונדר עם שמלה אפורה ועליה שכמייה שחורה וארוכה עם עקבי שפיץ של ג'יאנביטו רוסי, תיק קלאץ' שחור של קרלנד קופנהגן עם כפפות עור.

המלכה אליזבת

מקסימה מלכת הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully