וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הסחוניה של הקיץ: אלו המוצרים שאתן צריכות להתארגן עליהם

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:35

סומק אפרסקי להניח על הלחיים, קרם הגנה עילוי שיעבוד גם עם מייק-אפ, שפתון שהופך את השפתיים לגרסה הכי מוצלחת של עצמן, מסקרה עמידה בטירוף ודאודורנט מעולה לרעננות מתבקשת - זה הזמן להתכונן לקיץ

בלי להבריק - קרם הגנה של לה-רוש פוזה

אף אחד לא עשה את זה אף פעם. אבל אם מישהו היה שואל את העור שלנו מה הוא היה לוקח איתו לאי בודד בקיץ, הוא בוודאי היה מבקש שני דברים פשוטים: הזנה והגנה. הקרם החדש של לה רוש פוזה הוא בדיוק שני אלה, פלוס גוון עדין, והכול במריחה אחת: גם לחות טיפולית נעימה מאוד, גם SPF50 וגם כיסוי מספק. בלי כובד, בלי שאריות לבנות, בלי תחושה דביקה ושמנונית ובלי להבריק כמו חביתה בבופה במלון הכול כלול באילת כמקובל בתחום.

במזג אוויר שבו הנקבוביות מקיאות את כל מה שמונח עליהן, הכלל הוא להעמיס כמה שפחות, ובמקרה של האנתליוס, זו גם המלצה וגם אזהרה: כשהוא לבד - הוא מצטיין. אבל קרם או סרום שיבואו תחתיו, בסבירות גבוהה יגרמו לו להתפורר.
ANTHELIOS AGE CORRECT SPF50 ב-149 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

לה רוש פוזה. יח"צ,
המלצה וגם אזהרה: כשהוא לבד - הוא מצטיין/יח"צ

כמעט בלתי מורגש - דאבל-וור של אסתי לאודר

אצולת המייק-אפ double wear משחררת עוד מוצר חדש בליין המייק-אפ האהוב, והפעם אחד שיעבוד מעולה גם בסחוניה המתקרבת ובאה: דקיק ממש, כמעט בלתי מורגש על העור, מייצר כיסוי טבעי ובריא וניתן לבנייה בקלות. המוצר מבטיח גימור שקוף ומאט, אבל הנסיינית שהתמרחה בו מדווחת על כיסוי שהוא הרבה מעבר למינימום, ולוק רענן, אחיד ומואר - בדיוק כמו שהיא אוהבת. כל הטוב הזה מגיע עם העמידות המצטיינת של סדרת הdouble wear ו-SPF20.
Double Wear Sheer Long-Wear Makeup ב-220 שקלים ל-30 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

אסתי לאודר מייק אפ. יח"צ,
דקיק ממש, כמעט בלתי מורגש/יח"צ

מראה אפרסקי - סומק של מאק

הסומק החדש של MAC יארגן לכן מראה אפרסקי וחמוד באפס מאמץ, ולא פחות חשוב - בעמידות מרשימה שהולמת את העונה. הוא מגיע במרקם כיפי מאוד - מין ג'ל קרמי גמיש ופלאפי - צריך ללטף אותו כדי להבין. מספיקות כמה החלקות, בלי מברשת ובלי אביזרים, פשוט עם האצבע, כדי לייצר סומק מואר וטבעי מאוד. בסדרה 11 גוונים, נסיינית לבנבנה אהבה במיוחד את blush please, מין ורוד עתיק שקפקף ומוצלח.
Glow Play Blush ב-147 שקלים.
להשיג באתר המותג ובחנויות.

מאק. יח"צ,
בלי מברשת ובלי אביזרים, פשוט עם האצבע/יח"צ

מצטיין גם עם מייק-אפ -תחליב הגנה של איב סן לורן

אוורירי, דקיק, נספג מצוין, משאיר עור קטיפתי ולח ומספק הגנה גבוהה - תחליב ההגנה של Yves Saint Laurent הוא כל מה שביקשנו ממוצר הגנה מהשמש. הוא מצטיין גם עם מייק-אפ מעליו, בלי לייצר מרקם פירורים וכבונוס מגיע עם אריזה דקת פייה הגיינית ונוחה. במחיר כזה לא היינו מצפות לפחות.
PURE SHOTS AIRTHIN UV DEFENDER ב-270 שקלים ל-30 מ"ל.
בחנות המותג ובחנויות הפארם השונות.

איב סן לורן. יח"צ,
עם אריזה דקת פייה הגיינית ונוחה/יח"צ

בין מתוק למרענן - בושם של מייזון מרג'יאלה

למפגש בין מרק האפונה שבחוץ לבין ריחות אלכוהוליים עזים יש פוטנציאל קטלני, שהופכת את בחירת בישום הקיץ למורכבת כמו פירוק מוקשים. ב-Maison Margiela ניגשו לאתגר בזהירות, ערבבו ברגמוט, לימון, פלפל ורוד חרפרף וילנג ילנג, הוסיפו קוקוס ולא פחות מ"רסיסי מי ים", ולכל החבילה הזו קראו beach walk בשאיפה לאסקפיזם מהסוג של "זיכרונות נעימים של טיול לאורך הים", גם כשהכדור של המטקות עף לכן מעל הראש. מהדורת הקיץ הזו חביבה ונעימה, משהו בין מתוקה למרעננת, בלי להיות אגרסיבית מדי - שילוב הולם לקיץ.
Replica Beach Walk ב-99 דולר.
להשיג בדיוטי פרי.

מייזון מרג'יאלה. יח"צ,
מהדורת קיץ חביבה ונעימה/יח"צ

הכי מדויק לקיץ - שפתון של קליניק

הנה שפתון שצריך להדליק משואה: ל-black honey של קליניק שהושק ב-1971 יש היסטוריה מפוארת ועתיד לא פחות. המוצר בן ה-50 הפך לסולד אאוט אחרי חשיפה בטיקטוק ואפשר להבין למה: הוא מתאים לכולן בלי צורך להתאים גוון או להתלבט, הוא אף פעם לא נראה מוגזם ושיא השיאים מבחינתנו - ממש לא צריך מראה כדי למרוח אותו. משהו בתרכובת הפיגמנטים ובמרקם הבאלמי הנעים הופך את השפתיים לגרסה מושלמת של עצמן, ואת הבלאק האני לפייבוריט שלנו לקיץ הזה.
black honey ב-109 שקלים.
להשיג באתר המותג ובחנויות.

קליניק. יח"צ,
הופך את השפתיים לגרסה מושלמת של עצמן/יח"צ

עוד בוואלה!

מועצמות: כולן עפות על התסרוקת הזו עכשיו

לכתבה המלאה

רעננות מתבקשת - דאודורנט של פאיו

מציאת הדאודורנט הנכון היא משימה מורכבת - הוא צריך לנטרל את הצחנה, לתת תחושת יובש נעימה בלי גירודים, לא להשאיר כתמים על הבגדים, וגם אם בשפריץ הראשון מרגיש שהריח שלו נחמד, הסוגייה הזו צריכה להיבדק שוב אחרי חצי שעה מיוזעת. הרול און של פאיו מרגיש עדין מכדי להתמודד עם סירחון של יום שלם, אבל מתגלה כהפתעה - הוא שומר על רעננות, לא דביק, סופג רטיבות וזיעה, והריח הפודרתי המעודן שלו אמנם נגוז די מהר, אבל מצליח לשמר ריח נייטרלי. בונוס: לא מכיל אלומיניום, האויב מס' 1 של בתי השחי.
Deodorant Neutral ב-59 שקלים.
להשיג ברשתות השונות.

פאיו. יח"צ,
שומר על רעננות, לא דביק, סופג רטיבות וזיעה/יח"צ

עומדת בלחות בגבורה - מסקרה של לוריאל

שני דברים ודאיים אפשר לומר על המסקרה החדשה של לוריאל - היא מאוד שחורה ומאוד עמידה. כמה שחורה? הרבה. הכי הכי שחור, ואז עוד. תגזימו איתה, ולילדים של השכנים יהיו סיוטים בלילה. המברשת עבה וגדולה באופן יחסי ודורשת הסתגלות למי שמורגלת במברשות דקות יותר, וגם כמה מקלות צמר גפן לניקוי העודף שנמרח פה ושם על העפעף. החומר עצמו מחליק על הריסים ומשאיר אותם מופרדים היטב, עוד כמה מריחות ייצרו לוק דרמטי יותר שמתאים לערב. בעניין העמידות, הנסיינית מעדכנת שהמסקרה שרדה בכבוד סיטואציות לחות מאוד, כולל שיעור יוגה מיוזע. במקלחת שאחרי, היא ירדה עם מסיר איפור ומים חמים, בלי שפשופים מיותרים - וזה כשלעצמו נס.
Air volume mega black mascara ב-50 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

לוריאל. יח"צ,
מאוד שחורה ומאוד עמידה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully