וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצמות: כולן עפות על התסרוקת הזו עכשיו

6.5.2022 / 9:00

היילי בולדווין, זואי קרביץ, עדן פינס וגם דנית גרינברג - כולן התנסו בצמות הבייבי יותר מפעם אחת והטרנד הדי אינפנטילי כובש את הרשת בסערה. נסכים שלא להסכים, אבל אם כבר - ככה עושים את זה

מי מאיתנו לא רוצה מדי פעם לשדרג את הלוק היומיומי מבלי לדרוך במספרה? לנסות להיראות בשיא שלך, אם זה לעוד יום עבודה או בילוי בחוץ ולהרגיש שוואלה? שיחקתי אותה. הטרנדים בתחום הביוטי היום הם באמת אינסופיים, במיוחד כשהטיקטוק מוצף בכאלה, עם ההתחכמויות והניסויים שהרבה פעמים נראים כמוצלחים, אך לא תמיד אפשריים. הטרנד האחרון לכבוש את הרשת בסערה (לא כל כך מובנת) הן צמות הבייבי - כשכולן עוקבות בשיטתיות אחר אותה נוסחה.

זה התחיל בשלהי 2021 כדי לעבור בשלום עוד שיחת זום בהתארגנות זריזה והפך לאחד הטרנדים שהתפוצצו אל הלא נודע. הן מתוקות וזעירות ובעיקר מזכירות לנו את ימי הגן, שמא איזו כינה תרצה לחדור את דרכה אל הקרקפת שלנו. היום ניתן לראות את הפאשניסטות הגדולות, מתנסות ומתרגלות לטרנד הדי אינפנטילי, יש לציין. היילי ביבר וקנדל ג'נר אישרו את התופעה, אך זו תהיה אחת הפעמים הבודדות בהן אנחנו נוטות להסכים שלא להסכים.

חוץ מצמד הבסטיז, מצטרפת אליהן שורה של שמות ביניהן זואי קרביץ, דואה ליפה, קיארה פראני וגם כאן בארץ הטרנד לא פסח והוטמע עמוק - מדנית גרינברג ועד עדן פינס. הלוק המתואר הוא בדיוק כמו שהוא נשמע: שתי צמות ארוכות שהפכו משוונצים תמימים בפרונט של הראש, אל שתי פיסות שיער קלועות בצידי הפנים. כל אחת בעובי המתאים לה או לחילופין כאלה שמשאירות את הקצוות חשופים ומשוחררים למראה קליל יותר.

מראה המיקרו של הצמות די מזכיר את הווייב של בריטני ספירס כטיינאייג'רית ומחזיר את כל הלוק לתחושת בוהו שיק של הסבנטיז. הן דואגות למסגר ולעדן את הפנים ויוצרות אפקט נינוח וחצי בטל, סטייל: "סתם עשיתי אותן בדרך לפה, לא ביג דיל". אז זהו, שלמרות שזה הדיבור כרגע, כן יש פה ביג-ביג דיל.

מראה הילדה המתוקה עם "הבייבי בריידס" כשמן הן, לרוב לא תחמיא אם כבר סימנת וי על הבגרות במתמטיקה. אחד הסודות שאולי הכי ממגנטים ללכת באטרף אחר המגמה, הוא אולי עצם העובדה שהן מתאימות לכל סוגי השיער, האורכים והסגנונות בדרכים השונות, בהתאם להעדיפה האישית של כל אחת ופוטרות אותך מיום ללא חפיפה.

זה אולי יחמיא להיילי ושות' או לאיזו הפקה או שתיים של אושיות גדולות, אך יש פה כדור שלג שמתגלגל נון סטופ. זה הדיבור ברשתות וטרנד כמו טרנד במקומו מונח. אז מה כן אפשר לעשות במקום? להתנסות בהן פעם אחת, לחכות לפורים או לפרוק את החשק על האחיינית ולשלוח אותה שיקית וגירלית ליומה הראשון בכיתה א'.

עוד בוואלה!

קייט מידלטון באחת התסרוקות המשגעות שראינו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully