וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא נהיה הזוג הזה: ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק בשיא שלהם

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 8:25

הם לא מרבים להיראות על שטיחים אדומים, אבל כשזה כבר כן קורה - זה הכי מדויק שיש. ג'סיקה בייל בטוטאל לוק לבן ומטריף, ג'סטין בקונטרסט המושלם וככה נראה פאוור קאפל רבותיי

על הזוגיות ההוליוודית המתוקשרת של ג'סטין טימברלייק (41) וג'סיקה בייל (40) האישה היפהפייה שלצידו, אין איש שלא שמע. הקאפל שלא פעם נפל אל תהום רחשי הבגידה מצד טימברלייק (סורי לא שכחנו את המזמוזים), נראו השבוע על הרד קרפט - מיודדים ומצחקקים מתמיד.

ג'סיקה בייל. GettyImages
לוקינג גוד. ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל/GettyImages

השניים הגיעו לתיאטרון אל קפיטן באל איי, כשהם מצטלמים זו בזרועות זה, על מנת לחגוג את בכורת דרמת הפשע החדשה "Candy", בכיכובה של בייל, ומתברר כי גם גם לטימברלייק יש חלק בפרויקט, מה שנשמר בסוד על הרגע האחרון. בטוטאל לוק לאבלי ונקי הם הציגו קונטרסט מוקפד, כשכל אחד מתמקד בנישה שלו - הוא בלעלות על חליפה מגה שיקית והיא מצידה להקסים את הנוכחים.

ג'סיקה הציגה אאוטפיט מונוכרומטי בצבע לבן מבית גי'אמבטיסטה ואלי, הסט כלל טופ בגזרת גופייה רחבה, אותה שילבה עם מכנסי אוברסייז בגזרה גבוהה עם קפלים קדמיים. פריט שהגיע עד לרצפה וכיסה לחלוטין את השוז של סטיוארט ויצמן. נציין שאת פיס הפדלפון ההורס כבר לא ניתן למצוא בצבע הנוכחי, אך הזריזות שבינינו יצליחו לרכוש אותו בצבע שחור, במחיר 'מבצע' של 1,490 דולר.

ג'סיקה בייל. GettyImages
נקייה ומדויקת בג'יאמבטיסטה ואלי/GettyImages

במראה שיער טבעי וגלי, השחקנית התאבזרה בין היתר בתיק קלאץ' תואם של טיילר אליס (1,800 דולר) וקומבינציית שרשראות זהב של מותג התכשיטים Foundrae. הלוק הצחור קיבל ניגודיות מדויקת בעזרתו של ג'יי-טי, שנראה פנסי מתמיד עם קריצה צעירה של חליפה מתוקתקת.

עוד בוואלה!

אדומה אש: אמל קלוני דוהרת בניו יורק סיטי בלוק משגע

לכתבה המלאה

הלוק המתוחכם כלל חליפה בצבע פחם עם בלייזר חלק, שנסגר באלכסון בעזרת כפתור צד בודד אותו לבש מעל מכופתרת סגורה עד הסוף, בצבע שחור ובעלת דיטלס לבנים. מעבר למכופתרת ששדרגה את מראה החליפה הקלאסית וכללה מעין מסמר ארוך ומסקרן בדש השמאלי, התווספה שרשרת יהלומים שסגרה את הפינה. את מבטי ההערצה באשתו לא היה ניתן לפספס בשום תמונה וכדי להוות לה לגב תומך, הלך על הקומפרט זון בעזרת זוג מגפיים שחורים ונינוחים.

ג'סיקה בייל. GettyImages
חייבות לדעת מי עושה לך גוונים. ג'סיקה בייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully