וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדומה אש: אמל קלוני דוהרת בניו יורק סיטי בלוק משגע

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:53

תצפיות אמל קלוני הן נדירות, וכשהיא כבר נתפסת בעין העדשה זה לרוב בהופעה קלאסית מוקפדת. אך בשבוע החולף פעילת זכויות האדם החריפה הוכיחה שאייקון האופנה שהיא יכולה להחזיק גם לוק סקסי באותה מידת חן וקלאס, ואנחנו רוצות מזה עוד

אמל קלוני (44), עורכת הדין האיי-ליסטרית הידועה בזכות פועלה למען זכויות אדם ולא פחות בזכות נישואיה לאחד הגברים הסקסיים בעולם, הלא הוא השחקן המצליח ג'ורג' קלוני, התייצבה בשבוע החולף בניו יורק לרגל פגישות וישיבות באו"ם סביב הזוועות המתרחשות באוקראינה. בין לבין היא הפציעה בלוקים נועזים שלא כהרגלה ואף עדשת פפראצי לא נותרה אדישה.

אמל קלוני. splash
התגעגענו - אמל קלוני בניו יורק סיטי/splash

עורכת הדין הבינלאומית מתועדת לרוב כשהיא לבושה 'לתפקיד', קרי אאוטפיטים קלאסיים בדמות חליפות מוקפדות ושמלות שמרניות, אם כי תמיד בשיא התחכום והשיק, וכך אכן נתפסה ברחובות ניו יורק כשמיהרה בין פגישה חשובה אחת לאחרת. אך עם רדת החשיכה, וכשהיא מלווה באמה באריה אלמודין בדרכן לארוחת ערב, קלוני הרשתה לעצמה להעז יותר כשלבשה אנסמבל אדום לוהט של המותג Sukeina - טופ רשת שקפקף ללא שרוולים בעל מפתח עגול, וחצאית מידי חובקת גוף המתהדרת בעבודת סריגה ידנית עם סרטים תואמים מתנפנפים בצדדים. כל הטוב והיפה שיש לסטיילינג סקסי אך מוקפד להציע.

אמל קלוני. splash
טופ רשת שקפקף וחצאית מידי של המותג Sukeina/splash

קלוני אבזרה את הלוק האדום המטריף עם עגילי טיפה נוצצים מבית W. Salamoon & Sons, תיק קלאץ' קופסתי שחור ונעלי סטילטו מחודדות כסופות של ג'יאנביטו רוסי בעלי פאנלים של PVC שקוף בצדדים. בגזרת הביוטי, שיערה החום והשופע עוצב בגלים טבעיים גדולים שנסחפו הצידה, איפור העיניים נותר רך והשפתון הותאם לצבע הארגמן היפה של שמלתה.

בעודה בתפוח הגדול, אשתו היפה של כוכב הסרט "תלוי באוויר" עמו היא חולקת תאומים בני 4 המשיכה ברצף הופעות מסובבות ראשים. בדרכה לארוחת ערב קלוני סנוורה, הלכה למעשה, בטופ קריסטלים שקוף למחצה אותו לבשה מתחת לבלייזר קרופ שחור שצוות לג'ינס בויפרנד כחול בעל אמרות פרומות ממותג הדנים הרותח Re/Done. את המראה המנצח לשעות 'אחרי העבודה' היא חתמה עם אותן סטילטו כסופות של ג'יאנביטו רוסי ותיק יד שחור מבית ג'יאמבטיסטה ואלי.

מראה הג'ינס x טופ סקסי הוא חריגה מהבגדים המכופתרים של קלוני אבל גם את הגרסה שלה לסגנון ה- Y2K היא מצליחה להנגיש בצורה נצחית ואלגנטית. קלוני סיימה את הלוק המעולה עם עגילי סטייטמנט, הפוקוס באיפור עבר הפעם לעיניים והתהדרה כמובן באקססורי הכי משובח שלה - אותו חיוך גדול וכובש.

עוד בוואלה!

ימי הזוהר: אמל קלוני סוף סוף חוזרת לשטיח האדום

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אמל קלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully